پنجاب رد Ashok Chavan ادعا می کنند که دولت درایور آلوده ناندید زائران

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 3:43:43 pm کنگره رهبر و ماه

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 3:43:43 pm
For Ashok Chavan, a battle of prestige in Nanded seat کنگره رهبر و ماهاراشترا PWD وزیر Ashok Chavan

دولت پنجاب دوشنبه را رد کرد ماهاراشترا PWD وزیر Ashok Chavan بیانیه که آن را ممکن است که رانندگان که تقبل قایق از آب عبور زائران از gurdwara در ناندید در ماهاراشترا به پنجاب در اتوبوس ممکن است گسترش عفونت کروناویروس در میان آنها است. روز شنبه به عنوان بسیاری از 20 sewadars از Gurdwara شری لنگر صاحب در ناندید که در آن رشته زائران از پنجاب مانده بود و در طول این مستند همچنین آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

در طول یک Facebook Live, جلسه Chavan گفت: "رانندگان از پنجاب که به ناندید و در زمان حجاج به عقب کردم ممکن است آلوده در طول سفر خود را. این درایور ممکن است همچنین انجام این عفونت به gurdwara در ناندید و همچنین در میان زائران در طول سفر بازگشت."

Chavan گفت: در مجموع 78 اتوبوس با دو راننده در هر حال رسیده ناندید در آوریل 26 و رانندگان ماند در اینجا برای دو روز. "آنها غذا خوردند در 'لنگر' (جامعه آشپزخانه). این امکان وجود دارد که عفونت گسترش پس از آن," او اضافه شده است.

در یک بیانیه پنجاب وزیر حمل و نقل راضیه سلطانه, دوبله Chavan ادعا می کنند به عنوان گمراه کننده و در واقع نادرست است.

سلطانه گفت: یک فرد برگزاری یک قانون اساسی پست باید عمل غیر مسئولانه و به هر بیانیه ای بدون تایید حقایق است.

با توجه به سلطانه دسته اول از 31 وسایل نقلیه — 20 اتوبوس و 11 سرعت مسافران — که تقبل قایق از آب عبور 860 زائران از سری ناندید صاحب به پنجاب بودند همه ماهاراشترا وسایل نقلیه با ماهاراشترا خدمه. او گفت: سه گروه از زائران که از طریق اتوبوس های خصوصی ترتیب داده بودند و به صورت محلی از ناندید صاحب است.

او گفت: دسته اول از هفت اتوبوس فرستاده شده توسط Hazoor صاحب اعتماد آغاز سفر خود به پنجاب در شب 23 آوریل در حالی که دسته دوم از 11 سرعت مسافران چپ در آوریل 24 اواخر شب و به پنجاب در تاریخ 26 آوریل در اواخر شب.

بیشتر سوم دسته ای از 13 اتوبوس حامل زائران آغاز سفر خود به پنجاب از سری Hazoor صاحب از 25 آوریل در اواخر شب و مارس 26 صبح زود و این اتوبوس رسیده پنجاب مارس 27 اواخر شب و مارس 28 صبح زود او اضافه شده

در بیانیه سلطانه گفت: این اتوبوس از دولت پنجاب چپ از پنجاب به ناندید صاحب در آوریل 25 و به آن مقصد در آوریل 27 صبح. او گفت: این اتوبوس ها آغاز سفر خود به پنجاب در شب در 27 آوریل آغاز شده و رسیدن به Bathinda در آوریل 29 بعد از ظهر به بعد تا مارس 30 صبح زود.

وزیر گفت: این یک واقعیت است که چند وسایل نقلیه خصوصی ترک کرده بود ناندید صاحب حتی قبل از اتوبوس شروع به در آوردن زائران و مسافرانی که سفر در این وسایل نقلیه خصوصی باید آزمایش مثبت از جمله یکی از رانندگان متعلق به ناندید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب