داده ها بر روی مهاجران فرستاده شده به مرکز Sitharaman باید عذر خواهی: Bengal FM

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | به روز رسانی: 30 ژوئن 2020 11:41:44 am West Bengal وزیر دارایی A

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | به روز رسانی: 30 ژوئن 2020 11:41:44 am
West Bengal Amit Mitra, Amit Mitra on GST, Goods and Services Tax, GST collection, Indian express West Bengal وزیر دارایی Amit میترا. (فایل)

وزارت امور خارجه وزیر Amit میترا در دوشنبه مقابله اتحادیه وزیر دارایی Nirmala Sitharaman گفت: West Bengal دولت تا به حال ارسال اطلاعات مورد نیاز برای Garib Kalyan Rojgar Yojana و او را به دنبال مکان برای عذرخواهی کرد و گفت در غیر این صورت.

میترا واکنش یک روز پس از Sitharaman متهم دولت از ارائه هر گونه اطلاعات در مهاجر کارگرانزیر که بنگال ساخته شده بود و نه ذینفع از Garib Kalyan Rojgar Abhiyaan.

صحبت به mediapersons بر روی یک پلت فرم آنلاین میترا گفت: "هیچ منطقه از دولت آمار و ارقام در Garib Kalyan Rojgar Yojana. با توجه به Sitharaman ما دولت نمی ارائه هر گونه اطلاعات در این. در ژوئن 23, ما از دریافت یک نامه از مرکز Panchayat راج بخش درخواست ما برای ارائه منطقه-wise data چگونه بسیاری از کارگران مهاجر باید به دولت بازگشت. توسط 7 بعد از ظهر آن روز منطقه-wise data در این ارسال شدند. در ژوئن 25, یکی دیگر از نامه ای از مرکز آمد و درخواست بلوک در سطح داده ها بر روی همان. اطلاعات مورد نیاز را فرستاده بودند به دولت مرکزی در همان روز. اطلاعات کامل بر روی کارگران مهاجر نیز به آنها فرستاده است. چگونه می توانید این اتحادیه با وزیر دارایی گفتن چنین دروغ؟"

پرداختن مجازی رالی برای مردم, West Bengal در یکشنبه Sitharaman گفته بود "غرب بنگال دولت شده است مخالف همه طرفدار مردم سیاست های دولت مرکزی است. شش کشور به اشتراک گذاشته اند داده ها بر روی کارگران مهاجر پس از بازگشت خود را. West Bengal, اما نه به اشتراک گذاری داده ها. نخست وزیر ما راه اندازی یک طرح را پوشش می دهد که 116 مناطق در کشور است. اما هیچ منطقه ای از بنگال می تواند شامل به عنوان TMC دولت زحمت نیست برای به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعات با ما."

هدف قرار دادن Sitharaman برای او اظهارات میترا آنها را به عنوان "انگیزه های سیاسی عمل".

"او آگاه از توسعه (دولت ارسال داده)?... آن است که با انگیزه های سیاسی اقدام برای گفتن وجود دارد هیچ داده ای از دولت... ما نامه فرستاده شده به مرکز. او را باید از کسانی که نامه ها و مناقصه عمومی عذرخواهی."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب