یکنواخت در سرتاسر کشور در اوج در COVID-19 موارد را نمی خواهد اتفاق می افتد: کارشناس

توسط: PTI | حیدرآباد | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 3:01:01 pm در مانند جارکند ممکن است بار دیگر به عنو

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
توسط: PTI | حیدرآباد | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 3:01:01 pm
Coronavirus peak in India, Covid peak state-wise, India covid cases, India covid deaths, Delhi peak, Andhra Peak, Indian express در مانند جارکند ممکن است بار دیگر به عنوان گسترش آغاز شده است و تنها پس از بازگشت کارگران مهاجر.

وجود دارد نمی توان به یک قله در COVID-19 موارد در یک کشور بزرگ مانند هند و هر کشور مسیر خود را بر اساس زمانی که مردم وجود دارد در معرض عفونت, یک متخصص بهداشت گفت.

اوج می تواند شاهد در کشورهای مانند دهلی توسط این ماه یا اوایل ماه اوت در حالی که آن را ممکن است در اطراف سپتامبر در دیگران مانند تامیل نادو ماهاراشترا و کارناتاکا مدیر موسسه هندی بهداشت عمومی (IIPH) پروفسور G V S Murthy گفت.

IIPH راه اندازی شد تحت نظارت بهداشت عمومی بنیاد هند (PHFI).

در مانند جارکند ممکن است بار دیگر به عنوان گسترش آغاز شده است و تنها پس از بازگشت کارگران مهاجر, او گفت:.

"بنابراین هر دولتی مسیر خود را بر اساس زمانی که مردم در معرض عفونت در آن حالت خاص است. وجود دارد در حال رفتن به یک پیک برای کشور است. وجود دارد رفتن به تعدادی از قله در کشور گفت:" PTI.

برای مثال بیهار به نظر می رسید به گزارش تعداد زیادی از موارد به طور ناگهانی پس از همه کسانی که مهاجرت به شهرهای دیگر و به طور خاص به بمبئی و دهلی آغاز بازگشت. آن طول می کشد حدود 10-14 روز برای یک COVID-19 فرد آلوده به دیگران در خانواده و سپس موج بعدی از موارد اتفاق خواهد افتاد Murthy که تاسیس و رهبری جامعه برای اولین بار بخش چشم پزشکی در بخش دولتی در کشور در همه-هند موسسه علوم پزشکی تا سال 2010 گفت. دولت نیاز به ادامه اقدامات برای مقابله با این ویروس و جامعه نیز باید به شدت پایبند به دستورالعمل های پیشگیری, مانند شستن دست و حفظ فاصله فیزیکی او گفت و تاکید بر مصرف شدید مراحل در مناطق پر جمعیت.

متحده مانند Jharkhand (در حال حاضر مجموع موارد 7,564), Chattisgarh (6,819) و قطعات در شرق اوتار پرادش هم تا به حال گزارش شده بسیار پایین تر از موارد قبلی است اما گسترش خواهد شروع به رخ می دهد به عنوان مهاجران بازگشته اند در حال حاضر به خانه های خود.

"وجود دارد این قله بسیار طولانی خواهد شد. این امر می تواند جایی در اواخر ماه سپتامبر یا اکتبر که این کشورها بود که کم گزارش قبل از آن باید یک قله" او گفت:.

اما متحده مانند Haryana, Telangana, Karnataka, Andhra Pradesh و تامیل نادو باید قادر به رسیدن به حداکثر تعداد موارد در اواسط ماه سپتامبر ،

همه این دولت ها بودند که گزارش بسیار بالا تعداد در حال حاضر باید همان اعداد فراتر از اواسط سپتامبر.

برخی از ایالت ها باید رسیدن به اوج خود در اواسط ماه اوت ، برای مثال دهلی نو به نظر می رسد در یک مسیر که تا پایان این ماه یا اوایل ماه اوت آن را می توان گفت که اوج عبور بوده است, او گفت:.

همان را می توان مورد با راجستان و پنجاب و کشورهای دیگر از جمله Maharashtra, Karnataka, Telangana و آندرا پرادش ممکن است رسیدن به اوج در ماه سپتامبر او گفت:.

اوج باید رخ می دهد در تامیل نادو متوسط و یا هفته سوم ماه اوت گفت: Murthy که تا به حال مشغول به کار در سازمان بهداشت جهانی (WHO) در دوران کودکی کوری برنامه.

او گفت: دولت باید برای ادامه اقدامات برای مقابله با این ویروس به نظام سلامت خواهد غرق شود اگر وجود دارد یک افزایش ناگهانی در موارد و اگر متحده در حال آماده نشده است.

چنین سناریویی تا به حال دیده شده است و در بمبئی و دیگران کارشناس بود که یک UNAIDS مشاور ملی کنترل ایدز سازمان (نکو), اضافه شده.

"کرالا شما را دیده اند در حال حاضر. آنها فکر می کردند که تا به حال دیده می شود پایان COVID. ناگهان در گذشته بیش از 10 روز کرالا تا به حال تعداد بسیار زیادی از موارد از قبل," او گفت:.

نظارت کامل لازم بود در مناطق پرجمعیت و شدید مراحل باید انجام شود زمانی که وجود دارد این است که ناگهانی سنبله در موارد.

سه Ts آزمون پیگیری و درمان شد مهم برای کاهش عفونت و لغزش به عوارض جدی او اشاره کرد.

جامعه باید به دنبال اقدامات احتیاطی از جمله پوشیدن ماسک شستن دست و حفظ فاصله فیزیکی این متخصص بهداشت گفت.

اگر کسی هر گونه شک و تردید از عفونت آنها باید بلافاصله به دنبال مراقبت های پزشکی. تجمعات باید اجتناب شود.

"به عنوان یک جامعه ما قرار نیست کل تعهد در دولت است. به عنوان یک جامعه آن است که مسئولیت ما را (به احتیاط)," او اضافه شده است.

در دولت سطح Murthy پیشنهاد تنظیم mobile labs برای جمع آوری نمونه ها (برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد) در شهر حیدرآباد به جای افرادی که به مکانهای خاصی به نمونه.

جامعه مراکز درمانی می تواند تقویت شود با چند تخت داشتن اکسیژن تامین امکانات اختصاص داده شده به COVID مراقبت برای درمان بیماران نیازمند است.

کسانی که دچار تنگی نفس شدید باید منتقل شود به بزرگتر سوم بیمارستان, او گفت:, و اضافه کرد که تمرکز باید بر صرفه جویی در زندگی می کند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن