تغذیه: بقیه اسموتی داستان

گاهی اوقات آن را در آنچه به شما می گویند اما آنچه که شما قادر به می گویند که شمارش. و من مطمئن کاهش یافته است

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399

گاهی اوقات آن را در آنچه به شما می گویند اما آنچه که شما قادر به می گویند که شمارش. و من مطمئن کاهش یافته است توپ زمانی که من در جواب Claudette نامه در مورد کم قند میوه ها در شوهر خود را مخلوط.

"من توصیه استاندارد برای یک اسموتی سالم و بدون بیش از حد کربوهیدرات" من نوشت "1 وعده های تازه یا میوه های یخ زده (1/2 تا 1 فنجان برای بسیاری از انواع میوه) 1 فنجان شیر جایگزین شیر یا ماست (و یا ترکیبی از شیر و ماست) و برخی از نوع اضافه پروتئین مانند پودر پروتئین یا بادام زمینی یا دیگر مهره کره."

من موفق به اضافه کردن مواد تشکیل دهنده دیگر در سالم مخلوط که افزایش قند خون مانند میوه ها و آب میوه: سبز! تازه اسفناج و کلم و یا دیگر سبزیجات سبز اضافه کردن اضافی فیبر یک میزبان از مواد مغذی و کمک حداقل کربوهیدرات و کالری است. و اگر شما به دنبال برای اضافه کردن یک سالم چربی برای صاف کردن اسموتی خود را سعی کنید یک تکه یا دو تا از آووکادو. این "هیولا سبز" هستند تغذیه ای رسید.

که حل و فصل این در آمد از خود اعلام کرد "درس خوان دانشمند" فیل در Corvallis, Oregon: "چگونه می توان اندازه گیری محتوای کالری از مواد غذایی ؟ یک احتمال است که من می توانم تصویر (sic) است که شما خشک نمونه و سپس سوزاندن آن در یک ظرف جدا و اندازه گیری مقدار حرارت (کالری) شده است."

که دقیقا چگونه یکی از اقدامات میزان کالری مواد غذایی, فیل. این ظرف است که به نام کالریمتر. اصطلاح "کالری" می آید از کلمه لاتین "calor" که به معنی گرما پس از کالری است یک اندازه گیری از حرارت است.

"چگونه ما می دانیم که بدن ما در واقع با استفاده از همه کالری که ما را در؟" فیل همچنان ادامه دارد. "همه کالری برابر نیست در توانایی خود را به ما بدن ؟ انجام برخی از کالری مصرف شده فقط نمی خام توسط ما سیستم گوارشی? یا آیا همه استفاده می شود و یا ذخیره شده به عنوان چربی است؟"

بدن ما می تواند تنها دو چیز با کالری — سوزاندن آنها را برای تولید انرژی و یا ذخیره آنها را یا به عنوان گلیکوژن (یک منبع محدودی از انرژی در عضلات) و یا به عنوان چربی (ذخیره سازی طولانی مدت). اگر وزن شما بالا رفتن شما احتمالا ذخیره سازی (و نه استفاده) بیش از حد کالری می خورید. اگر وزن خود را پایین رفتن شما احتمالا با استفاده از برخی از کالری ذخیره شده خود را.

ما تنها دریافت کالری از کربوهیدرات و چربی و پروتئین و الکل است. (الکل یک ماده مغذی ضروری مانند دیگران ، و هر یک از این ارائه مقادیر مختلفی از کالری است. اونس برای هر اونس چربی تولید بیش از دو برابر کالری از کربوهیدرات یا پروتئین است. الکل است که جایی در میان.

خوب, فیل, بیرون از اتاق را برای پاسخ به بقیه سوالات درس خوان. به ادامه...

باربارا کوین یک متخصص تغذیه متخصص تغذیه وابسته به بیمارستان جامعه از شبه جزیره مونتری. ایمیل خود را در به barbara@quinnessentialnutrition.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب