Devarajan صعودی در هند بوکسورهای

سابق جام جهانی مدال برنز برنده بوکسور ملی و انتخاب V. Devarajan احساس می کند که زمان دسته از بوکسورهای دارای ق

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

سابق جام جهانی مدال برنز برنده بوکسور ملی و انتخاب V. Devarajan احساس می کند که زمان دسته از بوکسورهای دارای قابلیت ضبط این کشور بهترین عملکرد همیشه در بازی های المپیک توکیو.

"ما باید برخی از بوکسورهای خوب مانند Amit Panghal, Manish Kaushik, Vikas کریشن Mary Kom و Simranjit Kaur که ثابت کرده اند خود را در بالاترین سطح به ضرب و شتم از بوکسورهای قوی در کشور است. ما باید برخی از عالی مربیان رهبری سانتیاگو Nieva. ما بوکسورهای قابلیت را به نفع خود بیش از یک مدال تعدادی از آنها را باید در فینال در توکیو" Devarajan گفت هندو.

"قبل از اینکه ما می توانیم اضافه کردن چند سهمیه اماکن موجود ما نه اسلات زمانی که ما بوکسورهای رقابت در جهان مقدماتی جام جهانی در ماه مه سال آینده."

با توجه به Devarajan هند در حال رشد قد در ورزش باید به کمک بوکسورهای. "در زمان ما هیچ کس نمی دانست در مورد هند است. در حال حاضر هند شهرت به عنوان یک بوکس کشور است. بوکسورهای از استرالیا انجام داده اند یک اردوگاه در اینجا. بوکسورهای از سنگاپور و مغولستان هستند و علاقه مند به آموزش با سرخپوستان. ما باید پول نقد در فضای مطلوب."

در از سرگیری ملی کمپ پس از coronavirus ناشی از مستند Devarajan گفت: "ما باید به طرز فکر مثبت. آن را برخی از زمان برای یک بوکسور) به عقب بر گردیم او ریتم.

"بوکسورهای باید محافظت در برابر بودن بیش از اعتماد به نفس به عنوان شما می توانید حریف خود را برای اعطا در بوکس. تقلا می توانید در یک لحظه حتی بزرگترین ستاره مانند محمد علی و مایک تایسون شده اند زدم.

"به طور معمول یک بوکسور می رود به انزوا پس از دستیابی به موفقیت به عنوان مردم نمی سعی کنید به او را خسته. در اینجا مربیگری کارکنان باید گام در حفظ و صحبت کردن به بوکسورهای به نگه داشتن آنها را در مسیر صحیح است."

Devarajan تا به حال یکی دیگر از مهم مشاوره. "حداقل شش ماه قبل از المپیک ویدئوها از بوکسورهای این نباید در معرض جهان خارج است. هوشمندانه حرکت می توانید انتخاب کنید تا نکات ظریف و استفاده از آنها علیه شما" گفت: Devarajan.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن