چرا بیشتر مردم هرگز در مبل شنی عالی

وقتی یک مبل شنی برای سنین بزرگسال طراحی می شود یعنی از نظر اندازه و تحمل وزن می تواند برای آن ها کاملا مناسب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

وقتی یک مبل شنی برای سنین بزرگسال طراحی می شود یعنی از نظر اندازه و تحمل وزن می تواند برای آن ها کاملا مناسب باشد . وقتی به بین بگ یا همان مبل های شنی فکر می کنید، ممکن است یک اتاق خواب یا خوابگاه دانشگاه نوجوان را در ذهن خود مشاهده کنید. اگر علاقه به مبل های راحتی دارید و می خواهید یکی از آنها را در منزل خود داشته باشید این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد. در سال های اخیر استفاده از مبل شنی بسیار رایج شده است و تنوع این محصولات هم در این مسئله اثرگذار بوده تا مشتریان بتوانند مدل های مختلفی از این محصولات را خریداری کنند. با توجه به اینکه افراد نسبتا جوان تر بیشتر از مبلمان شنی استفاده می کنند مدل هایی وجود دارد که تنوع رنگی بالایی به خود اختصاص داده است ، دقت داشته باشید که داشتن تنوع رنگ بالا بستگی به مدل مد نظر شما دارد چرا که در برخی از مدل های هپی چیر شما شاهد تنوع رنگ پایینی هستید . این مبل راحتی یک محصول خیلی خاص برای کسانی هست که دوست دارند در منزل خود ریلکس کنند. Th​is artic​le w᠎as cre at ed by GSA  Content Generator  DEMO.

این محصول با 4 رنگ سفید، نسکافه ای، قرمز و مرجانی عرضه می شود که پیشنهاد می شود نسبت به رنگ های مبل ها و دکوراسیون خانه خود آن را انتخاب کنید. مجموعه مبل راحتی تولید کننده انواع مبلمان خانگی و باغی می باشد که با هدف فروش مستقیم وحذف واسطه به صورت درب تا درب ( از درب کارخانه تا درب منزل ) فعالیت خود را در سال 1395 آغاز و تلاش حد اکثری خود را در اخذ رضایت 100% مشتریان با استفاده از نیروی کار تماما ایرانی و استفاده از جدید ترین دستگاه ها و ابزار آلات صنعتی به کار گرفته است محصولات تولید شده در این مجموعه دارای طیف بسیار گسترده بوده که شامل انواع مبلمان و کاناپه های یک نفره و دو نفره تختخوابشو ، مبل راحتی ، صندلی شنی ، میز و صندلی فلزی باغی و انواع تاب راحتی و ریلکسی و تختخواب های فلزی باکسدار و انواع تخت باکس های ساده و جک دار می باشد .

بین بگ چیز تازه ای در دنیا مبلمان نیست، بلکه در سال 1348 در کشور های خارجی تولید و طراحی کرده است. مبل های شنی برای این نرم و راحت هستند که در داخل آن ها از مواد یونولیتی استفاده شده است . اغلب آن محصولاتی که به صورت کاناپه می باشند در اتاق نشیمن قرار خواهند گرفت و گونه های اسپرت و ساده تر نیز در اتاق خواب مصرف می شوند. همچنین این محصولات در اتاق خواب و منزل به راحتی در دکور به کار می رود که این نوع قرار گیری برحسب طراحی ساختار محصول صورت می گیرد. این مبل ها به دلیل داشتن ساختار بسیار خاص، به راحتی می توانند به هر شکلی در بیایند. یکی از زیباترین و جذاب ترین مبل های راحتی در بازار ایران مبلمان شنی هستند در طرحها و رنگهای متنوع گوناگونی ساخته شده اند نرمی و راحتی و منعطف بودن مبل های شنی را در هیچ یک از مبلهای موجود در بازار نمی توان مقایسه کرد مبلمان شنی به شکلی طراحی و تولید شدند که مانند خمیر در هر حالتی انعطاف پذیر هستند و با نشستن روی مبل می توان آن را به هر شکل و حالتی درآورد از جمله آن به صورت پشت دار به صورت خوابیده به شکلهای مختلف گلابی و مستطیل شکل می باشد رویهای این محصولات تولید شده از پارچه های مختلف بازاری میباشد که انتخاب آن توسط مشتری انجام پذیر است شرکت اینتکس تهران تولید کننده اصلی این محصولات در کشور میباشد میتوانید طبق سلیقه خود آن را با هر ابعاد و هر سایزی و هر رنگی به طور سفارشی طبق رنگ بندی و دیزاین منزل خود سفارش دهید وزن این محصولات بسیار کم بوده و به دلیل داشتن یونولیت سبک داخل آن حدودا هر مبل شنی چهار تا ۷ کیلوگرم می باشد و تحمل وزن نیز محدودیتی ندارد.

پس به راحتی از مبل شنی بزرگسال خود استفاده کنید و نگران آسیب دیدن آن نباشید . مبل شنی بزرگسال از مبل های شنی ساخته شده در ابعاد بسیار بزرگ است که اگر آن را با دیگر مبل های شنی مقایسه کنید ، مشاهده می کنید که این مبل شنی بسیار بزرگ تر بوده و می تواند بسیار راحت تر باشد . در حالی که این مبل های شنی به سبک اتاق نشیمن هنوز هم یک انتخاب عالی برای نوجوانان و جوانان است، بین بگ از نظر زیبایی، به ویژه راحت و مناسب برای افراد در هر سنی است. مبل شنی به مبلمانی گفته میشود که بدنه آنها از جنس پارچه یا چرم مصنوعی باشد که داخل آن از مواد گرانول و یا یونولیت خرد شده به کار رفته باشد. تفاوت مبل شنی با بین بگ در جنس رویه و مواد داخلی آنها است. یونولیت از جنس گرانول و پلاستیک پی وی سی می باشد و همان ریزدانه های کوچکی است که در داخل فیبرها و لوازم خانگی و ساختمان سازی به کار می رود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن