جدید لینکلن پارک خانه محصولات کسب و کار شرايط همه گیر

Mivikin به فروش می رساند, در — و برخی مدرن — خانه محصولات خارج از آن لینکلن پارک صنایع دستی منطقه نمای و به زو

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

Mivikin به فروش می رساند, در — و برخی مدرن — خانه محصولات خارج از آن لینکلن پارک صنایع دستی منطقه نمای و به زودی از طریق آن Instagram صفحه. صاحب بری تامپسون گفت: او هیجان زده به او باز نمای در 12 N. خیابان 20. W. در احیا محله.

هنگامی که توصیف او فروشگاه تامپسون گفت: آن را پر از اقلام مانند ظروف, چراغ, آینه, سبد و شمع دست ساز — همه از آن است که احاطه شده توسط گیاهان متعدد. اکثر قطعات در Mivikin یک از یک نوع به عنوان او آنها را از گاراژ فروش و فروشندگان خصوصی و فروشگاه های صرفه جویی, او گفت:.

"من نمی خواهد می گویند (آن را) عتیقه فروشگاه پرنیان. آن را با دقت به سرپرستی" او گفت:. "من عاشق midcentury مدرن, '60s, 70s, (و) من کشیده به همه چیز چوب است."

A pair of wooden pigs stand on a shelf at Mivikin. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

یک جفت چوبی خوک ایستادن بر روی یک قفسه در Mivikin. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

تامپسون شور و شوق برای پیدا کردن قطعه منحصر به فرد — و یک خانه پر از بیش از حد بسیاری از آنها ناشی از او را به راه اندازی کسب و کار. او برنامه ریزی شده برای باز کردن آن در ماه مارس, اما در وقت های اضافی اجازه او را به تمرکز بر روی خانواده و کمک به مشتریان از دیگر طرح کسب و کار, او گفت:.

متعدد وجود دارد احتیاطی در محل برای محافظت در برابر COVID-19. مشتریان خواسته به ماسک برای استفاده از ضد عفونی کننده دست اگر آنها برنامه ریزی برای لمس هر کالا و به ماندن در خانه اگر بیمار. او را محدود کردن تعداد زیادی از مردم که می تواند در فروشگاه در یک زمان خواهد بود و تمیز و بهداشتی فروشگاه در طول روز است.

اگر مشتریان مایل به اقامت در خارج از فروشگاه اما هنوز هم مغازه آنها می تواند تبدیل به Mivikin را Instagram صفحه به صورت آنلاین خرید. هر روز که فروشگاه باز است, چند مورد خواهد بود و در آن نوشته شده صفحه. خرید می تواند برداشت تا در فروشگاه و یا منظقه.

تامپسون همیشه می خواستم یک حضور آنلاین قوی برای Mivikin به منظور جلب مشتریان, اما به همه گیر نشان داد که او چقدر مهم است, او گفت:.

نام کسب و کار "Mivikin" است ساخته شده است تا کلمه او گفت:. آن را در درجه اول انتخاب بر اساس چگونه به نظر می رسد — نه به این دلیل که از یک معنی تامپسون گفت. آن را آزادانه در کلمه "minikin" که به معنی جسم کوچک.

"به عنوان یک طراح گرافیک, من نمی دانم آنچه در آن است, اما من تمایل به جذب نسبت به این کلمات راه نگاه و صدای" او گفت:.

A frog holding a growing plant sits on a shelf at Mivikin. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

یک قورباغه برگزاری یک گیاه در حال رشد بر روی یک قفسه در Mivikin. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

او عمل خود را کسب و کار طراحی از نمای بیش از یک سال و قبل از آن او کار می کرد در یکی دیگر از پارک لینکلن ،

"من ماندم چون من دیدم عشق را در صاحبان کسب و کار در اینجا و در راه است که آنها به دنبال احیای محله در حالی که همچنین پرداخت نزدیک توجه به افرادی که در اینجا زندگی می کنند," او گفت:.

سال گذشته عرض در کنار او نیز به دست آورد سرنشینان: رایگان هوایی زندگی Co. باز در ماه دسامبر و DLH لباس باز در تابستان گذشته. نیز وجود دارد متعدد دیگر در جریان تحولات در محله. تامپسون را حفظ خواهد کرد او را در حال اجرا کسب و کار طراحی در فروشگاه به عنوان آن را نمی کشد تا فضای زیادی.

Shelves on one wall at Mivikin holds a range of home goods. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

قفسه ها بر روی یک دیوار در Mivikin دارای طیف وسیعی از محصولات. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

Mivikin باز است روز شنبه از 11 صبح تا 4 بعد از ظهر پنج شنبه ها و جمعه ها از 11 صبح تا 6 بعد از ظهر و پنج شنبه 11 صبح تا 4 بعد از ظهر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن