هند Nitin منون می شود جوانترین داور وارد ICC نخبگان پنل

هند Nitin منون روز دوشنبه جوانترین تا کنون را شامل می شود در کریکت بین المللی شورای نخبگان پنل داوران برای آین

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399

هند Nitin منون روز دوشنبه جوانترین تا کنون را شامل می شود در کریکت بین المللی شورای نخبگان پنل داوران برای آینده 2020-21 فصل جایگزین انگلستان Nigel Llong.

36 سال است که در officiated در سه آزمون 24 ODIs و 16 T20Is است که تنها یک سوم از هند آن را به معتبر گروه پس از کاپیتان سابق Srinivas Venkatraghavan و Sundaram راوی بود که axed سال گذشته است.

"به officiating به طور منظم همراه با پیشرو داوران و داوران جهان چیزی است که من همیشه از dreamt و احساس است و در عین حال غرق در" منون بیان شد که در یک ICC بیانیه.

منون ترک بازی رقابتی کریکت در 22 و 23, او تا به حال تبدیل شدن به یک ارشد داوری, officiating در BCCI معتبر منطبق است.

انتخاب پانل متشکل ICC مدیر کل (کریکت) جف Allardice (رئیس) سابق بازیکن و مفسر سانجی Manjrekar و مطابقت داوران Ranjan Madugalle و دیوید مزیت برداشت منون که قبلا بخشی از امارات بین المللی ICC پنل داوران.

در حالی که استاندارد هند umpiring است copped بسیاری از انتقاد در سطح جهانی عملکرد منون بیش از چند سال گذشته شده است یک پوشش نقره ای.

صلاحیت در نخبگان پنل منون واجد شرایط به officiate در سال آینده خاکستر در استرالیا در مورد ICC لغو محلی داوران برای خانه سری سیاست که مورد تایید قرار گرفته و با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

اما منون ارتفاع قطعا باعث می شود او را یک نامزد برای ایستادن برای هر پنج آزمون مسابقات که هند خواهد شد بازی در مقابل انگلستان در خانه اوایل سال آینده.

پسر سابق بین المللی داوری, منون به حال کوتاه cricketing حرفه ای بازی دو لیست بازی برای, Madhya Pradesh.

"پدر من (Narendra منون) سابق بین المللی داوری و در سال 2006 BCCI انجام یک آزمون برای داوران و بود که پس از یک فاصله تقریبا 10 سال" او به یاد می آورد.

"پس پدرم گفت: من به شانس و به دکتر گفت:" اگر شما روشن شما همیشه می توانید تا umpiring به عنوان یک حرفه ای' بنابراین من در زمان آزمون و در سال 2006 من شد داوری," منون نشان داد در مورد سفر خود را.

او در سنین جوانی شروع شده و در حال حاضر تکمیل 13 سال در این حرفه است.

"اولویت من بود به بازی برای این کشور به جای umpiring. اما من ترک بازی در 22 و من ارشد داوری در سن 23. آن را به ارزش تلاش را به بازی و داوری بنابراین من تصمیم به تمرکز بر umpiring به تنهایی."

منون با اعتماد به نفس است که رابطه دوستانه او ساخته شده است با ارشد داوران در طول سال با داشتن officiated در دو ICC مسابقات (2018 و 2020 زنان T20 World Cup) را حفظ خواهد کرد و او را در جا خوب است.

"من احساس بسیار با اعتماد به نفس توسط این واقعیت است که سن و سال است در کنار من است اما عملکرد این است که آنچه در نهایت مهم است. آیا من هست یا نه سن کمی برای انجام با عملکرد."

"من ایستاده بود و با بسیاری از بچه ها از نخبگان پانل در لیگ یا بازی های بین المللی, بنابراین من همیشه یک رابطه دوستانه با آنها و من احساس راحت برای رفتن."

هند قوی داخلی ساختار و سال umpiring در Ranji جایزه نیز در مفید آمده است زمانی که او می ایستد برای آزمون مسابقات متشکل از نخبگان تیم است.

"این Ranji جایزه بسیار رقابتی است و سپس هنگامی که ما انجام این کار به خوبی ما یک شانس در لیگ که در راه احساس می کند مانند یک بین المللی بازی.

"زمانی که من ایستاده بود و من برای اولین بار بین المللی بازی هنوز هم وجود دارد کمی از فشار اما من به سرعت شروع به احساس بیشتر در خانه" او به این نتیجه رسیدند.

ارتفاع پانل یک شبه اتفاق نمی افتد و منون می داند که او نیاز به باقی می ماند سازگار در تصمیم گیری است.

"آن را مانند شما انجام فقط یک سال و شما در نخبگان پنل بنابراین ما باید به طور مداوم با عملکرد ما و در نهایت خود را به کار سخت خواهد شد چرا که ساختار ما نیاز به سازگار باشد."

با تمام شور و هیجان منون فکر نکنید به ذکر است قدرت پردازش از بودن نخبگان پنل داوری.

"شما بهترین صندلی در خانه. شما را وادار به تماشای بهترین پرتاب کنندگان بهترین ضربه زن بهترین نوازندگان. شما نمی توانید برای درخواست بیش از حد بیشتر".



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن