Astro باب ستون: مشاهده تمام 8 سیارات در سحر این هفته

اگر ستاره دنباله دار NEOWISE کمک به شما با سنگ تیز کردن توانایی خود را در سپیده دم طلوع من فوق العاده با رعای

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399

اگر ستاره دنباله دار NEOWISE کمک به شما با سنگ تیز کردن توانایی خود را در سپیده دم طلوع من فوق العاده با رعایت پروژه برای شما می باشد. تمام هشت سیاره در حال حاضر قابل مشاهده در یک رفت و برگشت از آسمان از طریق پایان ماه در سپیده دم. تام Ruen یک همکار تازه کار شناس و خواننده آورده به این توجه من چند روز پیش. من یک شبیه سازی و آمد تا با مشاهده پنجره. بیایید این کار را انجام!

سیارات در حال گسترش در سراسر 170°, آسمان, با جیوه کم در شمال شرقی و مشتری و زحل به همان اندازه کم در جنوب غربی است. شما می توانید اقامت تا تمام شب شروع با مشتری و زحل در شب هنگام و در پایان با جیوه در صبح گرگ و میش, اما شما می خواهم دست از رضایت از دیدن آنها را به طور همزمان تحت یک آسمان است. من پیشنهاد می کنم شما تا 2 2½ ساعت قبل از طلوع آفتاب در اطراف 3-3:30 صبح از بسیاری از مکان و دیده بان از یک محل با یک دید واضح و روشنی به غرب و شرق. شما نیاز به حدود یک ساعت و نیم به انجام رساندن ماموریت خود و یک جفت دوربین شکاری.

شروع با مشتری و زحل پایین در جنوب غربی است. مشتری است و نزدیک به افق و روشن تر از این دو است. نگاه بالا در آسمان جنوب برای روشن قرمز-نارنجی "،" که مریخ. سیاره سرخ شده است روشن تر و روشن تر از چند ماه گذشته به دلیل سیاره ما شده است مسابقه برای پاسخگویی به آن است. آنها خواهید بود عموزاده بوسیدن آمده اکتبر زمانی که مریخ می رسد مخالفت. در حال حاضر مریخ است که در مکان پنجم برای درخشان ترین شی آسمان شب پس از ماه زهره و مشتری و شباهنگ.

در حال حاضر به نوبه خود به صورت شرق و شما نقطه ونوس تا درخشان آن را غیر ممکن است به از دست ندهید. که باعث می شود چهار سیاره. در حالی که شما صبر کنید برای جیوه به افزایش uncap خود دوربین دوچشمی و تمرکز آنها در روز روشن و ستاره یا سیاره. سپس با استفاده از نقشه برای پیگیری کردن اورانوس و نپتون است. سعی کنید به آنها را ببینید بعد از اوایل گرگ و میش در غیر این صورت آنها را از دست داده در حال رشد skyglow. شما همچنین می توانید با استفاده از یک تلسکوپ کوچک است.

Use these maps to track down Uranus (left) in Aries (just above the head of Cetus) near the star Mu and Neptune in Aquarius near Phi Aquarii. Stars are shown to magnitude 6.5 (left) and 8.5 (right). The numbered stars in the Uranus chart are 38 Arietis, 31 Arietis, etc. I left out the full names to avoid clutter. 5° is approximately the field of view of typical binoculars. Stellarium with additions by the author

با استفاده از این نقشه ها برای پیگیری کردن اورانوس (سمت چپ) در برج حمل (فقط بالای سر Cetus) در نزدیکی ستاره Mu و نپتون در برج دلو در نزدیکی فی Aquarii. ستاره نشان داده شده است به قدر 6.5 (سمت چپ) و 8.5 (سمت راست). شماره ستاره ها در اورانوس نمودار 38 بره, 31 بره ، من از سمت چپ نام کامل برای جلوگیری از درهم و برهمی. 5° حدود میدان دید دوربین دوچشمی معمولی. جرقه با ارسال شده توسط نویسنده

این سیاره خیلی دور هستند — 1.4 میلیارد و 2.7 میلیارد مایل بود — که حتی اگر آنها هر دو تقریبا چهار برابر بزرگتر از زمین آنها تنها به نگاه مانند ستاره جز از طریق یک تلسکوپ است. به منظور افزایش فاصله جولای سیاره زهره, مریخ عطارد مشتری زحل اورانوس و نپتون است.

در حال حاضر شما باید صبور باشید و منتظر جیوه را نشان می دهد. آن را همیشه یک latecomer هنگامی که ظاهر می شود در سپیده دم. این سیاره صعود به ~5 درجه بالاتر از افق حدود 45 دقیقه تا یک ساعت قبل از طلوع آفتاب که آسمان شروع به روشن است. در قدر 0 عطارد براق به اندازه کافی برای دیدن بدون نوری کمک اما من پیشنهاد می کنم شما به دنبال آن اولین بار در دوربین شکاری با کمک زهره و Capella.

Venus and Capella help point the way to Mercury. Or you can shoot a line from Aldebaran through Venus and continue it to the planet. While you’re at it, swing the binoculars over to Betelgeuse in Orion. Yes, Orion the hunter will soon return to the morning sky. Stellarium

زهره و بزبان کمک به نقطه راه به عطارد. و یا شما می توانید یک خط از Aldebaran از طریق زهره و ادامه آن را به این سیاره است. در حالی که شما در آن چرخش دوربین دوچشمی به Betelgeuse در اوریون. بله شکارچی شکارچی به زودی بازگشت به آسمان صبح. Gpu-z

هنگامی که شما برداشت کرده ام جیوه در دوربین شکاری سعی کنید به آن را ببینید با تنها چشم خود را. که باعث می شود هفت سیاره. وجود دارد فقط یک ... یکی از شما در حال ایستاده بر روی. نه تنها آن را پر کنید تا میدان دید هر روز از زندگی ما, اما این تنها سیاره ما می توانیم با تمام حواس ما. یک نفس عمیق بکشید و احساس خوبی در مورد موفقیت خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب