₹20 lakh کرور بسته برای "self-reliant" هند

نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | به روز شده در: آوریل 13, 2020 7:16:07 am جزئیات تومان 20 lakh

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | به روز شده در: آوریل 13, 2020 7:16:07 am
shramik special trains, mumbai trains, migrant labourers trains mumbai, mumbai news, latest news جزئیات تومان 20 lakh کرور بسته است که کمک خواهد کرد که هر بخش از جمله کارگران و کشاورزان و طبقه متوسط و واحدهای صنعتی خواهد بود اعلام شده توسط وزیر دارایی Nirmala Sitharaman در روزهای آینده نخست وزیر گفت. (اکسپرس عکس)

نارندرا نخست وزیر روز سه شنبه اعلام کرد که هند در ترکیب اقتصادی بسته خواهد بود به ارزش تومان 20 lakh کرور یا 10 درصد از تولید ناخالص داخلی که هند متکی به خود و موقعیت آن را برای این پست Covid-19 جهان است.

با مرحله سوم از مستند پایان دادن به در مارس 17, نخست وزیر گفت: چهارمین مرحله جدید خواهد شد در فرم و جزئیات آن کشیده خواهد شد تا بر اساس پیشنهادات از سوی رئیس دولت و وزرا خواهد بود اعلام مارس 18.

بخوانید| در جدول: شبکه ایمنی برای فقرا MSMEs مالیاتی, معافیت دارایی های زمین

جزئیات تومان 20 lakh کرور بستهاست که کمک خواهد کرد که هر بخش از جمله کارگران و کشاورزان و طبقه متوسط و واحدهای صنعتی خواهد بود اعلام شده توسط وزیر دارایی Nirmala Sitharaman در روزهای آینده نخست وزیر گفت.

"من اعلام ویژه بسته اقتصادی امروز است. این نقش مهمی را در Atmanirbhar بهارات Abhiyan' (متکی به هند کمپین). اطلاعیه های ساخته شده توسط دولت بیش از Covid زودتر تصمیمات RBI و امروز بسته مجموع به تومان 20 lakh کرور. این است که 10 درصد از هند تولید ناخالص داخلی" مودی گفت.

نخست وزیر تأکید بر هند در حال تبدیل شدن متکی به یک نقطه او شده است تاکید تقریبا در تمام سخنرانی های او ساخته شده است که پس از بحران آغاز شد.

با توجه به او اعتماد به نفس خواهد بود بر پنج پایه — یک اقتصاد است که جهش کوانتومی نه افزایشی دستاوردهای; زیرساخت های مدرن; یک تکنولوژی مبتنی بر سیستم; پر جنب و جوش شناسی; و تقاضا و عرضه زنجیره ای.

PM Modi’s self-reliant India Mission economic package: Here’s the fine print نخست وزیر تأکید بر هند در حال تبدیل شدن متکی به یک نقطه او شده است تاکید تقریبا در تمام سخنرانی های او ساخته شده است که پس از بحران آغاز شد.

"ما متوجه اهمیت تولید محلی و محلی زنجیره تامین که ملاقات ما خواسته و ما را نجات داد در طول این بحران است. علامت های تجاری که جهانی شد یک بار محلی, اما آن را تبدیل به مارک هنگامی که مردم از آن استفاده و ترویج آن است. ما در حال حاضر باید با استفاده از توان محلی و ما باید آوازی در مورد محلی" مودی گفت.

نخست وزیر پنجم آدرس به ملت آمد یک روز پس از ماراتن ویدئو کنفرانس با وزرای ارشد که نمی تواند رسیدن به یک اجماع بیش از بلند کردن کامل این مستند در مارس 17.

مودی گفت: بسته اقتصادی خواهد تمرکز روی زمین کار نقدینگی و قوانین آن را به تهیه کردن به بخش های مختلف از جمله کلبه صنایع MSMEs, کارگران, طبقه متوسط, صنایع, در میان دیگران.

"یک ویروس را نابود کرده است جهان است. این یک بحران بی سابقه ای. اما ما نمی توانیم خسته را و یا شکستن. ما برای محافظت از خودمان و حرکت پیش رو و همچنین. عزم ما باید بزرگتر از بحران" مودی گفت.

چندین پررنگ اصلاحات را انجام می شود به این کشور متکی به طوری که تاثیر جهانی و همه گیر می شود نفی کرد. اعتماد به نفس را آماده کند هند برای رقابت سختی در زنجیره تامین جهانی. "این بوده است که در ذهن نگه داشته شود در حالی که آماده سازی و بسته بندی. آن را نه تنها به افزایش بهره وری در بخش های مختلف بلکه کیفیت," او گفت:.

این پژواک آنچه PM شده است تاکید در عرصه های مختلف خود آدرس قبلی به شورای وزیران panchayat sarpanches و.... در چند هفته گذشته. او بارها و بارها گفت که همه گیر است و تدریس یک درس بسیار خوب است با یک پیام قوی به عنوان مثال ما باید متکی به خود و خود کافی است.

مودی با اشاره به این که هند تبدیل بحران به فرصت است. "نه یک PPE کیت بود که در هند ساخته شده قبل از بحران. در حال حاضر ما در حال ساخت دو لاخ PPEs و N95 ماسک هر روز است."

تصریح می کند که هند دارای منابع و استعدادهای مودی recollected در گجرات زلزله آسیب. "در طول کوچ زلزله وجود دارد آوار در هر کجا که شما نگاه. هیچ کس می تواند تامل آن است که همه چیز را بهبود بخشد اما Kutch زنده کرد. اگر ما یک تعهد هیچ هدف غیر ممکن است مسیر بیش از حد دشوار است و امروز ما را," او گفت:.

اما هند اعتماد به نفس است که متفاوت از دیگران است. "هنگامی که هند صحبت از اعتماد به نفس آن را نه مدافع برای خود محور سیستم. در هند اعتماد به نفس وجود دارد یک نگرانی برای تمام جهان را به شادی و همکاری و صلح است."

PM یادآوری شهروندان است که به زندگی با تاج برای برخی از زمان. "اما مهم این است که به اطمینان حاصل شود که زندگی ما نمی گذرد و تنها در اطراف آن است." او گفت: مردم باید به دنبال اجتماعی فاصله پروتکل های به شدت. "ما در مرحله چهارم از مستند در جریان است متفاوت باشد. خطوط آن کاملا متفاوت خواهد بود از آن دیده نشده است. بر اساس توصیه های دریافت شده از ایالات متحده, قوانین جدید خواهد بود قاب و اطلاعات مربوط به آن را ابلاغ می شود قبل از مارس 18," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن