ویمبلدون قطره بذر فرمول برای مردان بازی

در یک تصمیم قابل توجهی ویمبلدون انجام دور با آن بذر فرمول برای مردان, استفاده مجدد به منظور بالا 32 دانه در قر

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399

در یک تصمیم قابل توجهی ویمبلدون انجام دور با آن بذر فرمول برای مردان, استفاده مجدد به منظور بالا 32 دانه در قرعه کشی اصلی با دادن وزن اضافی به چمن-دادگاه اجرای برنامه در طول دو سال دوره منتهی به این مسابقات است.

ویمبلدون روز جمعه اعلام کرد که این فرمول در محل پس از سال 2002 "خدمت کرده بود در زمان خود با توجه به کیفیت رقابت سرگرمی و مدرن چمن دادگاه". بذر را در حال حاضر صرفا بر اساس رتبه بندی ATP هماهنگی این مسابقات با سه نفر دیگر از رشته های اصلی. به عنوان مثال اخیر از بذر فرمول را با استفاده از در آمد سال گذشته زمانی که راجر فدرر پس از آن رتبه شماره 3 در جهان بالا بود به عنوان دومین بذر در محل رافائل نادال جهان شماره 2. حرکت به سمت چپ نادال با یک سخت تر رسم کنید.

منطق پشت استفاده از فرمول بود و فرصت های محدود در دسترس برای به دست آوردن امتیاز در چمن.

وجود دارد تنها شش هفته از چمن-تنیس هر سال نسبت به طولانی ساخت تا دیگر انتقاد کرده اند. بنابراین بذر جهت تعيين شد نتیجه: ATP موقعیت نقاط + 100% امتیاز به دست آورده برای همه دادگاه چمن مسابقات در 12 ماه گذشته + 75% امتیاز به دست آورده برای بهترین چمن دادگاه مسابقات در 12 ماه قبل از آن است.

از نگرانی خاص بود و کشش از پنجره به مدت دو سال. برای مثال Stefanos Tsitsipas قرار گرفت شماره 7 پیش از ویمبلدون 2019 اما دیدم کوین اندرسون 2018 فینالیست, leapfrog او چرا که او هنوز یک تازه کار در سال 2017 و 2018 و تا به حال هیچ نتیجه قابل توجهی در چمن.

وجود خواهد داشت بدون هیچ تغییری به زنان بذر قانون که به طور گسترده به شرح زیر WTA رتبه بندی می توان به بهینه سازی برای تولید یک "متعادل رسم".

جایزه پول بسته

همچنین در روز جمعه ویمبلدون اعلام کرد پول جایزه به بازیکنان "که در رده بندی جهانی می خواهم که آنها را قادر به دست آوردن ورود به مسابقات قهرمانی 2020 مستقیم پذیرش به قرعه کشی اصلی یا مقدماتی رویداد".

پرداخت برای هر بازیکن — £25,000 برای تک قرعه کشی اصلی £6,250 به صورت دونفره و £12,500 برای تک مقدماتی — بهره مند خواهند شد سرخپوستان مانند Ankita Raina و Prajnesh Gunneswaran که ساخته شده اند در این قرعه کشی مقدماتی. "آنها منجر راه با توجه به حمایت از تنیس برادری. عمل کلاس!" Prajnesh گفت هندو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن