بین المللی بورس بیش جایزه, پول, مورد, Ashok Khemka در حال حاضر می گوید نه یکی بلکه سه تقلب متعهد می نویسد به رئیس نقد و

نوشته شده توسط Varinder Bhatia | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 11:43:58 pm ارشد I

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399
نوشته شده توسط Varinder Bhatia | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 11:43:58 pm
Haryana sports department, Ashok khemka, haryana former Director Sports, Jagdeep Singh, jagdeep singh daughter, jagdeep singh excess award money case, jagdeep singh excess award fraud, indian express news ارشد IAS افسر Ashok Khemka. (فایل)

دو ماه پس از هاریانا وزارت ورزش تبرئه دولت سابق و مدیر ورزشی Jagdeep سینگ و بین المللی رتبه تیرانداز پسر Vishwajeet سینگ و دختر Gauri Sheoran از اتهامات ادعا پاداش اضافی پول در ازای دستاوردهای ارشد IAS افسر Ashok Khemka در حال حاضر مشخص شده است که یکی نیست "اما حداقل سه تقلب متعهد شد در مورد".

در یک نامه به تاریخ مارس 20, نوشته شده به دبیر کل Keshni آناند آرورا, Khemka گفته است که "تقلب متعهد تشکیل خودنمایی میکند و باز سوء استفاده از دفتر و اجازه دادن به آن به خودی خود یک عمل تقلب در ادارات دولتی ما را اشغال کند".

اشاره در افسران واگذار منافع Khemka گفت: "آن است که بیش از 14 ماه از زمان نشان می دهد علت اخطار صادر شد اما فایل باقی می ماند ریخته در ورزش بخش. هر راه گریز به بهره برداری رسیده در منافع خود. دولت متوجه نمی شود مجاز به مرگ با گذشت زمان است. منافع خصوصی از کسانی که اشغال ادارات دولتی نمی تواند و نباید تهمت بزرگتر منافع عمومی".

Jagdeep, Vishwajeet و Gauri فرود آمده بود در یک بحث در مارس سال گذشته زمانی که Khemka به عنوان پس اصل کار (ورزشی) پس از به دنبال تایید از آن پس وزیر ورزش آنیل Vij و وزیر منهر لعل خطار دستور داده است که وزارت ورزش به موضوع آنها showcause متوجه به دنبال پاسخ های خود را در اتهام اختلاس, جنایی, نقض اعتماد و خیانت و فساد است. Khemka نیز توصیه می شود ثبت نام از یک پرونده جنایی در برابر سه نفر. اما قبل از آنها می تواند خود را ارسال کنید پاسخ Khemka منتقل شد و از وزارت ورزش.

با تشریح سه اتهام بی نظمی متعهد در این مورد Khemka در نامه ای به دبیر کل نوشته است: "نه تنها جوایز نقدی پرداخت می شود در برابر فاقد شرایط لازم دسته سه نوع دیگر از تقلب به عنوان دقیق زیر متعهد شد در مورد کودکان از Jagdeep سینگ در طول تصدی خود به عنوان مدیر ورزشی و که حذف شده است در مجموع با افسران خود را در فایل notings".

"پرداخت چند برابر یک نمره به بازی یک رویداد واحد — یک نمونه بارز از پنج جوایز نقدی پرداخت می شود به Ms Gauri Sheoran در برابر یک نمره به دست آمده را با بازی یک رویداد. Gauri Sheoran در 25M ورزشی تپانچه زنان رویداد در 59th ملی تیراندازی قهرمانی-2015. با نمره 567 او رتبه 10 و نه صعود به بازی نهایی که در آن تنها 8 بالا واجد شرایط. National Rifle Association هند به منظور جمع آوری بازی, هزینه ها, طبقه بندی بورس به چندین زیر دسته بندی بر اساس یک نمره به دست آمده در دور مقدماتی. Gauri Sheoran...داده شد پنج مدال در پنج زیر مجموعه ها و با استفاده از این پنج مدال او ادعا و جمع آوری پنج جوایز نقدی. اگر این بازی تقلب با پول چه شده است ؟ دیگر وجود دارد چند ادعا توسط برادر, خواهر, اواز یا موسیقی دو نفری به طور مفصل در دولت متوجه, اما به طور کامل حذف شده توسط افسران ارشد خود را در notings," Khemka در نامه خود نوشت.

صحبت کردن در مورد مسابقات که Vishwajeet و Gauri ادعا کردم و جوایز نقدی Khemka نوشت: "فاقد صلاحیت مسابقات – مسابقات که واجد شرایط برای جوایز نقدی تحت سیاست اما جوایز نقدی مدعی شدند و به اشتباه پرداخت می شود. دو نمونه 8th, آسیایی, تفنگ هوا قهرمانی-2015 و بین المللی در تاریخ جام حذفی-2015, زول. Gauri Sheoran جمع آوری تومان 22 لاخ برای بازی در دو تورنمنت که واجد شرایط برای جوایز نقدی".

او در ادامه افزود: "بیش از حد پرداخت شده به Vishwajeet سینگ در یک رویداد بیش از و بالاتر از آنچه که ارائه شده است در ورزش سیاست".

Khemka اضافه شده که conferment از Bhim جوایز انجام داده بود نیز در این مورد بر اساس اشتباه به ثمر رساند. "وجود دارد هیچ عمل متقابل در پاسخ یا در notings با توجه به اشتباه نمره تعلق می گیرد به Gauri Sheoran و Viahswajeet برای اعطا Bhim جوایز متقلبانه. در حالی که نمره واقعی Gauri Sheoran بود 37 او اهدا شد 84; نمره واقعی Vishwajeet بود 18 در حالی که او اهدا شد 60. نمره برگه و فرم های درخواست از دو فرزند از Jagdeep سینگ گزارش به از دست رفته از اتاق سوابق. از آن آسان است برای بررسی نمره واقعی به عنوان در هر مورد تایید نمره هنجار برای Bhim جوایز" Khemka نوشت و اضافه کرد که "از دست رفته سوابق نشان می دهد که هر دو نامزد تا به حال ساخته شده ادعا نادرست در فرم درخواست خود را و یا کمیته بهآنها غیر قانونی و مزایای آنها را با اشتباه و جعلی مارک. یک پرونده جنایی ثبت نمی شد در این موضوع با وجود جهت در فایل به مدیر ورزش".

پس از آن مدیر (ورزشی) Bhupinder Singh و اصلی کار (ورزشی) آناند موهان شاران بود تبرئه Jagdeep, Vishwajeet و Gauri با استناد به "سوابق" و ذکر است که "عمل شده است و در رواج پس از بلند". هر دو Bhupinder Singh و آناند موهان نیز بیشتر در ورزش بخش.

با اشاره به هند اکسپرس' در فوریه 28, گزارش Khemka نوشت: "The Indian Express, اخبار, داستان نشان می دهد که دو تن از افسران ارشد وزارت ورزش در notings در فایل به جای ارزیابی پاسخ از متخلفان به دولت اطلاع بر شایستگی را در دستان نهفته است و زیاده روی در whataboutery. آنها در دفاع از این متهم با این استدلال که پس از جوایز نقدی پرداخت شد و در تاریخ و sub-junior دسته به دیگران در گذشته از این رو Jagdeep سینگ نباید خاص"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب