RS پراساد اهداف Cong: آنها نمی توانند کنترل حکومت از طریق دادگاه

نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 12:33:48 am پراساد گفت: یک

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399
نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 12:33:48 am
migrant crisis, Tushar Mehta on migrant crisis, Ravi Shankar Prasad on Tushar Mehta's comments, Supreme Court on migrant crisis, India news, Indian Express پراساد گفت: یکشنبه اکسپرس "ما خوش آمدید پیل دادگاه باید به سمت چپ به طور کامل رایگان برای تصمیم گیری به طور مستقل." (عکس)

با وکیل عمومی Tushar مهتا آینده زیر, انتقاد اظهارات خود قبل از دادگاه عالی اتحادیه قانون وزیر راوی شانکار پراساد هدف قرار داده است در این کنگره گفت: کسانی که "رد مردم می توانند به دنبال کنترل حکومت این کشور از طریق راهروهای دادگاه".

پراساد گفت: یکشنبه اکسپرس "ما خوش آمدید پیل دادگاه باید به سمت چپ به طور کامل رایگان برای تصمیم گیری به طور مستقل. هر آشکار و یا پنهانی فشار بر دادگاه باید اجتناب شود. چیزی که استقلال قوه قضائیه به این معنی است و ما افتخار می کنیم از این استقلال قوه قضائیه. دادگاه حق را به یک جهت از جمله در مورد وضعیت مهاجران. چرا که نه؟"

"اما کسانی که رد شده اند توسط مردم هند نمی توانید بارها و بارها به دنبال کنترل حکومت این کشور از طریق راهروهای دادگاه," او اضافه شده است.

مهتا مواجه شده است, انتقاد اظهارات خود در طول یک جلسه در مورد وضعیت مهاجران گرفته شده توسط کنگره رهبر Kapil Sibal, در میان دیگران.

مخالفت با مداخله برنامه های کاربردی در زمینه مهتا زیر سوال برده بود تعهد شخصی از کسانی که به دنبال دخالت کند. آنها خواستار پیامبران از عذاب او گفت: آنها نیاز به اثبات اعتبار خود را. او همچنین گفت: برخی از دادگاه ها در حال اجرا به صورت موازی با دولت هستند.

کنگره در روز جمعه ناودان مهتا اظهارات.

بدون نام بردن از Sibal, پراساد گفت: "از اواخر بسیاری از حمایت و انتقاد و پرسش (ها) خواسته بودن در مورد استقلال قوه قضائیه. برجسته این پرسش هستند که خواسته مردم که او نیز باید خود را در دستور کار سیاسی است."

"این همچنین شامل کنگره رهبران نقل مکان کرد که استیضاح در برابر رئیس سابق دادگستری و زمانی که حرکت بود دفع تحریم اقتدار است که معاون رئیس جمهور هند او را به چالش کشیده که حتی قبل از دیوان عالی کشور و سپس از آن کناره گیری کرد. این رکورد خود را به عنوان دور به عنوان تعهد به استقلال قوه قضائیه نگران است.," پراساد گفت.

او گفت: این حکم BJP میراث است که در آن مبارزه برای استقلال قوه قضائیه در طول اضطراری است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن