Dubov ناخن ناکامورا طول می کشد عنوان

کمتر از دو سال پس جای تعجب تبدیل شدن به جهان سریع, قهرمان, Daniil Dubov بصورتی پایدار و محکم تاسیس شده اعتبار

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

کمتر از دو سال پس جای تعجب تبدیل شدن به جهان سریع, قهرمان, Daniil Dubov بصورتی پایدار و محکم تاسیس شده اعتبار خود را به عنوان بزرگ بعدی سرعت-بازیکن شطرنج توسط نیلینگ هیکارا ناکامورا 3-2 و برنده $150,000 Lindores صومعه سریع چالش شطرنج عنوان در روز چهارشنبه.

Dubov به دست آورده $45,000 و یک محل در فینال در ماه اوت است. ناکامورا, فاتح مگنوس کارلسن در مرحله نیمه نهایی دریافت $27,000.

پس از از دست دادن اولین مینی بازی روز دوشنبه Dubov ربوده دوم در روز سه شنبه به راه اندازی چهار decider.

پس از 25-حرکت قرعه کشی Dubov رسید پیش رو برنده بازی دوم با در 44 حرکت می کند. ناکامورا های مورد علاقه خود را نگه داشته خنک و درو سطح ادعا سوم در 53 حرکت می کند. این بازی چهارم کشیده به طول انجامید 39 حرکت می کند.

"امروز ما نیست معمولی بازی. به طور معمول او نقش بهتر و من بهتر آماده, اما, امروز مخالف بود" توضیح Dubov.

در روز قیامت clash آگاه باشید که قرعه کشی را ناکامورا عنوان Dubov بازی سفید گذاشته اولیه دام و ناکامورا سقوط آن است. در تاریخ 12th حرکت ناکامورا نادیده گرفته خطر زیر فوری پس از یک قطعه کوچک. Dubov به سرعت کشف و ضبط ابتکار عمل و در نهایت محکم طناب دار در 45 حرکت می کند.

در Dubov کلمات "این یک تسکین" پس از "سفر شگفت انگیز" به عنوان. "در طول بازی من تا به حال احساس که او (ناکامورا) کاملا مطمئن شوید که او به شما برنده شدن در روز قیامت با" نشان داد Dubov.

به طور موثر ناکامورا اولیه اشتباه او هزینه عظیم $18,000 -- تفاوت بین این دو جایزه.

Dubov پیوسته صعود موفقیت-نردبان پس از تبدیل شدن به یک استاد بزرگ در 14 کمک مگنوس کارلسن در دفاع از عنوان قهرمانی جهان در سال 2018 است. در حال حاضر 24, Dubov شکست کارلسن 1.5-0.5 و در نهایت به پایان رسید دونده تا به جهان شماره 1 در آنلاین Steintz یادبود مسابقات در ماه گذشته.

نتایج (نهایی سوم مینی بازی): Daniil Dubov (Rus) bt هیکارا ناکامورا (ایالات متحده آمریکا) 3-2.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن