گوزن شکار در مینه سوتا? با کمی شانس آن را یک گزینه

شکارچیان که ضرب و شتم شانس و کشیده می شوند در قرعه کشی برای الک دیگر مجاز به اعمال می شود. یک فرد نیاز به دریا

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

شکارچیان که ضرب و شتم شانس و کشیده می شوند در قرعه کشی برای الک دیگر مجاز به اعمال می شود. یک فرد نیاز به دریافت خوش شانس. جان ویلیامز شمال غربی منطقه ای حیات وحش مدیر با DNR گفت: این غیر معمول نیست برای دیدن 1,500 2,500 به متقاضیان برای آنچه که به طور کلی به خوبی زیر 40 برچسب ها. اما برای کسانی که نمی رسم, موفقیت, نرخ تمایل دارند خیلی خوب است.

"راه همه چیز به طور معمول به اوایل فصل بسیار موفق از نظر برداشت الک" ویلیامز گفت. "بعد فصل ها کمی مشکل تر است. گوزن آموخته اند که می توان آنها را در جایی که آنها کمی کمتر به شکارچیان و یا تغییر رفتار خود را به جایی که آنها نه به عنوان آسیب پذیر است. به طور کلی ما در حال به طور معمول شکستن که 50 درصد موفقیت درصد-نرخ علامت گذاری."

این واقعیت است که در ایالت مینه سوتا یک huntable گله ای از گوزن است که به احتمال زیاد ناشناخته توسط برخی در مناطق جنوبی و مرکزی اما DNR است توزیع بیشتر دسته از تقریبا تا کنون در سال 2020 است.

"فصل است که ما با داشتن این سال در دوران مدرن بی سابقه است برای تعدادی از دسته ما در حال ارائه" ویلیامز گفت. "توانایی شکار در مینه سوتا و یک الک خود یک ماجراجویی. آن را رفتن به کوه های راکی با یک بسته اسب و یا کار بر روی برخی از ویستا که شما کمپینگ در هر روز. اما آن را منحصر به فرد است."

A group of three bulls take off during the DNR's winter survey work. (Photo courtesy of the Minnesota DNR)

یک گروه از سه گاو نر را در طول DNR زمستان بررسی کار می کنند. (عکس حسن نیت ارائه میدهد مینه سوتا DNR)

DNR ارائه خواهد شد 44 الک مجوز این سال است. که از 27 سال پیش و این فصل نیز اجازه می دهد گزینه های بیشتر برای شکارچیان برای درخواست در سراسر تاریخ است که طیف وسیعی از اواخر مرداد تا اواسط ماه دسامبر. شکار هستند کمان یا تفنگ خاص, اما بسیاری از را انتخاب کنید و به شکار با تفنگ.

الک در طول تاریخ تا به حال در سراسر طیف تقریبا همه از مینه سوتا به غیر از درختان جنگل های شمال. محبوب بزرگ-بازی حیوانات دریافت حفاظت از شکار در مینه سوتا در سال 1893 اما در 1900s اولیه حل و فصل و شکار به حال تحت فشار قرار دادند مینه سوتا را الک جمعیت به سمت انقراض.

تلاش برای انتقال 27 الک از یک اسیر گله در ایتاسکا امور خارجه پارک به غرب Beltrami County نزدیکی Grygla در نهایت منجر به پرورش جمعیت. این بود تا سال 1980 که الک تصور می شود بومی به مانیتوبا عبور از مرز کانادا به Kittson و روسو شهرستانهای استان است. امروز با وجود به رسمیت شناخته شده الک گله در شمال غربی مینه سوتا — Grygla, Kittson مرکزی و کربو-ویتا گله.

DNR مجموعه جمعیت-محدوده هدف برای هر یک از سه گله بر تعادل از عموم مردم تمایل به ادامه مطلب مراجعه کنید الک در مینه سوتا و محلی صاحب زمین و کشاورز تحمل.

زمستان بررسی برآورد Grygla گله در 24 الک کردن از 19 سال پیش اما هنوز زیر مدیریت هدف از 30-38. یک فصل شکار نزدیک Grygla نمی ارائه خواهد شد.

گوزن کانادایی-ویتا گله که محدوده بین شرق, شهرستان Kittson و مانیتوبا گذشته مورد بررسی در سال 2018 با یک الک تعداد 133. که در زیر Manitoba مدیریت هدف از 150 تا مینه سوتا DNR ارائه خواهد شد فقط با دو گاو نر-تنها دسته برای کربو-ویتا گله.

دلیل این ایالت سربازان ارتش در مجوز در دسترس بودن تعداد الک در Kittson مرکزی گله در نزدیکی Lancaster.

DNR مدیریت که گله نسبت به جمعیت هدف از 50-60 الک. اخیر زمستان نظرسنجی شمارش 102 گوزن از 94 در 2019 بررسی و 75 در سال 2018 است.

DNR است که اجازه می دهد شکارچیان را انتخاب کنید از سه گزینه زمانی که آنها اعمال می شود به برداشت الک در این سال: یک مجوز برای یک گاو نر الک; مجوز برای یک antlerless الک که می شود یک زن یا یک مرد جوان; و یا یک مجوز برای هر یک گاو نر و یا antlerless الک. این خواهد شد تا شانس برای کسانی که مایل به گرفتن یک antlerless الک در زمانی که DNR در تلاش است برای به دست آوردن Kittson مرکزی گله بازگشت به سوی آن هدف در محدوده 50-60.

"که یکی از دلایل ما ساخته شده است که های مختلف در این سال به دلیل اینکه اکثر مردم نمی خواهید به ساقه یک گاو نر" ویلیامز گفت. "بعضی اوقات اگر آنها کشیده شده و می توانید antlerless برچسب آنها را روشن کنید و آن را پایین نگه دارید و نام خود را در این کلاه برای یک گاو نر برای سال آینده است."

گرفتن شکارچیان به گاو مهم است که از یک مدیریت نظر برای DNR اما ویلیامز می داند بولز بزرگ هستند چه به تساوی یک بسیاری از شکارچیان را به این ایده از گوزن شکار. مینه سوتا, فرصت برای آن دسته از انواع حیوانات است.

"ما باید در سطح جهانی الک کردن وجود دارد" ویلیامز گفت. "اندازه برخی از خریداران که گرفته شده کاملا تروفی اندازه در هر رده. ما باید یک مجموعه خوب از ژنتیک وجود دارد."

ویلیامز گفت: هیچ میانبر وجود دارد وقتی که می آید برای پر کردن یک تگ در یک مینه سوتا الک.

"مهم این است که شما وجود دارد و شما سراغ" او گفت:. "اگر شما کشیده شده و شما باید آن را به عنوان یک شغل به دریافت تا آنجا دیده بانی در اطراف برای الک بحث به مالکان در الک محدوده. شما می توانید ببینید که در آن مناطق هستند در اینترنت را بر روی نقشه."

A map of the Minnesota elk zones in the northwestern portion of the state near the Canadian border. (Courtesy of the Minnesota DNR)

یک نقشه از مینه سوتا الک مناطق در بخش شمال غربی این ایالت در نزدیکی مرز کانادا. (حسن نیت ارائه میدهد مینه سوتا DNR)

زمین از شمال غربی ایالت مینه سوتا گرایش به تخت. تالاب ها و brushlands پراکنده با aspens و برخی از کشاورزی است.

شکارچیان گرفته اند الک در هر دو خصوصی و عمومی زمین وجود دارد. سواحل دریاچه مدیریت حیات وحش منطقه در مجموع بیش از 28 ، 000 هکتار در شرق Lancaster.

وجود دارد عمومی-زمین فرصت ها به عنوان یک مکان برای شروع است. ویلیامز وجود دارد گفت: همچنین مالکان که اغلب می خواهند برای دیدن شکارچیان موفق خواهد بود.

"آنها یک علاقه خود در اجازه دادن به شکارچیان روی زمین برای کمک به حفظ الک در آن گله در بررسی" او گفت:. "اگر شما به آنها صحبت و ارائه خود را به طور معقول و مسئول شکارچی من فکر می کنم شما باید یک فرصت خوب برای گرفتن مجوز. حداقل من دیده ام که در گذشته است."

طراحی یک الک مجوز در مینه سوتا آسان نیست و برچسب زدن یکی نباید انتظار به آسان یا نه. آن را ممکن است ضربه زدن بر روی درب و ساعت سراغ. اما برای کسانی که به دنبال یک بار در طول عمر شکار در دولت خانه خود را به احتمال زیاد خواهد شد ارزش آن را اگر آن را با هم می آید.

"شما را مجبور به انجام مشق شب خود را" ویلیامز گفت. "بیشتر به شما قرار داده و در آن موفق تر خواهید بود."

شکارچیان باید در انتخاب نوع الک مجوز آنها در حال استفاده برای از بین گاو-تنها (دو مجوز در دسترس) یا عمومی (18 مجوز در دسترس) یا antlerless تنها (24 مجوز در دسترس) در علاوه بر این به منطقه و فصل است. شکارچیان ممکن است اعمال می شود به صورت جداگانه و یا در احزاب از دو آنلاین از طریق DNR را Elk Hunting سایت و یا با تلفن در (888) 665-4236. وجود دارد nonrefundable هزینه درخواست از 5 دلار در هر شکارچی. کل هزینه مجوز برای انتخاب متقاضیان است $288. مهلت درخواست ژوئن است 12.

  • Aug. 22 Aug. 30: چهار antlerless دسته و سه یا-sex برچسب ها در دسترس خواهد بود در Kittson مرکزی (منطقه 20) منطقه.

  • سپتامبر. 5 سپتامبر. 13: چهار antlerless دسته و سه یا-sex برچسب ها در دسترس خواهد بود در Kittson مرکزی (منطقه 20) منطقه و دو گاو نر-تنها دسته در دسترس خواهد بود در Kittson شرقی (منطقه 30) منطقه.

  • سپتامبر. 19 سپتامبر. 27: چهار antlerless دسته و سه یا-sex برچسب ها در دسترس خواهد بود در Kittson مرکزی (منطقه 20).

  • Oct. 3 Oct. 11: چهار antlerless دسته و سه یا-sex برچسب ها در دسترس خواهد بود در Kittson مرکزی (منطقه 20).

  • Oct. 24 Nov. 1: چهار antlerless دسته و سه یا-sex برچسب ها در دسترس خواهد بود در Kittson مرکزی (منطقه 20).

  • Dec. 5 دسامبر. 13: چهار antlerless دسته و سه یا-sex برچسب ها در دسترس خواهد بود در Kittson مرکزی (منطقه 20).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب