دلوت اخراج پشته اضافه کردن چالش های منطقه در آینده

"این احتمالا بر 1000 نفر با هم آن را انجام داده ... این رود بسیار گسترده تر از آن است. که فقط درصد کمی," او گف

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

"این احتمالا بر 1000 نفر با هم آن را انجام داده ... این رود بسیار گسترده تر از آن است. که فقط درصد کمی," او گفت:.

Tibbetts صاحب Tibbetts حمل و نقل در فنلاند گفت: Verso خود شده اولیه آسیاب و مقصد تقریبا نیمی از 34,000 کابل از چوب او قطع در سال گذشته است. چه نامعلوم معطل ماندن از Verso معنی برای آینده کسب و کار خود را?

"مطمئن نیستم" Tibbetts گفت. "من حدس می زنم من امیدوار هستم که چیزی اتفاق می افتد اگر کسی اقدام به خرید (Verso) یا اقتصاد میدارد بازگشت. کوتاه مدت من باشه اما در بلند مدت مطمئن نیستم — خیلی نامشخص است."

این وضعیت در میان وبلاگ نویس و کامیونداران نشان می دهد آبشاری اثر فقط یک بسته در دولوت می توانید در این منطقه است. پس از شروع COVID-19 گیر coronavirus مربوط به تعطیلی و ضرر و زیان شده اند تا ستون در سراسر منطقه است. آوریل نرخ بیکاری — جدید ترین ماه در دسترس — top 10.9% در دولوت و 12.8 درصد در دلوت منطقه شهری — St. Louis, کارلتون و داگلاس شهرستانهای استان است.

از اواسط ماه مارس تا اواسط ماه ژوئن بیش از 18000 نفر را برای ثبت نرخ بیکاری در دولوت. شغل از دست داده بودند در هر صنعت اما برخی از آنها ضربه سخت تر از دیگران است. اخراج در هواپیما تعمیر و نگهداری تاسیسات عار, Essentia بهداشت و Verso Corp. کارخانه کاغذ سازی در میان قابل توجه ترین به عنوان هر یک اعلام کرد صدها نفر از اخراج.

عار اعلام کرد بسته شدن آن و پس از آن اخراج on May 21. این هواپیما تعمیر و نگهداری تاسیسات قرار است به تاریخ 24 ژوئیه در نتیجه کار حذف آن 269 کارکنان. این شرکت انتظار داشتم که 80%-90% کاهش در کسب و کار به طور قابل توجهی کمتر مردم با پروازهای تجاری در طول بیماری همه گیر.

که همان روز Essentia اعلام کرد طرح خود را به اخراج 900 کارگران — یا 6 درصد از نیروی کار خود را — برای جبران درآمد از دست داد. درآمد کاهش یافت و با توجه به پایین بیمار اعداد کمک به 100 میلیون دلار ضرر در بین ماه های مارس و آوریل.

در ژوئن 9, Verso Corp. اعلام کرد این امر به طور نامحدود بیکار آن Duluth, کارخانه کاغذ سازی تا پایان ماه ژوئن به دلیل "بی سابقه" بازار کاهش گرافیک کاغذ. بسیاری از آن حدود 225 کارکنان خواهد بود گذاشته.

"اینها هر سه واقعا خوب کارفرمایان هستند که پرداخت خانواده-حفظ حقوق و منافع. ... هنگامی که شما ببینید که تعداد افرادی که کار برای یک کارفرما است که دارای مزایای مراقبت های بهداشتی از بین برود — که بسیار خبر بد" گفت: Brian هانسون مدیر عامل و رئیس APEX یک دلوت توسعه اقتصادی غیر انتفاعی.

مهمان نوازی سخت ترین ضربه

داده ها نشان می دهد که نزدیک به 20 ، 000 شغل از دست داده بودند در طول سال گذشته در دلوت-برتر منطقه — اکثریت زیادی که از دست داده بودند در طول بیماری همه گیر.

"من فکر نمی کنم وجود دارد بسیاری از مشاغل است که در میانهی شب نهفته" هانسون گفت.

کسانی که در آماده سازی مواد غذایی و خدمت به مشاغل اکثریت را از بیکاری برنامه های کاربردی در Duluth, با بیش از 3500 نفر تشکیل پرونده برای بیمه بیکاری بین 15 مارس و ژوئن 6, با توجه به وزارت مینه سوتا اشتغال و توسعه اقتصادی است.

"مواد غذایی و آشامیدنی در خدمت کارگران بوده است No. 1 شغل از نظر تعداد مدعیان بیکاری است و اساسا همه پشت اولین بار زن و شوهر از هفته (همه گیر) گفت:" کارسون Gorecki, سند منطقه ای بازار کار تحلیلگر شمال شرقی مینه سوتا اشاره کرد که تقریبا 800 کارگران در این زمینه برای اعمال نرخ بیکاری برای هفته پایان مارس 21.

"اما از آن (مواد غذایی و آشامیدنی مشاغل) شده اند نوع در همان نرخ به عنوان بسیاری از این مشاغل" Gorecki گفت.

ساخت و ساز و فروش و مشاغل بهداشتی در همه حال بعد از قله های بیمه بیکاری, برنامه Gorecki گفت.

قبل از همه گیر در 2019 در مراقبت های بهداشتی و خدمات اجتماعی, صنایع استخدام بیش از 32 درصد از دلوت نیروی کار است. امکانات رفاهی و خدمات مواد غذایی صنایع استخدام بیش از 10 درصد با توجه به داده ها از عمل.

شهر را دیدم عمده اولیه افزایش تعداد مدعیان بیکاری به این دلیل که دولت تعطیل رستوران در شروع این بیماری همه گیر تأثیر یک صنعت که در آن تعداد زیادی از مشاغل قرار دارد گفت: النا Foshay مدیر توسعه نیروی کار برای شهرستان.

"(ما از دست داده) در واقع ما کل صنعت مهمان نوازی" Foshay گفت. "بخش خوب است که واجد شرایط بیمه بیکاری گسترش یافت."

که منجر به 14.2 درصد کاهش در تعداد مشاغل در دلوت مترو منطقه از مارس 2019 به مارس سال 2020 شدید ترین کاهش در هر مینه سوتا مترو منطقه با توجه به آمار منتشر شده در پنج شنبه توسط عمل.

یک قطره در مهمان نوازی و مشاغل بهداشتی است به سرزنش Gorecki گفت.

"من فکر می کنم بسیاری از آن را با صنعت مخلوط" Gorecki گفت. "بنابراین ما باید بزرگ سهام برخی از صنایع شده اند که ضربه سخت — اوقات فراغت و مهمان نوازی به طور خاص. ما باید بیشتر از میانگین سهم هنگامی که شما مقایسه آن با دیگر مناطق در دولت است."

اما نشانه هایی وجود دارد که از متوسط ارتجاعی به عنوان اوقات فراغت و مهمان نوازی شغل افزایش 20 درصد از آوریل-مه — از 6,800 مردم تقریبا به 8,200. اما هنوز هم بسیار پایین تر از مارس 2019 در مجموع 15,300 مردم است.

"بخش قابل توجهی از کسانی که مردمی که گذاشته (هستند) شروع به بازگشت به کار" Gorecki گفت. "اعطا تعداد در ماه مه است که هنوز هم تقریبا 50 درصد از ماه مه سال گذشته اما عدد مثبت است که مسیر درست است."

این امکان را از مردم بازگشت به کار بستگی به مهارت های خود را تنظیم و آموزش و پرورش Foshay گفت. وجود دارد فرصت های شغلی در ضروری مشاغل خدماتی مانند خرده فروشی و فروشگاه های مواد غذایی کارگران و در دراز مدت مراقبت و امکانات مراقبت از کودک. اما او گفت: پرداخت مطابقت ندارد چه کسی می تواند در تولید و یا مراقبت های بهداشتی حرفه ای است.

"کسی که در حال گذاشته شدن از بالا و دستمزد کار در شهر و یا Verso و یا حتی در Essentia است که شاید رفتن به یک زمان سخت در نظر گرفتن یک شغل می پردازد که دستمزد کمتر در حال حاضر," او گفت:.

کارگران به دنبال مشابه تولید شغل نیاز به آماده برای طولانی اقتصادی دوباره بجای اول برگشتن.

"این فقط رفتن به سختی و (بستگی دارد) چگونه مردم می توانند ... صبر" گفت: Chris Fleege این شهر مدیر برنامه ریزی و توسعه اقتصادی است.

به عنوان همه گیر همچنان خطر اضافی اخراج رشد می کند. اما هانسون از APEX, تاکید, اهمیت, ایمنی برای اطمینان از COVID-19 مورد اعداد نیست ،

بدون در نظر گرفتن چگونه مورد اعداد تغییر بسیاری از کسب و کار روبرو هستند و غیر قابل کنترل درآمد کاهش می یابد. "ما متاسفانه احتمالا رفتن به ادامه مطلب مراجعه کنید (اخراج) آمده است" Foshay گفت.

ایجاد فرصت های شغلی مورد نیاز ،

یک راه یقین به کاهش اثرات دراز مدت, میزان آن بستگی به پاسخ دولت است که به سرعت ایجاد مشاغل جدید هانسون گفت.

اما این نه یک شاهکار آسان است.

"یک پروژه مانند عار نمی آید در اطراف و رسیدن به یک جامعه مانند دلوت یا ما غرب, منطقه هر روز," او گفت:. تلاش قابل توجهی به تامین امنیت تاسیسات استخدام و آموزش کارکنان و مکان یابی منابع طبیعی برای تولید.

یافتن یک خریدار برای Verso و نگه داشتن عار تسهیلات را دست نخورده برای استفاده احتمالی در آینده یک اولویت برای شهرستان Fleege گفت. از دست دادن آنها را تحت تاثیر قرار نه تنها شهر و دولت درآمد اما شخصی درآمد پیمانکاران درآمد خدمات شهری و درآمد بیشتر.

برای مثال Verso کمک در مورد $328,000 سالانه در شهر و دولت مالیات فروش و همچنین در مورد $710,000 سالانه در مالیات بر املاک. آن نیز حدود 18 میلیون دلار در سال حقوق و دستمزد و مزایا و حدود 6 میلیون نفر در شهرداری و آب و فاضلاب هزینه های Fleege گفت.

"هدف ما در کوتاه مدت برای سه ماه آینده این است که واقعا تمرکز بر روی کمک به آنها را با یک فروش به این دلیل که چیزی که ایده آل است برای فروش که آسیاب قبل از نیروی کار شروع به نقل مکان و پیدا کردن دیگر مواضع" Fleege گفت.

با عار کمک به طور مشابه "از دست دادن این نوع سازمان ها است که واقعا دشوار است" Fleege گفت.

هیچ کس مطمئن است که چگونه همه گیر اقتصادی تاثیر خواهد همچنان اتفاق می افتند. بدون در نظر گرفتن کسب و کار ممکن است مردد به گسترش در آینده رشد اقتصادی به احتمال زیاد خواهد شد آهسته در منطقه و rehiring احتمالا آهسته خواهد بود.

حتی با چالش های متعددی پیش رو هانسون گفت: او مثبت کارگران می تواند امن مشاغل جدید زمانی که آنها را "بسیار مهارت های قابل انتقال."

"من واقعا خوش بینانه است که ما در حال رفتن به قادر به اهرم این مجموعه ای از مهارت های ما در دسترس است که در اینجا," او گفت:. "اما آن را در حالی که کمی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب