ساعت نارندرا بازديد Leh هفته پس از Galwan faceoff

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 3 سال 2020 10:53:59 am نخست وزیر نارندرا وارد له د

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 3 سال 2020 10:53:59 am
india china, pm modi, modi, pm narendra modi, pm narendra modi news, pm narendra modi in leh, pm narendra modi in ladakh, india china border, india china ladakh, india china border face off, india china face off, india china border face off latest news, india china ladakh latest news, india china latest news, india china news, india china border, india china border today, india china border today news نخست وزیر نارندرا وارد له در روز جمعه.

هفته پس از 20 سربازان هندی کشته در خشونت Galwan درگیری نخست وزیر نارندرا مودی روز جمعه وارد له به بررسی مداوم مرز درگیری با سربازان چینی. این اولین بار است که مشخصات بالا از رهبری به این منطقه تا کنون از مرز بست فوران در اوایل ممکن است.

نخست وزیر به همراه رئیس دفاعی ستاد کل Bipin Rawat و فرمانده ارتش ژنرال MM Naravane وارد در Nimu یک جلو محل و تعامل با ارتش نیروی هوایی و ITBP پرسنل در اوایل صبح.

او برنامه ریزی شده است برای دیدار با سربازان مجروح و همچنین به عنوان محلی رهبری نظامی از جمله ستوان کلی Harinder Singh, چهاردهم, فرمانده کل سپاه در میان دیگر افسران ارشد.

این منطقه واقع شده است در میان موقعیتهای دشوار در 11,000 پا در بانک ها از رودخانه ایندوس است, احاطه شده توسط Zanskar محدوده.

india china, pm modi, modi, pm narendra modi, pm narendra modi news, pm narendra modi in leh, pm narendra modi in ladakh, india china border, india china ladakh, india china border face off, india china face off, india china border face off latest news, india china ladakh latest news, india china latest news, india china news, india china border, india china border today, india china border today news ساعت مودی برنامه ریزی شده است برای دیدار با سربازان مجروح و همچنین به عنوان محلی رهبری نظامی از جمله ستوان کلی Harinder Singh, چهاردهم, فرمانده کل سپاه در میان دیگر افسران ارشد.

در حالی که پرداخت مراسم تجلیل از سربازان خود را در طول Mann ki Baat آدرس در یکشنبه مودی گفته بود: "کسانی که بازیگران یک چشم بد در خاک هند در Ladakh کردم خور پاسخ. هند افتخارات روح دوستی... او نیز قادر به دادن پاسخ مناسب به هر دشمن بدون shying دور. سربازان شجاع ما ثابت کرده اند که آنها نمی خواهد اجازه دهید هر کسی بازیگران بد چشم بر شکوه و افتخار مادر هند."

قبلا وزیر دفاع Rajnath Singh برنامه ریزی شده بود به بازدید Ladakh امروز همراه با رئیس ستاد ارتش ژنرال MM Naravane اما که معوق شد در روز پنج شنبه.

Naravane بازدید کرده Ladakh دو بار تا به حال از این بن بست آغاز شد. در حالی که او فقط بازدید چهاردهم ستاد سپاه در له در مه, او ملاقات سربازان مجروح و همچنین بازدید از مناطق به جلو در طول دو روز سفر در ماه ژوئن.

ستوان کلی Harinder Singh, از سوی دیگر, دیدار همتای چینی خود برای سه سطح بالا نظامی بحث تا کنون گذشته که در روز سه شنبه. بحث شده است مجمل نشان می دهد که بیشتر نظامی و دیپلماتیک جلسات مورد نیاز خواهد بود برای پایان دادن به بن بست.

هر دو طرف بود "تاکید کرد نیاز به یک سریع, مرحله به مرحله و گام به گام عاقلانه د-تشدید به عنوان یک اولویت" در این جلسه که در Chushul است که در سمتی از Chushul-Moldo مرز پرسنل جلسه (BPM) نقطه در شرق لاداخ. قبلی دو جلسه در ماه ژوئن 6 و 22 ژوئن برگزار شده بود بر روی خاک چینی در Moldo.

هندی و چینی نیروهای درگیر شده اند در چهره خاموش در مکان های مختلف در منطقه است. این درگیری شامل شمال بانک Pangong Tso, Hot Springs, Vohra پست و Galwan دره.

در حالی که در Pangong Tso چین ساخته شده است قابل توجه سازه تا 4 انگشت است که در 8 کیلومتری غرب هند ادعا می کنند از لاک در انگشت 8; آنها نیز ساخته شده است برخی از سازه ها در گشت نقطه 14 در Galwan دره.

چین نیز با عبور از مرز در Depsang دشت که نزدیک به هند استراتژیک-مهم Daulat التماس Oldie پست در نزدیکی قراقروم تصویب در شمال.

دیگر نگرانی عمده بوده است سنگین نظامی ساخت تا در عمق مناطق چین است که منعکس هند با حرکت در بخش های اضافی و دفاع هوایی دارایی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب