کنگره به قطعات شکسته شده در گجرات می گوید Jitu Vaghani به عنوان 5 سابق-MLAs پیوستن به BJP

توسط: اکسپرس سرویس خبری | گاندینگر | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 7:51:54 pm JV Kakadiya, Jitu چودری B

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | گاندینگر | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 7:51:54 pm
JV Kakadiya, Jitu چودری Brijesh Merja, Pradyumansinh Jadeja & Akshay پاتل — پنج تن از رهبران داد که تا عضویت از گجرات مجمع و کنگره قبل از Rajya سبها انتخابات پیوستن به BJP در گاندینگر. (عکس: ANI)

استقبال از پنج سابق کنگره MLAs — که در حال ترک پارتی قبل از این فقط-نتیجه Rajya سبها انتخابات — به زعفران بریزید در شنبه BJP Gujarat جمهور Jitu Vaghani گفت: حزب کنگره که به حمایت از "tukde-tukde باند" در حال حاضر خود را به قطعات شکسته شده در دولت است. او گفت که در طول تصدی خود وجود داشته است و چهار جمله defections از کنگره به BJP. دو سابق MLAs که عضو حزب در شنبه خرابکاری در سخنرانی های خود را با مخلوط کردن منابع به BJP و کنگره است. چهار MLAs قبلا با BJP قبل از آنها منتخب در کنگره بلیط.

در یک رویداد رسمی با حضور مقامات ارشد دفتر حامل حزب در این ستاد در Kamlam در گاندینگر در بعد از ظهر شنبه Vaghani استقبال سابق MLAs J V Kakadiya (Dhari), Pradyumansinh Jadeja (Abdasa) هر دو از آنها را ترک کرده بود این کنگره با سه نفر دیگر از MLAs پس از Rajya سبها انتخابات اعلام شد در ماه مارس سال 2020 است. همراه با دو سه نفر دیگر MLAs Brijesh Merja (موروی), Jitu چودری (Kaprada) و Akshay پاتل (Karjan) ترک کرده بود کنگره در هفته اول ماه ژوئن هنگامی که Rajya سبها سنجی شد فقط گوشه ای دور در ژوئن 19. این هشت خروجی از ماه مارس سال 2020 نه تنها هزینه کنگره Rajya سبها صندلی اما کمک BJP که آیا شماره های مورد نیاز MLAs برای برنده شدن یک سوم صندلی در پای صندوقهای رای است.

Vaghani که استقبال هر یک از پنج سابق کنگره MLAs به طور جداگانه در سالن تضمین که آن را انجام داده بود در حضور منطقه رهبران حزب از BJP. هر MLA شد و مورد استقبال با زعفران شال گردن. "بی جی پی انتخاب شده است و برای ششمین بار در گجرات و زمانی که ترم جاری پس از اتمام در سال 2022 حزب را کامل 28 سال متوالی یا حاکم دولت" گفت: Vaghani در سخنان افتتاحیه خود در این رویداد که در آن از شرکت کنندگان خواسته شد به پوشیدن ماسک و نشستن نگه داشتن دو صندلی خالی بین آنها را.

"کنگره است که مشغول حمایت از tukde-tukde باند خود را تبدیل به tukde-tukde در دولت," او گفت:, و اضافه کرد که این چهارمین بار در زمان تصدی خود به عنوان رئیس حزب که کنگره MLAs بودند ترک حزب و پیوستن به BJP. او citied سال 2014 تا سال 2017 2019 و 2020 زمانی که کنگره MLAs ترک کرده بود این حزب در گجرات و پیوست BJP.

"این چهارمین بار است که در تصدی من که MLAs را ترک کنگره با توجه به اختلافات و groupism. وجود گروه از احمد پاتل و گروه کشورهای دیگر. آنها نمی خواهد آمد به قدرت حتی در سال 2022.... آنها نمی ماند و ایران حتی در مخالفت با چه نوع از خدمات به آنها ارائه می کنند اگر آنها به قدرت ؟ امروز کنگره است که در یک درمانده وضعیت... آنها (MLAs) را ترک کرده اند چنین کنگره" Vaghani گفت: استقبال سابق کنگره رهبران و گفت: علاوه بر آنها را تقویت حزب در سطح منطقه.

هنگامی که با اشاره به این که کنگره شده است را متهم به بی جی پی از تلاش برای شکستن حزب مهم قبل از انتخابات در دولت و چسبیده به قدرت Vaghani گفت: "قبل از 2014 Lok سبها انتخابات پنج MLAs چپ کنگره پیوست و BJP. در سال 2017 به منظور صرفه جویی در یک احمد Patel, حزب مجاز 14 MLAs به استعفا از جمله رهبر مخالفان (Shankersinh مبلمان پایدار). در سال 2019 پنج بیشتر MLAs چپ حزب پیوست و BJP و در حال حاضر این MLAs را ترک کرده اند. این اتفاق می افتد شده است بارها و بارها و کنگره باید دید این فروشگاه در گجرات." وقتی پرسیده شد که اگر پنج ex-MLAs که عضو حزب در روز شنبه داده خواهد شد و بلیط های بی جی پی برای مبارزه با این انتخابات گفت: این یک تصمیم گیری است که مرکزی هیئت پارلمانی از حزب خواهد شد.

زمانی که فرصت داده شود تا واکنش خود را در پیوستن به BJP سابق کنگره MLA از Karjan Akshay پاتل به پایان رسید تا ضمن تشکر Amit Chavda (GPCC جمهور) تنها برای اصلاح آن به Amit Shah (اتحادیه خانه وزیر). به طور مشابه سابق کنگره MLA از Dhari, J V Kakadia گفت که او تا به حال ترک "بی جی پی برای پیوستن به کنگره". او بلافاصله خود را اصلاح و عذر خواهی کرد. Kakadia شد پاسخ به یک سوال که چگونه او خواهد شد باقی می ماند وفادار به BJP زمانی که او نمی تواند باقی می ماند وفادار به کنگره.

BJP رئیس جمهور دخالت در طول تعامل و اشاره کرد که Pradhuymansinh Jadeja, J V Kakadia و Jitu Chaudhary قبلا کار می کرد برای زعفران ،

Akshay پاتل همچنین ادعا شده که این کنگره به یاد آن MLAs تنها قبل از Rajya سبها انتخابات است. وقتی پرسیده شد که چرا او پیوست BJP او گفت: "من را دیده اند که تنها BJP می تواند به توسعه این کشور و بنابراین من باید به آنها پیوست."

سابق کنگره MLA از موروی Brijesh Merja گفت: اتحاد پیوست بی جی پی به عنوان یک "soilder." "من انجام داده اند کار ارزش Rs 265 کرور در حالی که در مخالفت و من مایل به ادامه کار در اینجا نیز" Merja اضافه شده است. Jitu چودری گفت که او تا به حال شده است در ارتباط با کنگره برای 17 سال گذشته و احساس او خواهد بود قادر به ارائه اطلاعات بیشتر در مناطق قبیله ای با BJP انجمن. "بی جی پی حاکم شده است برای 25 سال گذشته و من احساس می کنم من قادر خواهد بود به کار بهتر برای منطقه من با بی جی پی" گفت: Chaudhary.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب