خواننده مشاهده: هر بیمار باید درمان آنها نیاز به

در مورد مارس 30 داستان "واقعا سخت انتخاب های اخلاقی ممکن است لازم باشد اگر coronavirus موارد تجاوز مراقبت های

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

در مورد مارس 30 داستان "واقعا سخت انتخاب های اخلاقی ممکن است لازم باشد اگر coronavirus موارد تجاوز مراقبت های بهداشتی با ظرفیت محدود" منابع پزشکی باید مورد استفاده قرار گیرد با توجه به اول بیا اول خدمت. همه این پیشرفت های پزشکی ساخته نشده تاریخ فقط برای آنها استفاده می شود برای صرفه جویی در کمتر شدید زندگی بیمار و تسلیم شدید زندگی بیمار. این استراتژی به رها کردن یک بیمار که در نهایت بیش از حد بیمار به ذخیره شود را حس می کند در تئوری بلکه آن است که اخلاقی اشتباه به انکار کمک به یک بیمار فقط به صرفه جویی در منابع برای استفاده در آینده و یا در کمتر شدید افراد است.

تصور کنید که داشتن برای رفتن به بیمارستان اما در حال رد شدن درمان می شود زیرا با استفاده از محدود منابع پزشکی در درمان شما خواهد بود زباله. آن است که از نظر اخلاقی اشتباه را انتخاب کنید که می شود به درمان می شود و چه کسی ندارد. هیچ کس حق ندارد به تصمیم می گیرید که زندگی مهم تر از شخص دیگری. به عنوان یک انسان همه — صرف نظر از سن ، نژاد ، قومیت ، جنسیت و غیره. — باید درمان شود به همان اندازه. هر بیمار باید درمان آنها سزاوار است.

به منظور ارزش هر فرد در زندگی و ارائه به بیماران و درمان آنها سزاوار پزشکی سلامت مسئولان باید با استفاده از محدود منابع پزشکی با توجه به اول بیا اول خدمت. این راه مقامات بهداشت را نمی خواهد با هر بیمار زندگی با تصمیم گیری که با ارزش تر و چه کسی نیست. به جای آنها کار خواهد کرد در داخل مرزهای اخلاقی.

فاطمه انور

Blaine, مینه سوتا,



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن