Astro باب: شما به سادگی باید ببینید M6 و M6 تابستان, درخشان ترین ستاره خوشه

بهتر شناخته شده به عنوان پروانه خوشه (M6) و بطلمیوس خوشه (M7) آنها را تقریبا به عنوان به خوبی شناخته شده است چ

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399

بهتر شناخته شده به عنوان پروانه خوشه (M6) و بطلمیوس خوشه (M7) آنها را تقریبا به عنوان به خوبی شناخته شده است چرا که آنها نه به عنوان روشن به عنوان خوشه پروین و نه ضعیف قرار داده شده در آسمان برای skywatchers در اواسط عرض های جغرافیایی شمالی. هر دو واقع در در دم فیش هوک ، به شکل صورت فلکی عقرب عقرب. از شمال آمریکا و جنوب کانادا آنها ایستاده حدود 10° (یک مشت) بالا در بهترین اما بیشتر در جنوب زندگی می کنند آنها بالاتر صعود: 15° در Des Moines, آیووا (مرکزی ایالات متحده) و 25° در نیواورلئان (جنوب آمریکا).

This map shows the sky facing south around midnight in mid-June (11 p.m. by month’s end) local time. The Butterfly Cluster (M6) and Ptolemy’s Cluster (M7) each lies about 5° off the tail end of the Scorpius between the scorpion’s stinger stars, Shaula and Lesak, and the Teapot’s spout. They are summer’s brightest open star clusters, M6 and M7. Stellarium

این نقشه نشان می دهد که آسمان رو به جنوب حدود نیمه شب در اواسط ماه ژوئن (11 بعد از ظهر توسط پایان ماه) به وقت محلی. پروانه خوشه (M6) و بطلمیوس خوشه (M7) هر دروغ حدود 5° دم پایان عقرب بین عقرب است, استینگر, ستاره های Shaula و Lesak و قوری را فواره زدن اب. آنها تابستان را درخشان ترین ستاره باز خوشه M6 و M7. Gpu-z

هر افزایش در ارتفاع باعث می شود آنها را که بسیار روشن تر است. چرا ؟ چون خوشه باید به نبرد کمتر و کمتر با نور اثر ناشی از جو ما. کاهنده قوی است نزدیکترین افق آنجا که ما همکار از طریق پایین از جو که در آن هوا است و ضخیم ترین نسبت به سربار.

Extinction not only dims stars near the horizon it also reddens them. In this photo the Milky Way appears relatively colorless higher up (middle and left) but pale orange near the horizon (right) for the same reason the sun and moon appear orange there — violet, blue and some of the green light from the stars is scattered away, leaving only the “warm” colors. (Bob King, for the News Tribune)

انقراض نه تنها ابعاد ستاره در نزدیکی افق آن نیز قرمز آنها است. در این عکس کهکشان راه شیری به نظر می رسد نسبتا بی رنگ بالاتر (وسط و چپ) اما رنگ نارنجی در نزدیکی افق (راست) به همین دلیل خورشید و ماه ظاهر می شود و پرتقال وجود دارد — بنفش و آبی و برخی سبز نور از ستاره ها پراکنده است دور می روم تنها "گرم" رنگ. (باب پادشاه برای اخبار تریبون)

Vega, یکی از درخشان ترین ستاره های بهار و تابستان آسمان می درخشد در قدر 0. اما زمانی که آن را برای اولین بار افزایش می یابد, آن را تنها به عنوان روشن به عنوان قدر 2 حتی در روشن ترین شب به دلیل تراکم هوا (همراه با رطوبت اضافی و گرد و غبار) و نور آن باید تکه از طریق. ستاره شناسان تماس با نور از اجرام آسمانی در نزدیکی افق انقراض.

M7 is the brightest star cluster in the summer sky and easily visible with the naked as a smoky patch off the tail of Scorpius. The “M” in M6 and M7 refers to Charles Messier, an 18th century French astronomer, who cataloged these and 108 additional star clusters, galaxies and nebulae. Known as the Messier catalog, many skywatchers try to find all 110 objects. ESO

M7 است که درخشان ترین خوشه ستاره ای در آسمان تابستان و به راحتی قابل مشاهده با عنوان دودی پچ کردن دم عقرب. "M" در M6 و M7 اشاره به چارلز مسیه یک قرن 18 فرانسه ستاره شناس که فهرست این و 108 اضافی ستاره خوشه های کهکشان ها و سحابی ها. شناخته شده به عنوان مسیه فروشگاه بسیاری از skywatchers سعی کنید برای پیدا کردن همه 110 اشیاء. ESO

هر دو پروانه و بطلمیوس خوشه های رنج می برند از انقراض به علاوه آنها جمع پایین در آسمان بازی پنهان و به دنبال با درختان و یا ساختمان. در غیر این صورت آنها می شود بهتر شناخته شده به شمال ناظران. بنابراین در حالی که آن طول می کشد کمی تلاش بیشتر به آنها را به دنبال شما خواهد بود خوشحالم که شما انجام داد.

من می توانم نقطه هر دو خوشه کمرنگ با چشم غیر مسلح از مناطق روستایی مشاهده سایت. آنها شبیه پاف از نور است. نزدیک به شهر من از دست دادن بینایی از آنها اما در هر صورت آنها فوق العاده در یک جفت دوربین شکاری. بسته به جایی که شما زندگی می کنند شما ممکن است مجبور به مقابله با سطوح مختلف از آلودگی نوری, بنابراین مطمئن شوید که دوربین شکاری در دست است. من 10x50s به نوبه خود این, fuzzy تکه های به لانه های کوچک, ستاره های چشمک زن.

هر دو روشن هستند با M7 درخشان در بزرگی 3.3 و M6 در 4.2. یکی از مزیت های خود را در ارتفاع پایین است که آن را آسان تر به نگه داشتن دوربین شکاری ثابت برای یک نمایش خوب. به دنبال اشیاء بالاتر در آسمان اغلب به شما یک مورد لرزان اسلحه! پیدا کردن M6 اول با تیراندازی یک خط یک مشت و یک و نیم ظهر از روشن قرمز-نارنجی ستاره Antares به سمت عقرب دم. هنگامی که شما مورد بررسی قرار M6 اسلاید یکی دو چشمی-زمینه پایین به سمت چپ پایین تر و شما را در اجرا به M7. شما همچنین می توانید پیدا کردن خوشه با شروع در استینگر ستاره ها و حرکت دوربین دو چشمی میدان به سمت چپ برای M7 و بالاتر برای M6.

M7 نیز شناخته شده به عنوان بطلمیوس خوشه پس از آن برای اولین بار ثبت شده در 1 قرن یونانی-رومی ستاره شناس بطلمیوس در 130 A. D. واقع در حدود 980 سال نوری دور آن را یک گرانشی محدود گروهی از ستاره ها که coalesced از ابرهای گاز و گرد و غبار از میلیون ها سال پیش. فردی ستارگان در این خوشه در اندازه متفاوت است اما همه آنها در مورد همان سن و با هم حرکت در اطراف مرکز کهکشان به عنوان یک گروه. آقای بطلمیوس ستاره ای ذخیره کردن به نظر می رسد مانند یک آلاینده عنکبوت در من دوربین دوچشمی. در هسته خود می بینم کوچک "K-شکل" الگوی ستاره مخفیگاه آنان را در کنار خود.

This telescopic view of the Butterfly Cluster shows the bright orange giant at its east (left) edge. Can you make out the butterfly? Ole Nielsen

این تلسکوپی مشاهده پروانه های خوشه ای را نشان می دهد نارنجی روشن غول پیکر در شرق آن (سمت چپ) لبه. می تواند شما را از پروانه ؟ اوله Nielsen

پروانه خوشه (M6) برای اولین بار ثبت شده توسط ستاره شناس ایتالیایی جیووانی باتیستا Hodierna در سال 1654 اما آن را سخت به این باور آن را متوجه نشده بود توسط زودتر skywatchers. M6 حدود نیمی ظاهری اندازه M7 و در واقع حدود 1600 سال نوری از زمین است. به رغم فاصله بیشتر دوربین شکاری هنوز هم نشان می دهد تعداد زیادی از "کوچک" ستاره های بسته بندی شده به فضای مورد به عنوان گسترده ای به عنوان یک ماه کامل. برای دیدن شکل پروانه واضح است که شما ممکن است نیاز به یک تلسکوپ کوچک و کم بزرگنمایی. مطمئن باشید که به دنبال رنگارنگ نارنجی غول پیکر, ستاره همراه خوشه سمت شرق آن می ایستد در کنتراست قابل توجه به افت خوشه ای سفید و آبی-سفید ستاره.

با ماه از آسمان من امیدوارم که شما این فرصت را به درایو به کشور نه تنها برای خیس کردن راه شیری بلکه به درک زیبایی های ما ستاره خوشه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن