اتحادیه راه اندازی بیلبورد کمپین مخالفت با Essentia اخراج

محلی مراقبت های بهداشتی اتحادیه راه اندازی یک کمپین است که مکان بیلبورد تبلیغات محکوم Essentia بهداشت 900 کار

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399

محلی مراقبت های بهداشتی اتحادیه راه اندازی یک کمپین است که مکان بیلبورد تبلیغات محکوم Essentia بهداشت 900 کارمند اخراج در شهرستانها در سراسر منطقه است.

United Steelworkers 9460 به تازگی راه اندازی دو بیلبوردهای تبلیغاتی در دولوت که به عنوان خوانده شده "Essentia سلامت قرار دادن ثروت بیش از سلامت مانند هیچ چیز دیگری." یکی واقع در امتداد بزرگراه بین ایالتی 35 در نزدیکی غرب دلوت و یکی در برنج را به نقطه قابل مشاهده است که عنوان برتر را از طریق Blatnik پل.

بیشتر تابلوهای تبلیغاتی هستند و زنجان به نشان می دهد تا در شهرستانها که در آن Essentia اتحاد اخراج برنامه ریزی شده از جمله Spooner, Ashland هیوارد الی هیبینگ و بیشتر در پورت دوقلو گفت: آدم Ritscher معاون رئیس جمهور از USW محلی 9460.

"(آنها) به صدا به نا امیدی است که اعضای ما احساس می کنید و آن را راهی برای اجازه دادن به جامعه می دانیم که ما نیاز به کمک شما ما نیاز به حمایت شما ما شما نیاز به دانستن چه خبر" Ritscher گفت.

در پاسخ Essentia در بیانیه ای گفت: "ما ارزش هر یک از همکاران ما. این چیزی است که ساخته شده است این تصمیم گیری بسیار دشوار است. در عین حال ما تلاش کرده اند به عنوان شفاف که ممکن است با همه ذینفعان ما در حالی که مرور این به چالش کشیدن وضعیت. خاص به United Steelworkers محلی 9460 ما تجلیل آنچه را که مذاکره با هر دو طرف و پس از توافق از زبان این قرارداد که جزئیات چگونه ما را پیاده سازی نیروی کار کاهش است."

و به همین ترتیب امیدوار است که بیلبوردهای نفوذ Essentia به معکوس اخراج طریق جامعه فشار Ritscher گفت.

آنها بر این باورند که اخراج خواهد صدمه دیده جامعه "از آنجا که ما نیاز به مراقبت های بهداشتی کارگران در یک زمان مثل این. ما نیاز به مردمی که آموزش و تجربه به مطمئن شوید که مردم از درمان که آنها نیاز به," او گفت:.

در آن بیانیه Essentia نوشت و آن را "انجام همه چیز ممکن است به اطمینان حاصل شود ما در اینجا به ارائه با کیفیت بالا و مراقبت از بیمار به خوبی به آینده است."

این دلوت مبتنی بر سیستم مراقبت های بهداشتی اعلام کرد در ماه مه آن را اخراج 900 کارکنان — یا حدود 6 درصد از نیروی کار خود را به سهولت از دست دادن درآمد ناشی از این بیماری همه گیر.

Essentia را دیدم عمده کاهش در حجم که منجر به از دست دادن 100 میلیون دلار بین ماه های مارس و آوریل. اخراج خواهد شد صرفه جویی در حدود 50 میلیون دلار در سال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب