کریکت زنان | ما باید هوشمند در مورد چگونه ما سرمایه گذاری در برنامه های می گوید بیتس

نیوزیلند همه طفیلی سوزی بیتس احساس کریکت را به یک نگاه سخت در آن برنامه ریزی و سرمایه گذاری به عنوان جهان می آ

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

نیوزیلند همه طفیلی سوزی بیتس احساس کریکت را به یک نگاه سخت در آن برنامه ریزی و سرمایه گذاری به عنوان جهان می آید به شرایط جدید عادی در میان coronavirus بیماری همه گیر.

برخی از ICC دستورالعمل های جدید از جمله اجتماعی فاصله و ممنوعیت استفاده از بزاق بیتس احساس می کند ممکن است دشوار برای به اجرا درآوردن. اما هیچ بزاق قانون از نگرانی کمتری به زنان بیش از مردان "پس از آن تاثیر می گذارد توپ قرمز بیشتر از توپ سفید," او می گوید.

بازگشت به شبکه

32-در سال بیتس که رزومه های داخلی شبکه در هفته آینده — نیوزیلند است مجموعه ای اعلام coronavirus رسما 'حذف' در 15 ژوئن — نیز "تلاش برای مثبت و برنامه ریزی به عنوان اگر 2021 جام جهانی پیش خواهد رفت به عنوان برنامه ریزی شده."

"ما در حال رفتن به باید دقیق با ما چگونه سرمایه گذاری در هر دو مردان و زنان در برنامه ها و در نظر گرفتن کاهش داخلی و بین المللی سفر" Bates گفت هندو در یک منحصر به فرد از تعامل Dunedin.

بیشتر مسابقات سبک بازی به کاهش سفر و برنامه ریزی بین المللی سری در یک شهر ممکن است راه رو به جلو. ترین موجود ورزشی مدل های کسب و کار پایدار نیست در این سناریو تغییر و ارزیابی مجدد در پایه و سطح حرفه ای مورد نیاز بود, او گفت:.

بیتس جهان شماره 2 و batswoman با اکثر T20I اجرا می شود تا کنون — مرد یا زن — و بخشی از نیوزیلند بسکتبال جانبی در بازی های المپیک پکن نیز امیدوار quadrennial بازی اتفاق خواهد افتاد سال بعد.

"من امیدوارم که به خاطر ورزشکاران و ورزش به طور کلی که این اتفاق می افتد و که همه ورزشکاران واجد شرایط می تواند به دست آوردن المپیک را تجربه کنند. حتی اگر وجود دارد طرفداران کمتری در توکیو تلویزیونی جهانی رویداد حیاتی است برای الهام بخش آینده المپیک," او گفت:.

ممنون

همه گیر نیز به او آموخته بود ممنون. "من همیشه قدردانی شیوه زندگی من به عنوان یک حرفه ای کریکت اما من هرگز برای اعطا آزادی سفر و بازی کریکت در سراسر جهان دوباره گفت:" ICC دو بار زنان ODI Player-of-the-Year.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب