گجرات: هیچ تسهیلات در مناطق قرمز تا مارس 17, برخی از خدمات به رزومه در مناطق دیگر

توسط: اکسپرس سرویس خبری | گاندینگر | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 7:53:15 pm مقامات پزشکی در وا

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | گاندینگر | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 7:53:15 pm
coronavirus, coronavirus news, gujarat, Gujarat coronavirus news, stones pelted at cops Godhra, covid 19 india tracker, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus latest news, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus india live news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases, coronavirus cases in india, coronavirus lockdown, coronavirus india update, coronavirus india state wise, مقامات پزشکی در وادودارا را Nagarwada پس از یک فرد آزمایش مثبت در این منطقه است. (اکسپرس عکس: Bhupendra رعنا)

به گجرات دولت روز یکشنبه گفت که COVID-19 مستند خواهد بود به شدت اجرا شده در شش شهرداری شرکت ها و شش شهرداری از دولت تا مارس 17 در حالی که آن را نیز اعلام کرد برخی از تسهیلات در مناطق در حال سقوط نارنجی و سبز مناطق.

اعلام یک سری از تصمیم گیری به اجرا در مرحله سوم از این مستند وزیر به وزیر Ashwani کومار روز یکشنبه گفت که مستند خواهد بود به شدت اجرا در شهرداری شرکت مناطق احمدآباد سورت وادودارا گاندینگر, باونگر که سقوط تحت red zone دسته و در راجکوت.

در این مناطق هیچ مغازه ها اجازه خواهد داشت برای باز کردن به جز مغازه های ارائه کالاهای ضروری مانند دارو و شیر و سبزی و حبوبات و مواد غذایی. کومار گفت که هر چند راجکوت شهر می افتد تحت نارنجی منطقه دولت دولت تصمیم گرفته است به شدت اجرای red zone مستند قوانین وجود دارد به نفع سلامت مردم و با توجه به موارد گذشته از COVID-19 در شهر.

مشابه قوانین اعمال خواهد شد به شش شهرداری ها در دولت – بتد, Bopal, پاسداری, Bareja, دهلا و یومرته – که سقوط تحت منطقه قرمز.

تصمیمات او گفت:, گرفته شد توسط وزیر Vijay Rupani پس از برگزاری یک نشست سطح بالا با معاون وزیر Nitin پاتل بالا دیگر وزرا و مقامات دولت.

دولت همچنین تصمیم گرفت برای از سرگیری برخی از خدمات در مناطق در حال سقوط تحت نارنجی و سبز مناطق از دولت است. باربر و مغازه ها و سالنهای زیبایی مو سالن برش و چای/قهوه اصطبل اجازه خواهد داشت برای باز کردن در این مناطق است. تاکسی/تاکسی خدمات نیز اجازه داده می شود در این مناطق با یک بیماری است که راننده می تواند کشتی حداکثر دو مسافر در یک زمان.

در منطقه سبز مناطق دولت نیز تصمیم به اجازه می دهد عملکرد دولت گجرات شرکت حمل و نقل جاده (GSRTC) اتوبوس با یک بیماری است که هر یک از اتوبوس خواهد فری 50 درصد مسافران از آن ظرفیت کل. هر گونه تخلف از این قانون را جذب اقدام علیه راننده/هادی نگران, اتوبوس, کومار گفت.

اما دولت تصمیم گرفته است به اجازه می دهد مغازه فروش paan/محصولات توتون و تنباکو و مشروبات الکلی در کشور تا مارس 17 زمانی که مرحله سوم از سراسر کشور مستند به پایان می رسد.

دولت همچنین تصمیم گرفت تا اجازه دهد مشروط سرگیری فعالیت های صنعتی در دو شهرداری شرکت مناطق جوناگاد و جمنگر شهرداری و شرکت ها همراه با 156 شهرداری.

اما Kumar اضافه شده است که آن را منوط به شرایط مانند متناوب از اسلات هم از کارکنان متناوب از ناهار بار متوسط چک از کارکنان اجتماعی فاصله و غیره.

انتشار رسمی از دولت همچنین اظهار داشت که جنبش کالا وسایل نقلیه اجازه داده شده در سراسر کشور. کومار همچنین تجدید نظر به جامعه مسلمان خود را به انجام عبادت/bandgi در حال انجام ماه مقدس رمضان در خانه های خود به بررسی گسترش COVID-19.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن