Kapil Dev مشاوره واقعا کمک کرد نشان می دهد Rahul Dravid

پنبه حلاجی بزرگ Rahul Dravid می گوید افسانه ای همه طفیلی Kapil Dev مشاوره به او کمک کرد تا برای کشف گزینه های

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399

پنبه حلاجی بزرگ Rahul Dravid می گوید افسانه ای همه طفیلی Kapil Dev مشاوره به او کمک کرد تا برای کشف گزینه های پس از بازنشستگی خود را قبل از اینکه در نهایت مصرف تا کار مربیگری هند-A و U-19 طرف.

"پس از من به پایان رسید (بازی) وجود دارد کاملا چند گزینه و من هنوز مطمئن شوید که چه باید بکنید. آن Kapil Dev که به من این توصیه در واقع زمانی که من به پایان زندگی حرفه ای من" Dravid گفت: هند زنان مربی تیم W. V. رامان در کانال یوتیوب 'درون'.

"من ضربه به او در جایی و به او گفت:" Rahul نمی متعهد به انجام هر چیزی را رک و بی پرده بیرون رفتن و صرف چند سال فقط کاوش و انجام کارهای مختلف و ببینید چه چیزی شما را واقعا دوست دارم'; من فکر کردم این مشاوره خوب است."

کاپیتان سابق گفت: در ابتدا دوست داشت انجام تفسیر, اما بعد از آن "قطع کوچک" از این بازی است. "...چیزی که به من رضایت بیشتر بود واقعا درگیر شدن در بازی و ارتباط با پسران است. من واقعا دوست داشتم مربیگری طرف از همه چیز و من رو به نوعی درگیر در زمانی که این فرصت را به انجام برخی از مربیگری با هند-یک و زیر 19," Dravid گفت.

"من فکر کردم این یک جای خوب برای شروع و و در آن و من واقعا از آن لذت بردم آنجا. خیلی بیشتر رضایت بخش به درگیر در مربیگری دارد," او گفت:.

او حمایت BCCI تصمیم به محدود کردن U-19 بازیکن را به یک جام جهانی تنها.

"به جای فقط 15-20 بازیکنان ما قادر به 45 تا 50 بازیکنان قرار گرفتن در معرض به امکانات در NCA پس از آن گسترش استخر" گفت: Dravid رئیس کریکت در NCA در بنگلور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن