سابق St. Louis County مددکار اجتماعی پنجه نرم می کند گناه به جنسی سوء استفاده از مشتری

مایکل کلارنس برایانت, 47, از Wrenshall التماس کرد گناه را به یک جنایت شمارش سوم-درجه جنایی رفتار جنسی در یک کن

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399

مایکل کلارنس برایانت, 47, از Wrenshall التماس کرد گناه را به یک جنایت شمارش سوم-درجه جنایی رفتار جنسی در یک کنترل از راه دور شنیدن دولت در دادگاه منطقه در دولوت.

برایانت تحت سوگند شهادت داد که او درگیر در رفتار جنسی با یک زن به او اختصاص داده شده بود در این دوره از کار خود را با St. Louis County Health and Human Services Department.

مقامات زودتر توصیف آن به عنوان "جریان سوء استفاده جنسی از بزرگسالان آسیب پذیر" با برایانت اجباری جنسیت از زن روشن و خاموش کردن و تهدید به "کودکان خود دور" و "خراب کردن قربانی زندگی" اگر او به هر کسی. انجام گزارش میرسد از حدود مارس 2017 به فوریه 2019.

برایانت اذعان کرد در روز سه شنبه شنوایی که او مسئول برای ارائه خدمات روان درمانی به زن است و آن را یک جنایت به تعامل جنسی با یک بیمار است. برایانت که باقی مانده است از پس از بازداشت او به اتهام در ماه جولای به نظر می رسد با تصویری از صفحه اصلی برای درخواست دادرسی که انجام شد با استفاده از زوم ویدئو کنفرانس خدمات.

تحت شرایط مورد درخواست برایانت است که انتظار می رود به خدمت تا یک سال در زندان است. وکیل مدافع گفت که او نیز نیاز به ثبت نام به عنوان یک مجرم جنسی اما 57 ماه زندان خواهد ماند تا زمانی که او در دیدار شرایط مشروط شدن است که انتظار می رود برای اجرای پنج تا هفت سال است.

ویژه دادستان سحر o'rourke توافق به رها دوم یکسان شارژ در ازای برایانت گناه. O'rourke, دستیار Hennepin County وکیل منصوب شد به مورد با توجه به برایانت کار با St. Louis County است.

O'rourke گفت: قربانی مشورت و تایید شده از مورد درخواست.

ششم منطقه قضایی قاضی ترزا Neo دستور بررسی برایانت پس زمینه پیش از تاریخ 13 ژوئیه صدور حکم شنیدن که او نشان داد برگزار می شود ممکن است در فرد اگر courthouses می توانید با خیال راحت برای بازگشایی برخی از عملیات عادی.

با توجه به اسناد دادگاه:

سوء استفاده شد و اولین گزارش به مقامات در فوریه 2019. یک درمانگر مشاهده رفتار او تلقی می شود با عنوان "عجیب و غریب" از برایانت به سمت قربانی از جمله نظرات در مورد "چگونه او را می پوشند مو و ناخن و آرایش."

برایانت به حال اختصاص داده شده به مشتری در اوایل سال 2017 با سوء استفاده ابتدا در اوایل رابطه خود و در ادامه حتی پس از او برداشته شد از او در مورد دلیل "نگرانی دیگر متخصصان بهداشت روانی" است که او می خواهم عبور از مرزها و رفتار نامناسب نسبت به قربانی.

زن گفت: محققان که در اوایل لمس منجر به مقاربت بیش از حدود 50 بار و برایانت خواهد ماندن در خانه به مدت سه ساعت در طول روز. او گزارش داد که او در زمان قرص صبح روز بعد و معتقد بودند او در یک رابطه رضایت که "شد پرقدرت."

حداقل یک بار به مناسبت برایانت بود متهم به تحت فشار قرار دادند قربانی کردن "برگزار شد او را در طبقه" و تجاوز جنسی ،

قربانی گفت: برایانت اختصاص داده قوانین مربوط به "محافظت از همیشه به او" نه قرار دادن آنها را در یک وضعیت که در آن آنها می تواند گرفتار شده است. برایانت تماس بگیرید و متن این زن در طول روز یک بار به او تلفن و فوق العاده آن را چون او نگران بود که مکالمات خود را می توان بازیابی.

برایانت همچنین گزارش شد که دیکته چگونه قربانی دختر در لباس پوشیدن و رفتن به مدرسه او را "به مطمئن شوید که او مطیع بودن."

برایانت تا به حال مشغول به کار در این شهرستان از سال 2001. اشتغال خود را قطع شده بود بعد از سوء رفتار گزارش شده در سال گذشته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب