مدیر سابق نقد به کرالا سانتی متر Sivasankar به حالت تعلیق در ارتباط با قاچاق طلا مورد

نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز شده: ژوئیه 16 سال 2020 8:48:14 pm M Sivasankar شد اصلی وزی

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399
نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | به روز شده: ژوئیه 16 سال 2020 8:48:14 pm
kerala gold smuggling case, M Sivasankar, who is M Sivasankar, kerala gold smuggling, kerala chief secretary removed, M Sivasankar removed, M Sivasankar NIA, M Sivasankar pinarayi vijayan M Sivasankar شد اصلی وزیر به کرالا وزیر Pinarayi Vijayan.

کرالا وزیر Pinarayi Vijayan پنج شنبه اعلام کرد تعلیق بوروکرات M Sivasankar در انتظار استعلام با استناد به نقض IAS قوانین در ارتباط با پیوند نزدیک به یک متهم در قاچاق طلا مورد.

هفته گذشته Sivasankar شد shunted خارج از پست اصلی وزیر به سانتی متر و با این کار نام خود را لبه پنجره رساند تا در ارتباط با دخالت Swapna Suresh که متهم شده است توسط آژانس تحقیقات ملی (NIA) در قاچاق راکت.

"بر اساس گزارش های ارائه شده توسط دو عضو پروب کمیته به ریاست دبیر کل آن شده است تصمیم به تعلیق M Sivasankar که او در بر داشت به نقض Indian Administrative Service (IAS) انجام قوانین. یک کاوشگر است که به بررسی اتهامات جعلی اعتبار استفاده شده توسط Swapna Suresh برای این کار او در فضای پارک پروژه. من پاسخ در مسائل دیگر پس از مطالعه گزارش" رئیس جمهوری گفت: در روزانه خود را Covid-19 جلسه.

بخوانید | M Sivasankar: بوروکرات که وصل کرالا به دنیای دیجیتال

شده اند وجود دارد مبنی بر اینکه Sivasankar حفظ تماس نزدیک با Suresh که مشغول به کار به عنوان یک مدیر عملیات با KSITIL تحت آن گروه و Sarith کومار, اولین متهم در قاچاق مورد. اطلاعات تماس سوابق قابل دسترسی توسط رسانه های محلی خانه نشان داد Sivasankar قرار داده بود چندین طولانی تماس به Kumar قبل از شکست قاچاق پیشنهاد به نور آمد. همچنین گزارش شده است که Suresh و کومار به همراه Sandeep Nair, یکی دیگر از متهم در مورد ملاقات در Sivasankar آپارتمان در تریواندروم یک زن و شوهر از بار.

همچنین به عنوان خوانده شده | کرالا قاچاق طلا مورد توضیح داده شده

در حالی که وزیر نگهداری می شود که Suresh استخدام شد و به موقعیت خود را توسط یک شخص ثالث قرار دادن آژانس Sivasankar نقش در استخدام بدون به اندازه کافی بررسی حرفه ای یا سابقه تحصیلی و همچنین باقی مانده تحت اسکنر. اپوزیسیون از جمله بی جی پی و کنگره شده اند تقاضاهای مصرانه برای یک نوبت حمله به استخدام Suresh و نقش Sivasankar. هر دو طرف بارها اعلام کرده اند که باک متوقف نمی شود با Sivasankar به تنهایی و رئیس دفتر وزیر به خطر افتاده است.

Sivasankar نیز مورد سوال توسط ماموران گمرک برای نزدیک به هفت ساعت در ارتباط با قاچاق کالا و ارز مورد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن