Walz تور سنت پل آسیب دیده خیابان دانشگاه.

سنت پل است که هنوز شمارش تلفات و مینیاپولیس برآورد حداقل 55 میلیون دلار خسارت به هفته گذشته است. رژیم صهیونیست

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

سنت پل است که هنوز شمارش تلفات و مینیاپولیس برآورد حداقل 55 میلیون دلار خسارت به هفته گذشته است.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz راه می رفت همراه سنت پل خیابان دانشگاه در روز دوشنبه که در آن او به بررسی آسیب چپ از غارت و آتش سوزی و دیگر تخریب که در درجه اول در تاریخ 28 و 29. او همچنین در نقاشی های دیواری نقاشی های سیاه و سفید هنرمندان — با پیام همبستگی خشم و امید در سوار کردن ویندوز, تلاش هماهنگ با پرشی برای هنر.

Walz شنیده از صاحبان کسب و کار جامعه رهبران و مقامات منتخب در مورد کمک های مورد نیاز برای بازگرداندن کسب و کار اقتصادی و تمایل خود را به نگه داشتن کسب و کار جامعه متنوع است.

در پی مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس بازداشت پلیس در مارس 25, هزاران نفر از مردم در اعتراض مسالمت آمیز هر چند وجود دارد همچنین روز از ناآرامی های گسترده.

صحبت در داخل السا در خانه از خواب یک خانواده متعلق به فروشگاه مبلمان در سنت پل میدوی منطقه — Walz گفت که او می داند در مینیاپولیس و سنت پل که وجود دارد این است که "ترس است که ما را فراموش معمولی بازسازی چیزی که با دولت تنظیم برنامه های کمک مالی و چیدن برندگان و بازندگان و از دست دادن حس جامعه ای که ما داریم و از ترس gentrification."

به همین دلیل "این راه حل را از جامعه" Walz گفت.

کورتنی هنری صحبت کرد تا روز شنبه گفت که او و پدرش در حال صاحبان رستوران های مک دونالد از جمله در میدوی. آنها شده اند بخشی از St. Paul جامعه کسب و کار برای نزدیک به 30 سال است.

"این غم انگیز قتل جورج فلوید به ارمغان آورده است بسیاری از چیزهایی که به جلو" گفت: هنری که یک صاحب کسب و کار. "این درد رفتن را از طریق این شخصا."

هنری گفت: آنها می خواهند به عدالت اجتماعی و برای کسب و کار کوچک جامعه به یک صندلی در پشت میز برای حفظ میدوی منطقه متنوع است.

Walz و اعضای کنگره گفته اند که آنها به دنبال فدرال کمک برای بازسازی است. فرماندار روز دوشنبه گفت که او را نیز بررسی است که آیا پیوند — که به طور معمول برای زیرساخت های عمومی در مینه سوتا — می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به کسب و کار خصوصی.

سناتور. سندی Pappas, DFL-St. Paul گفت که او و دیگر قانونگذاران — دموکرات ها و جمهوری خواهان از حومه شهر و مناطق روستایی — خواهد بود در روز سه شنبه برای دیدن آسیب در سنت پل و مینیاپولیس.

قانون گذاران خواهد شد که با داشتن یک جلسه ویژه در حال کنار هم قرار دادن اقتصادی بسته امداد است که تمرکز بر کوچک و اقلیت متعلق به کسب و کار گفت: Rep. رنا موران DFL-سنت پل.

در سنت پل مقامات در حال گردآوری اطلاعات برای ایالات متحده کسب و کار کوچک انجمن بازیابی وام و حدود 330 کسب و کار در این لیست با توجه به ریکاردو سروانتس گروه ایمنی و بازرسی مدیر.

ملی فاجعه تعیین

ملک ادعا می کنند خدمات یک واحد از یک Verisk تجزیه و تحلیل تعیین شده شورش در منطقه مینیاپولیس به عنوان یک فاجعه است که نشان می دهد ضرر و زیان خواهد بود حداقل 25 میلیون دلار, با توجه به روز شنبه در بیانیه ای از سازمان ملی.

این طراحی اجازه می دهد تا بیمه گران به صدا در فاجعه کنندگان با توجه به علامت Kulda معاون رئیس جمهور در امور عمومی برای بیمه فدراسیون مینه سوتا که نشان دهنده حدود 45 شرکت های بیمه.

Kulda روز دوشنبه گفت او برآورد کسب و کار در شهرهای دوقلو را بیمه ادعا می کند در مجموع حداقل $100 میلیون — از ساختمان های که سوخته و یا آسیب دیده و کالا به سرقت رفته و یا خراب و درآمد از دست داد.

که برآورد را شامل نمی شود و آسیب به زیرساخت های عمومی از جمله 3 پلیس حوزه در مینیاپولیس و یا شرکت های بزرگ چون آنها خود بیمه Kulda گفت. همچنین شامل کسب و کار است که نمی باید بیمه.

Kulda گفت: او گفته شده است برخی از شرکت های بیمه در حال حاضر به کسب و کار پرداخت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب