زمین صفر: آسیب دیده خانه های بی خانمان درختان هیچ قدرت و یک مرگ

نوشته شده توسط Srinath رائو | Alibag | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 2:53:39 am تخلیه ساکنان در ب

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
نوشته شده توسط Srinath رائو | Alibag | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 2:53:39 am
cyclone Nisarga, cyclone Nisarga in mahrashtra, cyclone Nisarga in alibag, cyclone Nisarga destruction, alibag people evacuated, indian express news تخلیه ساکنان در بر داشت خطوط منتهی به خانه های خود را مسدود شده توسط درختان بزرگ.

این beachtown آماده شد برای بدترین صبح روز چهارشنبه – درب های بسته شدند, ویندوز, پیچ و مهره ای, مغازه, توقیف, جاده ها خالی و وسایل نقلیه پارک شده با خیال راحت.

به عنوان طوفان Nisarga طبقه بندی به عنوان یک شديد سیکلون طوفان محصل فقط در جنوب Alibag در Raigad در ساعت 12: 30 pm بادهای بیش از 100 kmph ریشه کن درختان خم خطوط برق لرزاند سقف فرستاده بقایای پرواز و باران خیابان ها با نارگیل و انبه.

58-ماه-پیر مرد Dashrath ببو Waghmare کشته شد در Umate روستا در Alibag taluka پس از یک قطب برق بر روی او سقوط کرد زمانی که او پا را به یک نگاه در فروشگاه خود را. یک مرگ تصادفی گزارش شده است واصل در Revdanda ایستگاه پلیس.

آغاز صبح روز سه شنبه مقامات محلی حال تخلیه بیش از 6000 نفر زندگی می کنند در Koliwada در Alibag ساحل و ساحلی جیب Mithpada, Shastri Nagar و Siddharth نگر برای اسکان موقت در دولت و مدارس خصوصی.

Suresh Dhole و Santosh Rathod, نجات غریق در Alibag ساحل گفت که در آن زمان پلیس Alibag شهرداری Council (AMC) و فاجعه ملی در پاسخ به زور ساعت برای تکمیل تخلیه ورزش.

در یکی از این پناهگاه – KES کلی Arunkumar Vaidya دبیرستان – 467 evacuees خدمت کرده بودند و شام و صبحانه و ناهار و ارائه تشک برای خواب, قبل از اینکه مجاز به ترک در 5 ساعت پس از باران و باد فروکش کرده بود گفت: Mahesh Dafal, شهرستان, مهندس از AMC.

با این حال تخلیه ساکنان در بر داشت خطوط منتهی به خانه های خود را مسدود شده توسط درختان بزرگ. در دهکده ماهیگیری 20 نفر از Milind Bhagat مشترک خانواده که تا به حال به دنبال پناهگاه با بستگان در شهر بازگشت و در شب تنها به پیدا کردن سقف خانه خود دور باد و ترک های عمیق در ستون های آجری.

"اگر ما خانه ساخته شده از سیمان تقویت شده بتن آن را در برابر باد. اما در حال حاضر دیوار لرزش حتی زمانی که ما آنها را لمس" گفت: Milind که پدر و عموهای تا به حال ساخته شده است خانه 15 سال پیش.

داشتن بررسی آسیب در بر داشت و تمام اموال خود را یا شکست به بیت یا مرطوب فراتر از تعمیر و خانواده تصمیم گرفته است آن را امن نیست به زندگی می کنند وجود دارد دیگر. "وجود دارد هیچ گفتن که همه چیز را فرو ریزد," Milind گفت.

کمتر از نیمی از روستا ساکنان بازگشته اند با برخی هنوز انتخاب باقی می ماند و در مکان های امن تر. "کسانی که برگشتم قبل از آن گفت که در پشت بام از دیگر خانه های ما در خط پرواز تمام راه را به همسایه دهکده ماهیگیری" Milind اضافه شده است.

چند خانه پایین خانه اش 30 ساله, سونا, Chavan بازگشت به تاریک خانه با پنج فرزند. شوهرش راننده گیر کرده است در پنول به دلیل مسدود شدن جاده ها است. "فلز ورق در سقف سست و زدن در باد. سر و صدا موجب ترس کودکان," او گفت:.

سونا قادر به تغذیه کودکان در موقت طوفان پناه در روز سه شنبه است اما در حال حاضر از جیره غذایی برای شام.

Pravin Bhagat که یک طبقه خانه احاطه شده توسط قوی درختان نارگیل و دروغ در دهان از یک خط که منجر به Koliwada گفت که او تا به حال هرگز تجربه چنین بادها قبل از. "تماشای این درختان نارگیل swaying خطرناکی ساخته شده من واقعا عصبی است.

در سراسر شهر ایالت ماهاراشترا هیئت برق قطع این شهر قدرت عرضه در 10 am. با سقوط درختان همچنین مصرف برق کابل با آنها ساکن بوده اند گفت: انتظار می رود عرضه به سر تا پنج شنبه. پلیس و شهرداری و شورا همچنین به شهروندان هشدار داد اقامت در داخل خانه یک تماس و گفت: Dhole که مردم توجه.

در میدان دید به تدریج کاهش می یابد به عنوان طوفان محصل در بعد از ظهر. معروف Kolaba قلعه که ساکنان محلی و بازدید کنندگان می توانید راه رفتن به هنگام جزر و مد کم است از نظر ناپدید شد. دکه مواد غذایی و یک چرخ بزرگ که دروغ گفتن شده بود خالی از مستند شروع شد نیز به شدت آسیب دیده توسط باد. صاحب اصطبل و سرگرمی که ماندن در Koliwada و در حال تماشای سودآور تابستان فصل گردشگری از خانه خود در امان بودند.

آن را نیز یک روز از نزدیک shaves. برق دیپاک Raut و خانواده اش را نجات داد بعد از یک درخت پشت خانه خود را از دست رفته آنها را با اینچ است. "درخت بزرگ بود. آن شده اند که خرد, تخت," او گفت: اعتقاد جاما در سراسر جاده از خانه اش در Alibag را Bazarpeth منطقه برای فرار.

هنگامی که طوفان وزید بیش از هر چند ساکنان ریخت و با پای پیاده و دوچرخه را برای گرفتن عکس ها و فیلم های خود را آسیب دیده شهر و انتخاب کنید تا افتاده نارگیل و انبه توسط ده.

شهر ظهور صدمه ندیده گفت Pravin چرا که مردم تا به حال نادیده گرفته شده از هشدارهای پلیس و شورای شهرداری. قیافه در درخت انجیر هندی دروغ های بی خانمان در خارج از ایوان او افزود: "این توفان باعث آسیب بسیار در حالی که در حال گذر است. تصور کنید چه اتفاقی می افتاد اگر ما تا به حال احساس آن نیروی کامل است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن