امریتسار به امتی: ثبت نام پزشکی مناسب پر امید — هنوز هم در سمت چپ پشت

نوشته شده توسط Divya یک | امریتسار | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 6:30:27 pm در داخل ایستگاه

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
نوشته شده توسط Divya یک | امریتسار | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 6:30:27 pm
Punjab migrants, migrants crisis, migrant trains, india lockdown, migrant train tickets, indian express در داخل ایستگاه راه آهن تا به حال صدها نفر صف تا بسیاری از آنها را قفل انبار و بشکه — برای دریافت بلیط خود را به خانه از مرکز. (اکسپرس عکس)

این داستان های واقعی از مهاجران هستند برخی از زمان کشف در راه آهن, سیستم عامل, اما در خارج از ایستگاه های راه آهن. در یک بعد از ظهر آفتابی در هفته گذشته به عنوان Shramik قطار اکسپرس از امریتسار به امتی بود سرشار به آن ظرفیت افسردگی شد حکم بزرگ در چهره کسانی که پشت سر گذاشته شد.

یک گروه هفت نفره از کارگران ساختمانی که تا به حال شده است تقبل قایق از آب عبور در یک دولت اتوبوس از شهر همسایه از بتلا نشسته در خارج از ساختمان ایستگاه گریه. گفت: 45 سال آتما Ram, "همهمه به khushi khushi ghar jaane ke liye aaye این saaman lekar, gharwaalon se milne, ka, achha khaana khane ka مجسمه غیرتها (ما در اینجا با خوشحالی خواب از سفر بازگشت به خانه به دیدار خانواده های ما, برای دریافت دو وعده غذا مربع) پس از کار ساخت و ساز متوقف شد در ماه مارس ، در حال حاضر ما گفته شده است که این قطار ظرفیت اگر کامل و ما نمی توانیم مدیره است."

آتما Ram و دوستان او تا به حال ثبت شده در پورتال دولت به بازگشت به خانه به امتی حدود دو هفته پیش بموقع کردم SMSes از قدرت و حتی پزشکی خود را ترخیص از دولت تسهیلات. اما زمانی که آنها نشان داد تا در ایستگاه راه آهن با توشه خود را, آنها نمی تواند هیئت مدیره با وجود همه این روند به دلیل به دنبال داشت.

یک مقام توضیح می دهد که در چند روز اول اجرای این قطار مشاهده کردند که هر کس که دریافت یک تماس را نشان می دهد تا در ایستگاه. برخی نمی تواند رسیدن به برخی از تغییر ذهن خود را در حالی که برخی از کار و نمی خواهید به بازگشت. "بنابراین در حال حاضر ما حدود 1500 نفر حتی اگر این ظرفیت برای 1,200. کسانی که پشت سر گذاشته خواهد شد تقبل قایق از آب عبور بازگشت به جایی که آنها برداشت شد و می توانید با قطار بعدی," او می گوید.

یک گروه از پنج تا مرادآباد نشسته بود در خارج از ورودی اصلی دروازه راه آهن ایستگاه brandishing پزشکی تناسب اندام گواهی از دولت های محلی در بیمارستان شفاعت با پلیس به آنها اجازه دهید در. آنها اتفاقا فرود در امریتسار در فقط چند روز قبل از این مستند اعلام شد, و کار در یک کوره آجر. حتی به عنوان کار در کوره متوقف شد آنها همچنان به زندگی می کنند وجود دارد همه این روز است.

می گوید 25 سال Najim Ahmad, "هنگامی که ما به دانستن در مورد Shramik قطار ما با عجله به ثبت نام. اما از آن شده است 20 روز و ما نمی دریافت هر اس ام اس در مورد هر قطار رفتن به سمت ما است." با اشاره به دوستان خود نظام, عمران, Salman و عثمان او می گوید: "humne به khud hi apna پزشکی bhi karea liya taaki پلیس قطار mein baithne د (همه ما حتی تناسب اندام ما آزمایشات انجام شده بر روی خود ما دیروز). ما شده اند نشسته در خارج از ایستگاه امید ما مجاز به هیئت مدیره هر قطار که ترک امریتسار."

سلمان که فقط یک قرص نان از نزدیکی فروشگاه بود با چای برای ناهار می گوید: "ما شده اند بازمانده در لنگر مواد غذایی و خیریه در اینجا وجود دارد اما اغلب خواب گرسنه است. به ما گفته شد که این قطار نمی توقف در هر نقطه قبل از آن مقصد نهایی است که امتی. مرادآباد 447 متر کوتاه از امتی کاش ما می تواند هیئت مدیره این قطار و پرش کردن در مرادآباد."

در داخل ایستگاه راه آهن تا به حال صدها نفر صف تا بسیاری از آنها را قفل انبار و بشکه — برای دریافت بلیط خود را به خانه از مرکز. کسانی که می تواند امن بلیط نیز از مواد غذایی بسته بطری آب و کنسرو شده در آب برای کودکان و نوجوانان همراه با آنها. حتی به عنوان وجود دارد بیش از دو ساعت برای 17 ساعت بدون توقف سفر برای شروع شبانه روزی کامل شد.

Bir Karan Singh Dhillon, dodol افسر برای حرکت مسافران در امریتسار ایستگاه راه آهن توضیح می دهد که این روند "همه کسانی که ثبت نام کرده اند می توانید یک تماس از ما یک بار در آموزش برنامه نهایی برای مقصد خود را — که به طور معمول یک یا دو روز جلوتر از تاریخ خروج. از آنها خواسته برای رسیدن به چک آپ پزشکی مراکز (برخی از سالن های ضیافت در حومه شهر تبدیل شده اند به مراکز پزشکی) از جایی که ما فری 'مناسب' افراد به ایستگاه راه آهن در اتوبوس ما."

در داخل قطار با ظرفیت 2,400 تنها 1,200 هستند که اجازه اجازه می دهد تا فاصله مناسب. حتی اگر مسافران را تشویق به آوردن مواد غذایی خود را, آنها می توانید از مواد غذایی بسته است. وجود کارکنان راه آهن به مدیریت بدون توقف سفر حتی به عنوان آخرین مربی است برخی از پرسنل امنیتی در هیئت مدیره.

وجود دارد یک تیم از 12 در حال اجرا 24×7 مرکز تماس برای مهاجران از صلیب سرخ بهون. Dhillon می گوید تمام مهاجران به دنبال هیئت مدیره این قطار ویژه نیاز به ثبت نام در covidhelp.پنجاب.gov.در. در این صورت آنها قادر به انجام آن خود را می توانید آنها را به کمک کسی و یا حتی پیاده روی به نزدیکترین ایستگاه پلیس.

نکته این است: ثبت نام در وب سایت را تضمین نمی کند آنها را به یک سفر بازگشت به خانه. یک قطار برنامه ریزی خواهد شد تنها اگر حدود 1500 ثبت نام را در یک مقصد خاص و دریافت دولت نیز مطمئن مصوبات مربوطه. اما بدترین است در فروشگاه برای کسانی که, ثبت نام دریافت تماس های خود را دریافت کنید غربالگری پزشکی انجام می شود رسیدن به ایستگاه و هنوز هم نمی تواند هیئت مدیره — از آنجا که از اول آمده-اول-در خدمت حکومت است.

اما این نمی augur خوبی با آتما Ram, و گروه خود را. "اگر این آموزش می توانید 1,100, چرا نمی تواند آن را شش بیشتر ؟ ما باید در حال حاضر راه رفتن به عقب به بتلا? وجود خواهد داشت یکی دیگر از قطار تا کنون به امتی" او می گوید به دنبال در اطراف برای پاسخ.

پنجاب یکی از معدود کشورهای است که در حال ارائه رایگان سفر به مهاجران پس از ثبت نام باید عبور 10 لاخ در تعداد. علاوه بر امریتسار قطار در حال اجرا از Jalandhar Ludhiana و محلی و عمدتا برای برنامه ریزی و بیهار. دولت بوده و قادر به ارسال بیش از دو لاخ مهاجران بازگشت به خانه در هیئت مدیره.

Shivdular Dhillon امریتسار معاون کمیسر می گوید: "هر زمان که یک بحران وجود دارد مانند این وجود دارد عمومی سخاوتمندانه همیشه وجود خواهد داشت برخی از افرادی که قادر به استفاده از این وضعیت است. حتی اگر قطار به معنای رشته و نیازمندان وجود دارد سفر رایگان وجود دارد مناسب, فاصله مواد غذایی رایگان به طوری که حتی آن دسته از مهاجران که می خواهید به سفر سالانه به خانه می آیند به ثبت نام در حالی که برخی از کسانی که در واقع نیازمند ممکن است پشت سر گذاشت."

به عنوان آتما Ram می شود تا از پیاده رو دستمال مرطوب خود عرق میدارد و کیسه خود را به راه رفتن به سمت خروج اطلاعیه در ایستگاه می گوید: "لطفا اجتماعی حفظ فاصله. لطفا نگه داشتن خانواده خود را با شما. لطفا با نشستن بر روی کرسی اختصاص داده شده شما نمی شود مجاز به تغییر بعد."

در خارج از ایستگاه های این گروه در کنار Najim Ahmad گروه. اعتصاب ساعت 2pm و آژیر ضربات همه آنها را مشتاقانه نگاه در قطار به امتی که شروع به chug ،
فایل پیوست در منطقه

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب