پنجاب گزارش 25 مرگ و میر — بیشتر در یک روز پس از شیوع

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 12:03:40 am روز سه شنبه دولت گزارش

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده: ژوئیه 30 سال 2020 12:03:40 am
punjab coronavirus news update, punjab covid cases, punjab covid cases toll, covid-19 death toll, indian express news روز سه شنبه دولت گزارش شده بود 19 و میر. (فایل)

پنجاب شنبه گزارش 25 Covid-19 مرگ و میر — بیشتر در یک روز پس از وقوع — در نظر گرفتن تلفات به 361 حتی به عنوان 568 جدید موارد مثبت دادند عفونت شمارش به 14,946.

روز سه شنبه دولت گزارش شده بود 19 و میر.

ده مرگ و میر گزارش شده از Jalandhar نه از Ludhiana سه از امریتسار دو از Gurdaspur و یکی از پاتیالا.

حداکثر 95 تازه موارد گزارش شده از Ludhiana, به دنبال 86 در Patiala 77 در امریتسار 45 در Jalandhar, 35 هر یک در Gurdaspur و برنلا, 31 هر در فتهگره صاحب و محلی و 30 در سنگرور. دیگر مناطق با موارد جدید بودند ترن ترن (21), پتهنکت (15), Moga (13), Ropar (11), فریدکت و فزیلکا (9 هر) موکتسر و کپورتهلا (7 هر) Nawanshar (5), Ferozepur (4) و Bathinda و Hoshiarpur (1 در هر).

این fersh موارد شامل 23 شهرستان لودهیانا پرسنل پلیس. این شامل 16 از دفتر Ludhiana کمیسر پلیس به تنهایی. سیزده پلیس آزمایش مثبت از حساب شعبه Ludhiana CP دفتر از جمله هشت دستیار sub-بازرسان (ASIs) و پنج پاسبان. دیگر پلیس که تست مثبت شامل یک بازرس (شو بخش شماره 6 ایستگاه پلیس) یک زیر بازرس از CP و یک پلیس هر یک از Tibba, Shimlapuri ایستگاه های پلیس و کایلاش Chowk پلیس پست.در Moga همچنین دو پلیس از جمله یک بازرس (شو) و پاسبان - هر دو از Badhni Kalan ایستگاه پلیس آزمایش مثبت است.

CM سیاسی نقد و درایور تست مثبت

راننده عمده Amardeep سینگ (retd) سیاسی وزیر به وزیر Amarinder سینگ آزمایش مثبت برای Covid-19 روز شنبه باعث وحشت در CMO.

عمده Amardeep که تا به حال آزمایش منفی چند روز پیش با توجه به نمونه دوباره و قرنطینه خود را. منابع نزدیک به او گفت که او تا به حال برآورده نشده سانتی متر برای آخرین بار بیش از یک هفته است.

CM شده است کار از خانه تا کنون پس از Covid شیوع. اما او در تماس بوده است ماموران به محل اقامت خود را برای کمک به او در این ویدئو کنفرانس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن