هند coronavirus به روز رسانی 12 ژوئن: SC می پرسد مرکز برای حل بلیط بازپرداخت موضوع را با شرکت های هواپیمایی; ماها دولت باز می شود '112' تلفن اضطراری

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 12 ژوئن 2020 3:43:44 pm با 10,956 تازه موارد در طول 24 س

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 12 ژوئن 2020 3:43:44 pm
coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, india news, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news با 10,956 تازه موارد در طول 24 ساعت کل در کشور افزایش یافت به 2,97,535 با عنوان بسیاری از 8,498 مرگ و میر.

هند Coronavirus آخرین به روز رسانی: قرار دادن به بقیه حدس و گمان در این راستا دهلی و دولت ماهاراشترا جمعه گفت: Covid-19 مستند تمدید نمی شود هر بیشتر حتی به عنوان در سراسر کشور شمارش ثبت بالاترین تک-بعد سنبله حدود 11,000 coronavirus موارد در روز است. هند شنبه گذشته رفت بریتانیا در نظر coronavirus موارد برای تبدیل شدن به چهارمین بدترین آمار کشور با توجه به Worldometer.

"مستند نمی خواهد دوباره اعلام کرد. وزیر Uddhav Balasaheb Thackeray درخواست کرده است و به دادگاه تجدید نظر به مردم به جمعیت در هر نقطه و به دنبال دستورالعمل داده شده توسط دولت" ماهاراشترا وزیر Thackeray دفتر توییتی.

دهلی وزیر بهداشت Satyendar جین گفت: خبرگزاری ANI: "هیچ مستند تمدید نمی شود."

با 10,956 تازه موارد در طول 24 ساعت کل موارد در کشور افزایش یافت به 2,97,535 با عنوان بسیاری از 8,498 مرگ و میر. تعدادی از بهبود بیش از فعال, رمان coronavirus موارد برای سومین روز متوالی.

یک نگاهی به تحولات امروز:

SC می پرسد مرکز به بحث در مورد قیمت بلیط بازپرداخت موضوع را با شرکت های هواپیمایی

دیوان عالی کشور روز جمعه پرسید مرکز و شرکت های هواپیمایی برای بحث در مورد روش برای بازپرداخت کامل بلیط برای پروازهای داخلی و بین المللی است که لغو شد در پی این مستند.

یک نیمکت از قضات Ashok Bhushan, S K کال و M R شاه پرسید: این مرکز به موضع در موضوع و کار کردن راه هایی برای بازپرداخت کامل.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, india news, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news کارگران ساختمانی از برمتی رسیده پونا ایستگاه به سعی کنید به هیئت مدیره یک قطار به پتنا در روز پنج شنبه.

هیچ اجباری اقدام علیه شرکت های خصوصی بیش از پرداخت دستمزد: SC

علاوه بر این مشخصه نیز کارگردانی که هیچ اجباری اقدام باید در برابر شرکت های خصوصی است که موفق به پرداخت کامل حقوق و دستمزد به کارکنان خود را در طول مستند دوره است. آن اضافه شده است که صنایع و کارگران به یکدیگر نیاز دارند و باید تلاش ساخته شده است برای حل و فصل اختلاف بر سر دستمزد پرداخت.

دادگاه راس نیز خواسته مرکز به فایل های اضافی استشهاد ظرف چهار هفته در قانونی بودن مارس 29 دایره توسط دولت بود که به کارگردانی کارفرمایان به پرداخت کامل حقوق و دستمزد به کارکنان برای 54 روز طول مستند دوره است.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, india news, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news سلامت کارگران در وظیفه در خارج از دهلی بیمارستان در روز جمعه.

چشم پوشی از منافع متهم در مهلت قانونی: SC می پرسد مرکز RBI به برگزاری دیدار در سه روز

دیوان عالی کشور امروز خواسته وزارت دارایی و بانک مرکزی هند برای برگزاری یک جلسه در سه روز برای تصمیم گیری در چشم پوشی از سود بهره معوق پرداخت اقساط وام در طول دوره توقف اعلام کرد در پی این مستند.

یک نیمکت از قضات Ashok Bhushan, S K کال و M R شاه گفت: سوال این است که از چشم پوشی از منافع برای کل دوره توقف اما آن محدود است و تنها به منافع متهم در بهره توسط بانک ها. آن نوشته شده این موضوع برای بیشتر شنیدن هفته آینده.

3 پرسنل ارتش در میان شش جدید COVID-19 موارد در آروناچال

شش نفر از جمله سه پرسنل ارتش را آزمایش مثبت برای این ویروس در آروناچال پرادش در نظر گرفتن تعداد کل موارد در کشور به 67, یک, وزارت بهداشت و درمان گفت: روز جمعه PTI گزارش شده است.

سه Armymen آزمایش مثبت برای این بیماری در Singchung sub-division غرب Kameng منطقه در پنج شنبه شب و در حالی که دو نفر بودند شناسایی و با عفونت در Changlang و یکی در Longding مادران گزارش شده است. "سه پرسنل ارتش بود و به تازگی از ایالت بیهار در حالی که این دو از Changlang آمده بود از نویدا و یکی از Longding سفر کرده بود در بازگشت از گجرات. آنها بدون علامت و تسلیم در مراکز قرنطینه" دولت نظارت افسر Dr L Jampa گفت.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, india news, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news تمام اقدامات احتیاطی قرار داده شده است در محل در سراسر مراکز خرید.

خواسته مخالفان Prez حکومت در گوا بیش از دولت را "معیوب Covid-19 SOP'

با چندین روستا در گوا رفتن خودخواسته مستندات با توجه به این ویروس گسترش احزاب مخالف در روز جمعه باید ناودان بی جی پی به رهبری دولت برای آن معیوب و روش عملیاتی استاندارد (SOP).

روز جمعه گوا جلو, پارتی, رئیس Vijai Sardesai خواستار اعمال جمهور حکومت در گوا این ادعا که مردم از دست داده اند ایمان در Pramod Sawant-led دولت است. "مردم هیچ ایمان در دولت دستورالعملهای عملیاتی استاندارد, همین دلیل است که شما می توانید ببینید چند بدن محلی تحمیل مستندات در مناطق خود," او گفت:.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, india news, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news افراد منتظر در صف خارج RML بیمارستان برای Covid-19 تست.

'112' تک تلفنی اضطراری فعال در 5 ماهاراشترا شهرستانها

پس از یک سری از آزمایشات تک تلفنی اضطراری شماره 112 که اتصال مردم در پریشانی با پلیس ساخته شده بود عملیاتی در پنج شهر ماهاراشترا در انتخابات گفت: در روز جمعه.

شهروندان در پریشانی می توانید به کمک فوری پلیس در دولت در شماره گیری خط تلفن شماره '112' از تلفن های خود را در بمبئی ناوی بمبئی تانه Nagpur و پونا آنها اضافه شده است.

در مرحله بعدی خدمات اورژانس مانند پلیس (100) آتش (101) پزشکی (108) و کمک به زنان در پریشانی (1090) خواهد بود یکپارچه با 112 شماره پشتیبانی در سراسر کشور یک مقام رسمی گفت.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, india news, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news یک پمپ بنزین در پونا می آموزد مشتریان برای دوباره پر کردن مخزن سوخت در روز جمعه.

تامیل نادو وزیر بهداشت منتقل میان سنبله در coronavirus موارد

دلیل افزایش موارد تامیل نادو وزیر بهداشت Beela راجش منتقل شد و توسط دولت در روز جمعه. J Radhakrishnan اصلی کار و کمیسر درآمد دولت منصوب شد, جدید وزیر بهداشت.

یک مقام ارشد در دولت وجود دارد گفت: "هیچ چیز بی مورد چیزی بحث برانگیز" در مورد انتقال.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن