بوپال gravediggers کار در پیشبرد به عنوان مرگ و میر کوه

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 5:27:28 am با توجه به

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 5:27:28 am
Bhopal gravediggers, coronavirus death, coid 19 cases, Bhopal news, Indian express news با توجه به دولت های منطقه افسر زمانی که این قبرستان در اتهام متوجه او خواهد بود شارژ برای تمام روز برای استفاده از این دستگاه بدون در نظر گرفتن تعداد گورهای حفر شده او تصمیم گرفت به استفاده از آن را برای آنهایی که چند. (Representationl)

با تعداد Covid-19 موارد در بوپال افزایش هر روز یک کمیته است که مدیریت یک گورستان در این شهر حفر چندین گور در پیشبرد و تسهیل سریع تدفین.

این Jhada Kabrastan کمیته در بوپال کردم 12 چاله حفر شده با استفاده از یک ماشین قرض گرفته شده از بوپال شهرداری شرکت پنج روز پیش.

"دیگر گورستان حاضر به پذیرش بدن Covid قربانیان. بیماران در حال مرگ در Hamidia و Chirayu بیمارستان آورده مستقیم به ما قبرستان. یک روز خاص ما شش اجسام در فواصل کوتاه است که باعث ازدحام..." کمیته مسئول رهن طلایی گفت.

با توجه به دولت های منطقه افسر زمانی که این قبرستان در اتهام متوجه او خواهد بود شارژ برای تمام روز برای استفاده از این دستگاه بدون در نظر گرفتن تعداد گورهای حفر شده او تصمیم گرفت به استفاده از آن را برای آنهایی که چند. "او آن را به نفع خود او است اما با توجه به آن چرخش."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن