بئاتریس Ojakangas: طبخ یک کیک اسفنجی برای جشن چهارم جولای

ما را به یاد خودمان که نقل قول هر سال پس از آن. توت فرنگی خوشمزه هستند در یک کیک توت فرنگی بر اساس Katja تولد

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399

ما را به یاد خودمان که نقل قول هر سال پس از آن. توت فرنگی خوشمزه هستند در یک کیک توت فرنگی بر اساس Katja تولد کیک اسفنجی که من را در خاطرات من "در خانه." Katja شد فنلاندی ارز دانشجویی ما میزبانی برای یک سال. این دستور او و من را ساخته اند آن هر سال پس از. آن را آسان کیک به دلیل این که شما می توانید آن را بدون دستور و می توان آن را به راحتی تنظیم برای خدمت به هر تعداد از مردم به دلیل آن است که بر اساس یک فرمول ساده: اندازه تخم مرغ و شکر و آرد را با کمی نمک و یک چلپ چلوپ از وانیل.

من را ساخته اند این کیک با استفاده از فقط دو تخم مرغ برای کیک اسفنجی برای دو یا سه نفر یا به عنوان بسیاری از دو دوجین تخم مرغ برای کیک تولد برای خدمت به جمعیت. البته من با استفاده از پخت تابه به اندازه دستور. در اینجا من پیشنهاد دستور کیک است که در خدمت به مردم ده بر یک و شش تخم مرغ فرمول یا دو 8 یا 9 اینچ دور استاندارد کیک تابه.

چون من تک لایه کیک تابه حال بازی پنهان و به دنبال با من از آنجایی که ما نقل مکان کرد و به ما محدود به فضای آپارتمان من با استفاده از چهار تنوری-لبه تابه کم عمق که من در بر داشت در نوردیک افزار. اگر شما علاقه مند در آنها, بررسی وب سایت من در beatrice-ojakangas.com برای منبع. همچنین من به کیک قرمز و سفید و آبی تم با توت فرنگی و خامه و زغال اخته. شما می توانید البته پر کردن این لایه ها هر راه شما می خواهم با موز قطعه قطعه تازه هلو یا میوه های دیگر و یا شما را حفظ کرده اند در دست است.

Red and blue berries are revealed in Katja's Birthday Sponge Cake, but a variety of fruits could be used. (Susanna Ojakangas / For the News Tribune)

قرمز و آبی انواع توت ها نشان داد در Katja تولد, کیک اسفنجی, اما انواع مختلفی از میوه ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد. (سوزانا Ojakangas / اخبار تریبون)

KATJA تولد کیک اسفنجی

1½ فنجان (حدود 6 یا 7) تخم مرغ بزرگ در دمای اتاق

1½ فنجان شکر دانه ریز

خرج کردن از نمک

1 قاشق چای خوری وانیل

1½ فنجان آرد همه منظوره

پر کردن و شکوه

4 تا 6 قاشق غذاخوری نور عجیب و غریب و یا cloudberry آب نارگیل (اختیاری)

2 فنجان خامه کمی شیرین

1 تا 2 فنجان توت فرنگی و زغال اخته, تمیز و آماده

از پیش گرم کردن فر را به 350 درجه می باشد. خط کف دو 9 اینچ دور کیک تابه با کاغذ ،

در کاسه بزرگ از همزن برقی ضرب و شتم تخم مرغ تا کرکی. به نوبه خود با سرعت به بالا و به تدریج شکر را اضافه کنید ، نمک و وانیل. ادامه ضرب و شتم در سرعت بالا حداقل 5 دقیقه تا زمانی که مخلوط بسیار سبک و لیمو رنگی. به نوبه خود با سرعت پایین به پایین و اضافه کردن آرد را به تدریج به مخلوط کردن فقط تا زمانی که آرد در آن گنجانیده شده است.

بریزید و خمیر را تهیه کیک تابه. پخت به مدت 20 تا 25 دقیقه یا تا زمانی که مراکز جستن به عقب هنگام لمس و یک خلال دندان وارد شده به مرکز می آید از تمیز کردن و خشک. پاک کردن از فر و خنک در قفسه.

نرم کردن لبه های لایه های کیک را با چاقو و سهولت لایه اول را بر روی یک بشقاب کیک. باید خامه و مربا و یا انواع توت ها آماده است. حذف کاغذ از کیک. با یک چاقوی دندانه دار تقسیم هر لایه را به دو بخش است. نم نم باران با رم یا لیکور. گسترش لایه ها را با خامه. لایه با انواع توت ها. بالا با خامه. یخچال تا آماده به خدمت.

باعث می شود حدود 12 نفر.

Strawberry Streusel Muffins reveal a sweet surprise when cut open. (Susanna Ojakangas / For the News Tribune)

توت فرنگی Streusel, Muffins, فاش شیرین تعجب هنگامی که برش باز است. (سوزانا Ojakangas / اخبار تریبون)

توت فرنگی STREUSEL, MUFFINS,

هیچ چیز وجود دارد به عنوان خوشمزه به عنوان تازه مربا توت فرنگی. من به یاد بیاورید ساخت جم با کوچک توت های وحشی ما به عنوان بچه ها در بازگشت به خانه در مزرعه. خوب امروز من را جم با انواع توت ها من می توانید با استفاده از فرمول اساسی از یک فنجان از انواع توت ها به یک فنجان شکر. در اینجا یک دستور من استفاده می شود برای سال های بسیاری با استفاده از مربا توت فرنگی به عنوان یک پر.

1 تخم مرغ

1 فنجان شیر

½ فنجان روغن نباتی

2 فنجان آرد همه منظوره

⅓ فنجان شکر

1 قاشق غذا خوری بکینگ پودر

½ قاشق چای خوری نمک

¼ فنجان مربا توت فرنگی

Streusel شکوه

½ فنجان آرد همه منظوره

¼ فنجان شکر قهوه ای بسته بندی شده

¼ فنجان کره نرم شده

از پیش گرم کردن فر را به 400 درجه. گریس کف 12 فنجان کلوچه یا خط با کاغذ پخت فنجان. ضرب و شتم تخم مرغ تا نور و هم بزنید و در شیر و روغن. ترکیب 2 فنجان آرد و شکر و بکینگ پودر و نمک. اضافه کردن مخلوط همه در یک بار به مخلوط تخم مرغ افزوده و هم بزنید فقط تا آرد مرطوب شود.

پر کردن فنجان کلوچه حدود ⅓ کامل. قاشق 1 قاشق چای خوری مربا توت فرنگی را روی خمیر در هر فنجان; بالا با خمیر باقی مانده.

برای با شکوه ترکیب ½ فنجان آرد, شکر قهوه ای و کره را در یک کاسه کوچک را درشت خرده. ترشح بیش از این خمیر در فنجان. پخت حدود 20 دقیقه تا زمانی که در صدر هستند به آرامی browned.

باعث می شود 12 کلوچه.

فنلاندی PULLA

این ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب به بحث در مورد پخت نان مخمر در ماه جولای این است که زمانی که هل طعم Pulla, سلیقه, خوشمزه ترین و آن چیزی است که ما میزبان در اولو خدمت کرده است. با یک فنجان قهوه داغ ، در حال حاضر من نمی تواند مقاومت در برابر به شما مورد علاقه من pulla دستور از فنلاندی آشپزی با تغییرات جزئی. من به تازگی شده است قادر به پیدا کردن تازه کیک مخمر محلی معمولا یخچال در لبنیات مورد. تازه کیک مخمر به نظر می رسد و فعال تر با سرعت بیشتری نسبت به خشک فعال است که ما شده ایم بنابراین عادت به استفاده از. سعی کنید آن را اگر شما می توانید آن را پیدا کنید. شما می توانید دانه های هل را در بسته های کوچک معمولا در جایی در نزدیکی تولید راهرو در سوپر مارکت. زحمت و تلاش برای استفاده از زمین در حال حاضر هل به عنوان آن را از دست داده بیشتر از آن پانچ قبل از آن بسته بندی شده.

1 بسته مخمر خشک فعال یا تازه کیک مخمر

½ فنجان آب گرم به همراه 1 قاشق چای خوری شکر

2 فنجان شیر کامل سوختن و سرد ولرم (105-110 درجه F)

1 فنجان شکر دانه ریز

1 قاشق چای خوری نمک

2 قاشق چای خوری دانه هل (نه پودر هل)

4 تخم مرغ کمی مورد ضرب و شتم

8 تا 9 فنجان آرد همه منظوره

½ فنجان (1 چوب) کره نرم شده

لعاب

1 تخم مرغ مورد ضرب و شتم

½ فنجان خرد شده یا بادام خرد شده (اختیاری)

حدود ¼ فنجان شکر مروارید یا خرد کردن قرص حبه قند

حل مخمر را در آب گرم به آرامی آب های شیرین. اجازه دهید مخلوط حدود 5 دقیقه تا زمانی که شروع به کف کمی. هم بزنید و در شیر و شکر و نمک و هل و تخم مرغ و آرد به اندازه کافی به خمیر را حدود 2 فنجان. ضرب و شتم تا زمانی که خمیر صاف و الاستیک. اضافه کردن حدود 3 فنجان آرد و همچنین ضرب و شتم خمیر باید کاملا صاف و براق. اضافه کردن کره نرم شده مخلوط کنید تا مخلوط به خمیر. هم بزنید در باقی مانده آرد تا زمانی که خمیر سفت است.

به نوبه خود بر روی یک سطح به آرامی floured و پوشش با وارونه کاسه مخلوط کردن. اجازه دهید خمیر استراحت به مدت 15 دقیقه. گرد و غبار با آرد و خمیر تا صاف و اطلسی. در محل آرامی روغن مخلوط کردن کاسه تبدیل خمیر به روغن و چربی بالا پوشش و اجازه افزایش حدود یک ساعت یا تا دو برابر شد.

تمیز کردن سطح کار و کت به آرامی با اسپری پخت و پز. گرد و غبار با آرد و خمیر را در بالای سطح آماده شده است. تقسیم به 3 بخش و پس از آن تقسیم و هر یک از این قطعات به 3 قسمت مساوی. شکل هر یک سوم به یک نوار در حدود 16 اینچ طولانی توسط نورد بین کف دست خود را و سطح کار. بهم تابیدن و بافتن سه نوار با هم به یک بلند و راست قرص نان و خرج کردن به پایان می رسد با هم. تکرار دوم و سوم قرص. پوشش ورق های پخت با کاغذ یا گریس به آرامی. محل قرص بر روی آماده ورق پخت و اجازه افزایش 20 تا 30 دقیقه تا زمانی که نوارهای پف اما نه در اندازه دو برابر شد. در ضمن از پیش گرم کردن فر را به 400 درجه. براش قرص با مورد ضرب و شتم تخم مرغ به لعاب و نم نم با خرد یا بادام خرد شده و/یا قند مروارید. پخت به مدت 25 تا 30 دقیقه تا زمانی که نور طلایی رنگ قهوه ای است. پاک کردن از فر و خنک در قفسه.

باعث می شود 3 نوارهای.

بئاتریس Ojakangas است دلوت مواد غذایی نویسنده و نویسنده از 31 آشپزی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب