پنجاب prepones برنج کاشت پیوند

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 9:10:19 am پنجاب سانتی م

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 9:10:19 am
Punjab prepones paddy sowing, transplantation پنجاب سانتی متر Amarinder سینگ در روز شنبه اعلام کرد پیشرفت در برنج مهد کودک کاشت و پیوند تاریخ با 10 روز است. (اکسپرس فایل عکس توسط Sahil Walia)

با در نظر گرفتن کمبود نیروی کار, Punjab سانتی متر Amarinder سینگ در روز شنبه اعلام کرد پیشرفت در برنج مهد کودک کاشت و پیوند تاریخ با 10 روز است. عملیات در حال حاضر شروع در 10 مه و ژوئن 10 به ترتیب به جای مارس 20 ثابت قبلا توسط بخش کشاورزی برای کاشت برنج مهد کودک و 20 ژوئن برنج پيوند در طول زمان kharif فصل به عنوان توصیه شده توسط پو. دولت بوده است با تاخیر در کاشت کاهش فشار آب زیرزمینی.

کشاورزان را مطرح کرده و از نگرانی در مورد جلسه کشت/کاشت الزامات در نظر کمبود نیروی کار ناشی از کارگران مهاجر در بازگشت به خانه های خود در نظر Covid بحران است. توصیف این نگرانی ها به عنوان قابل درک CM گفت: آن را در منافع کشاورزان به فشار خرما جلوتر 10 روز.

تاکید بر نیاز به اتخاذ آخرین تمرین مستقیم بذر برنج (DSR) و همچنین مکانیزه برنج پیوند فن آوری سانتی متر به کارگردانی ACS (توسعه) Viswajeet Khanna به بهره برداری از خدمات و توسعه کارکنان از بخش کشاورزی به ارائه پشتیبانی فنی به کشاورزان است. کشاورزان باید کمک کرد تا در استفاده موثر از برنج transplanters و DSR ماشین آلات, او گفت:, و اضافه کرد که این تکنولوژی پیشرفته می تواند ابزاری در پر کردن شکاف ایجاد شده توسط کمبود نیروی کار مهاجر. بیشتر به منظور تسهیل کشاورزان در تامین به موقع پیوند برنج کاپیتان Amarinder همچنین کارگردانی پنجاب قدرت دولت محدود شرکت (PSPCL) به ترتیبات لازم برای تسهیل منبع تغذیه بدون وقفه به بخش کشاورزی.

خناس گفت. محلی کار شد و انتظار می رود تا مزرعه شغل در طول برنج پيوند شده بود و در مورد گندم تدارکات عملیات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن