اطمینان از کمک به Amphan, Covid قربانیان: Abhishek بانرجی در مجازی رالی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | به روز شده: ژوئیه 19 سال 2020 5:04:58 am دایموند هاربر MP Abhishek

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | به روز شده: ژوئیه 19 سال 2020 5:04:58 am
Abhishek Banerjee, cyclone amphan, cyclone amphan in west bengal, cyclone amphan relief in west bengal, coronavirus in west bengal, indian express news دایموند هاربر MP Abhishek بانرجی

اطمینان از جبران خسارت برای کسانی که تحت تاثیر طوفان Amphan و هنوز برای درخواست کمک و غذا و دارو برای coronavirus-افراد آلوده و خانواده های آنها گفت: دایموند هاربر MP Abhishek بانرجی شنبه.

در مجازی تجمع Trinamool جوانان کنگره رئیس جمهور خطاب 5.5 لاخ اعضای تازه راه اندازی ابتکار Banglar Jubo شاکتی.

از طریق این برنامه هر عضو را مسئولیت از 10 خانواده در نتیجه رسیدن به بیش از 50 لاخ خانواده در بنگال.

"من خوشحالم برای به اشتراک گذاشتن که یک ماه و هفت روز پس از Banglar Jubo شاکتی راه اندازی شد ما پیشی گرفته اند ما هدف اولیه از ثبت نام یک لاخ جوانان. ما در حال حاضر 5 .5 لاخ جوانان که به طور مستقیم مرتبط با این برنامه در راستای مبارزه با این دو تهدید Covid و Amphan در هر شهر و روستا و جلوگیری از دولت گفت:" بانرجی.

به گفته او هر عضو را انتخاب کنید 10 خانواده از مربوطه خود را در محلات و گسترش هر چه به کمک آنها نیاز خواهد داشت.

"در مورد Amphan امداد رسانی به اعضا کمک خواهد کرد که خانواده هایی که واقعا آسیب دیده اند اما کاربردی برای جبران نشده است. در Covid موارد اعضای کمک به افراد مبتلا و خانواده خود را با غذا و دارو اگر آنها نیاز دارید. برای مثال اگر یک خانواده در خانه انزوا و سپس اعضای تحویل ملزومات به آستان خود گفت:" بانرجی و اضافه کرد که هر عضو خواهد بود در تماس مداوم با 10 خانواده.

این نماینده همچنین گفت: هماهنگی کمیته های تشکیل شده در تمام منطقه و در سطح دولت. اگر عضو قادر به مراقبت خاص نیاز به یک خانواده پس از آن که فرد می تواند در تماس با کمیته و یا ثبت نام مورد نیاز در یک پورتال است.

"پورتال در حال راه اندازی است. هر عضو آن از Malda, Uttar دینجپور, مورشیدبد, هوره یا Hooghly, می توانید ورود به سیستم از طریق یک شناسه و رمز عبور و ثبت نام نیاز نیاز در پورتال. ما خواهد شد مراقبت از آن را به عنوان آنجا که ممکن است," او اضافه شده است.

بانرجی خود را مسئولیت از 10 خانواده. "وجود دارد هیچ تمایز میان من و هر عضو. من از همه شما," او گفت:.

بانرجی گفت Banglar Jubo شاکتی بود غیر سیاسی پلت فرم از این رو جوانان از هر حزب سیاسی می تواند به آن ملحق شود. اما تنها قادر به اعضا از Trinamool کنگره داده خواهد شد و با توجه به شناخت درون حزب بریزید.

"جوانان از هیچ حزب سیاسی و یا پس زمینه می تواند یک عضو. هدف ما این است که برای مبارزه با تهدید دوقلو از Covid و Amphan در بنگال. ما را در بالا باریک و سیاسی و یا ایدئولوژیک تفاوت گفت:" بانرجی.

"اگر یک عضو است که واقعا کار سخت و سپس من اطمینان خواهد داد که فرد به رسمیت شناختن در بلوک و منطقه و یا در سطح دولت," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن