چینی ها به منظور جنگ در عکاسی چانه: چه کنیم تا در برابر ؟

نوشته شده توسط Mandeep Singh Bajwa | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 3:13:53 pm چینی مکانیزه پیاده

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399
نوشته شده توسط Mandeep Singh Bajwa | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 3:13:53 pm
چینی مکانیزه پیاده نظام خود را با پیاده نظام مبارزه با وسایل نقلیه در ورزش است.

چینی ها سریع بوده و به تقویت نیروهای نظامی خود را در عکاسی چانه رو به هند چهاردهم سپاه. برخی از این نیروهای اضافی آمده بود در اوایل به عنوان بخشی از پیش برنامه ریزی شده فشار به امن سرزمین های هندی. ذخایر پذیرفته شده برای مقابله با هند استقرار با هدف انجام عملیات تهاجمی. چه چینی در منطقه برای مدیریت مرزی قبل از راه اندازی عملیات زمین و آنچه را که آنها اضافه شده ؟ با توجه به موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک لندن قبل از شروع رویارویی مردم را ارتش آزادی بخش (PLA) تا به حال سه border-دفاع شرکت های مستقر به مناطق در سوال در عکاسی چانه. دو کشیده شد از 362nd مرز دفاع هنگ یکی از واقع بودن در قرن 19 Khurnak قلعه در شمال بانکی Pangong Tso و دیگر در Spanggur Tso به جنوب. سوم واقع شده است و در Kongka لا تصویب در نزدیکی هند پست در Gogra/چشمه های آب گرم و متعلق به 363rd مرز دفاع هنگ. همه این زیر واحد گشت این لاک زدن در حال اجرا به هند گشت و مورد استفاده قرار گرفت برای ایجاد اولیه رسوخ. مرز دفاع هنگ همتراز با به طور منظم سربازان در تجهیزات (به جز در مبارزه با وسایل نقلیه زره پوش) ارتباطات و رهبری است. همتای خود است هند و تبت پلیس مرزی است که نگه داشتن پست در امتداد لاک و حمایت پیاده نظام گردان از ارتش گشت مرزی در چرخش از نزدیکی اردوگاه.

نیز وجود دارد یک گشت قایق اسکادران در Pangong دریاچه به خودی خود. همه این زیر واحد های گرفته شده را به مقدار حدود 500-600 پرسنل. در واکنش به تغییر وضعیت این احتمال وجود دارد که نیروهای اضافی کشیده شده از یک یا هر دو پدر و مادر خود را از مرز دفاع هنگ' عملیاتی ذخایر نیز مستقر شده اند به این منطقه بالا بردن مجموع PLA نیروهای مرزی در منطقه به 1000 تا 1500 نفر از پرسنل.

مرز نیروهای تقویت شده توسط بسیج بیشتر نیروهای رزمی به احتمال زیاد از 6 مکانیزه پیاده نظام تقسیم شمال و یا در ارتفاع بالا مانور سازند. این شکل گیری است که به طور معمول بر اساس در یک فاصله از عکاسی

چانه در مرز جنوبی Taklamakan کویر. آن را به منزله جنوب سین کیانگ نظامی منطقه اصلی ذخیره عملیاتی است و اختصاص به اولین پاسخ دهندگان به هر عملیاتی بحران در منطقه است. این استقرار تکرار است که از سال 2017 Doklam بحران که در آن مرز مدیریت نیروهای اعزامی به خط مقدم با مانور هنگ از به طور منظم تشکیل برگزار شد بیشتر به عنوان قابل توجه ذخیره.

توسط مه-پایان واحد اصلی نبرد تانک و باتری یدک توپخانه مستقر شده بودند در موجود چینی در موقعیت شمال و شرق Gogra. این ترکیبی از زره های سنگین و یدک توپخانه در حال حاضر بسیار نادر در PLA پس از آخرین اصلاحات نظامی. به طور معمول زره پوش مبارزه با وسایل نقلیه خواهد بود حمایت خود رو توپخانه. آنچه شناخته شده است حدود 6 مکانیزه پیاده نظام تقسیم این است که آن را هنوز هم برای دریافت self-propelled توپخانه. این هم درست است از سه دیگر مکانیزه در بخش سین کیانگ نظامی منطقه.

india china border news, india china news, india china border dispute, ladakh, china, indian express یک نقشه از منطقه

در Pangong Tso و انگشتان منطقه چینی ها در حال حاضر مستقر و خود را در یک راه قوی در 8. در مه 18 و 19 PLA آورده بود در در حدود 2500 سرباز به زیر بخش. این شد به طور منظم به جای مرز دفاع هنگ پرسنل. این انجام شد بسیار مشخصه که قصد آشکار بودن به overawe نسبتا کوچکتر هندی مشروط مواجهه با آنها در دریاچه ، آنها تاسیس یک مرکز لجستیک همراه با استقرار زره پوش مبارزه با وسایل نقلیه. بزرگتر قایق برای مسلط آب بدن و حمل و نقل حمله به نیروهای نظامی در سراسر آنها آورده شده است. جاده ساخته شده توسط چینی ها از 8 انگشت به انگشت 5 در کنار این دریاچه نیز کمک می کند تا آنها را در انتقال سریع نیروهای آمریکایی از آنجا به انگشت 4 پایه است. قابل توجهی وجود دارد چینی ساخت. این باعث شده است تا در زمان واکنش کوتاه تر و زمان گرفته شده برای نیروهای جنبش.

در Galwan دره رودخانه یک جوخه پیاده نظام مستقر در گشت نقطه 14 (PP14) خارج شده است توسط هفته چهارم از ماه مه. اصلی PLA اردوگاه شد و سپس تاسیس سه کیلومتر بیشتر در خاک در حال حاضر اشغال شده توسط آنها. ما نمی دانیم در لحظه ای که آیا این واحد با حمایت زره یا توپخانه. چنین مانور و یا پشتیبانی آتش بعید به نظر می رسد در شرایطی مناسب جاده ارتباطات است. این برنامه ریزی شده است برای برخی از زمان باقی مانده است اما ناتمام است. بیشتر تقویت بخش به نظر می رسد خام در حال حاضر.

آنچه مشخص است این است که چین در حال حاضر ساخته شده است تا نیروی سطوح در امتداد لاک شامل یکی دیگر از پیاده نظام مکانیزه بخش آموزش دیده و مجهز برای ارتفاع بالا و جنگ است. که یک نفر می تواند این باشد ؟ نظر من این است که یا 8 یا 11 پیاده نظام موتوری بخش, بخشی از سین کیانگ نظامی منطقه سه مکانیزه تشکل برگزار شد در ذخیره برخی از راه دور از عکاسی چانه مستقر شده اند.

هندی Humint, Comint و Techint هستند از نزدیک به تماشای فعالیت های وضعیت آمادگی و عملیاتی آماده سازی از دیگر 10,000-12,000 چینی نیروهای مستقر در سین کیانگ با تحرک بالا وسایل نقلیه (چینی نسخه از Humvees) و سلاح در عقب با قابلیت رسیدن به لاک و یا عمق مواضع آماده برای راه اندازی حملات و یا در یک ضد نفوذ نقش خود را در یک دوره دو روز. این می تواند 4th موتوری پیاده نظام لشکر مستقر در عکسو. خود القایی به تئاتر می تواند شیب ترازو به نفع PLA.

چینی ها به طور معمول دارای دو بخش آموزش دیده و مجهز برای کوه جنگ های مستقر در منطقه تبت. به طور کلی قابل اعتماد منابع ادعا می کنند که در واکنش به بحران کنونی و ساخت آنها را در نزدیک به دو بخش های اضافی از محل تا آنجا که 2000 کیلومتر از سرزمین اصلی چین به عنوان یک ضد اندازه گیری. این است که در خارج از عکاسی چانه منطقه است.

چینی ها باید توانمند تعدادی از سربازان در عکاسی چانه با زره توپخانه دفاع هوایی, هواپیماهای بدون سرنشین, هلیکوپتر, هوایی پشتیبانی و مکانیزه پیاده نظام است. این فرماندهی منطقه ای غرب تئاتر که دستورات همه نیروهای مطرح علیه و نظارت بر عملیات علیه هند دارای تعداد زیادی از ذخایر انتظار استقرار.

استقرار نیروی هوایی در برابر چینی

تعدادی از اشتباهات ساخته شده بودند در رفتار 1962 جنگ. تا کنون یکی از بزرگترین نمی شد با استفاده از متوسط اما توانمند نیروی هوایی برای حمله هوایی عملیات. ما Canberras, شکارچیان Mysteres, Gnats, Ouragans (Toofanis) و خون آشام ها پرواز به خوبی آموزش دیده و با انگیزه خلبانان را interdicted چینی خطوط ارتباطی strafed, بمباران و پرورشی خود را به توپخانه باتری سربازان غلظت ستاد عرضه ستون و حتی به جلو ، هر چند مبارزه با گشت هوایی و پروازهای شناسایی شد پرواز توسط نیروی هوایی اسرائیل آنها ممنوع از شلیک حتی یک دور. Air Marshal MM سینگ و سپس یک اسکادران رهبر فرمانده 24 اسکادران (Hawks) دیدم یک دشمن قوی ستون در حال حرکت به سمت یکی از ما جلو دفاع محلات در Walong بخش در حالی که پرواز یک recce ماموریت خود را در خون آشام جنگنده. او پایین شیرجه و رضایت از دیدن آنها را پراکنده در وحشت حتی اگر او قادر به آتش حتی یک شات تنها. آن برآمدگی به صورت حرفه ای خلبان جنگنده به نتیجه صالح در حالی که سربازان بر روی زمین بودند و مبارزه برای زندگی خود را.

نیروی هوایی اسرائیل هلیکوپتر نقش عمده ای در شناسایی مصدوم تخلیه عرضه در غیر این صورت قطع پست و ارتباطات است. اسکادران رهبر Vinod Sehgal داوطلب به پرواز در بل هلیکوپتر به Namka چو و پیدا کردن آنچه بود در زمین و وضعیت پس از ارتباطات با شکل گیری تحت حمله وجود دارد از دست داده بودند توسط بخشی ستاد در اولین روز جنگ است. غافل که چینی ها در حال حاضر هدف قرار دادن helipad او سعی کرد به زمین و به ضرب گلوله کشته شد و کشته شدند در حالی که خروج از ماشین آلات و ساخت برای پوشش. در اینجا یک زن و شوهر از هلیکوپتر مجهز به مسلسل و lobbing بمب در حال پیشروی نیروهای دشمن را ام باعث ساییدگی و تقویت روحیه زده هند مدافعان. اما تهاجمی روح پس ضروری برای چنین بداهه بود و متاسفانه از دست رفته است. دولت غیرعقلانی نگران بیش چینی در اقدامی تلافی جویانه علیه اهداف غیرنظامی را به حال پیشتر مبارزه با روح IAF.

India China border dispute, India China LAC dispute, Galwan clashes, Galwan valley clashes, Inda and China troops, India news, Indian Express ارتش هند کامیون های ترک نسبت لاداخ در میان ایستاده بین هند و چین نیروهای نظامی در شرق لاداخ در Manali-له بزرگراه در Kullu منطقه. (PTI عکس)

هواپیمای حمل و نقل نقش عمده ای در سال 1962. از حرکت نیروهای نظامی به مقاصد دور افتاده به تهیه پست های وابسته تنها در هوا قطره به استراتژیک هوایی جنگنده ها همه جا بود. یک-12s عامل از Chandigarh حمل و نقل AMX-13 مخازن به Chushul ساخت یک تاثیر قابل توجهی در عملیات در اطراف هوایی. آن را استادانه ورزش در بداهه نوازی و airmanship. سلام به ناوگان حمل و نقل!

در حالی که هیچ هوایی رسوخ گزارش شده توسط PLAAF (چینی ها نیروی هوایی) جنگنده ها در آماده باش کامل. مبارزه با هوا گشت در نوسان کامل از جمله شب پرواز. خط مقدم هوا-برتری مبارزان مانند Su-30 MKIs. Mig-29s. سراب 2000s و پلنگ منتقل شده اند به عملیاتی پایگاه در جامو و کشمیر پنجاب و هاریانا. پایگاه در Avantipura, پاتانکوت Adampur Chandigarh Halwara, Ambala و غیره در آماده باش هستند.

آپاچی هلیکوپتر مسلح به موشک آتش دوزخ آماده را بر سر زره و مکانیزه پیاده نظام است. نه برای هیچ چیز است که این هواپیما شناخته شده به عنوان یک تانک فوق العاده-قاتل. Chinook سنگین-آسانسور هلیکوپتر مستقر شده اند به صورت تاکتیکی نیروهای جنبش casevac و عرضه توابع. به طور قابل ملاحظه Chinook می توانید حمل M-777 ultralightweight 155mm متوسط خمپاره انداز unslung. این اضافه خواهد شد تا حد زیادی به پانچ و تحرک اعتصاب سازند.

استراتژیک هوایی توسط جنگنده ها لبه تیز شمشیر است. با استفاده از C-17 Globemasters و C-130J سوپر هرکولس حمل و نقل هواپیما دهها هزار نفر از نبرد نیروهای آماده شده اند پرواز به لاداخ همراه با سلاح و تجهیزات. کوتاه پرواز با کمتر بارهای انجام شده توسط Illyushin IL-76s. سهم زیادی از بار لجستیکی حفظ نیروهای اضافی تحت تعقیب به تئاتر با مواد غذایی و مهمات و دارو tentage مسکن و سایر لوازم از طریق زمستان سقوط خواهد کرد در حمل و نقل اسکادران.

سریع واکنش سطح به هوا موشک (SAMs) به میدان فرستاد هر دو جنگنده ها و ارتش شده اند و قرار است در نقاط استراتژیک به انجام دفاع هوایی از تاسیسات تامین و امنيت افسردگی فرماندهی و کنترل مراکز و نیروهای نظامی و زره غلظت. دفاع هندی, هوا فضا در کوتاه. میان برد موبایل Akash موشک های گنجانده شده در این. این اصلاح شده برای استقرار و استفاده در ارتفاعات.

شرق لاداخ Sitrep: 9th جولای سال 2020

وزیر اطلاعات و افزایش روحیه نیروهای مسلح و شهروندان Ladakh. بازدید و ذکراست در آن نشان داد به طور موقت شکست نظامی-سطح مذاکرات با هدف د-تنش و عدم مشارکت نیروهای. لفاظی و نیت ها نمایش داده می شود اثر خود را. نماینده ویژه-سطح مذاکرات به نظر می رسد به حل و فصل مسائل به حدی است. گزارش وجود دارد البته دقت و محافظت در طبیعت از سربازان برداشت و مربوط هندی disengagements.

همه برای خوب است. همه چیز می تواند بهبود. چه چیزی ما را به نگاه کردن در آینده ؟ ما می تواند نشان دادن بی مورد ضرورت برای د-تشدید. چینی ها گذاشته اند ادعا می کنند به کل Galwan دره و ارتفاعات مسلط. رفتار خود را حرکت می کند و حتی پس از عقبی حرکت را باید بسیار با دقت تماشا. بسیار قطعی و دقیق شناسایی و سیستم های نظارت باید به محل قرار داده علاوه بر استفاده از منابع انسانی است. چشم علامت من در یک جمجمه به تنهایی کافی نیست! هر چیزی خارج از عادی خواهد بود مشکوک. در این بخش چینی دسترسی به تنها یک مسیر خاکی به حرکت سربازان و وسایل نقلیه و لوازم. Macadamising یعنی سیاه و سفید-شکوه از این جاده را نشان می دهد بدون شک که چینی هستند نماینده هر گونه توافق های انجام شده با ما. این واقعیت امروز است.

جمهوری خلق چین به عنوان یک ماده از سیاست ملی با استفاده از زور و مذاکره در همان زمان. ما باید آماده برای نه فقط این بازی همان بازی با آنها اما آنها را ضرب و شتم در آن است. جدید, حرفه ای جدید و بی رحمی باید ریشه است. که مایل به برای همیشه اشغال اخلاقی است که دو پاس. ما باید یاد بگیرند که حق درس و تغییر استراتژیک ما ضرورت. در حالی که چینی ها اولویت را به تصویر تفکر ما این است که مخالف دقیق – تاکتیکی در طبیعت است.

در نهایت ذخیره تشکل های منتقل شده به شرق لاداخ را در اصلی را نگه داشته و وجود دارد در این فاصله حداقل از طریق زمستان. چنین است ماهیت بی ثبات از توافق با چینی ها! این را اضافه کنید فوق العاده به ما تدارکات بار و بار اداری. ما باید برای آن آماده. آن را باید به یاد داشته باشیم که در سیاست خارجی که در جنگ هیچ جایزه برای نفرات دوم.

تماس با نویسنده خود را با نظامی داستان در msbajwa@gmail.com یا 093161-35343

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب