پنجاب و هاریانا HC رد متهم IPS افسر زیدی را به قید وثیقه درخواست

نوشته شده توسط Sofi Ahsan | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 5:45:27 am بانک مرکزی از

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Sofi Ahsan | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 7 مه سال 2020 5:45:27 am
punjab and haryana high court, Kotkhai custodial death case, Kotkhai custodial death case hearing, Kotkhai custodial death case bail, indian express news بانک مرکزی از طریق آن مشاور Sumeet Goel مخالفت با وثیقه پذیرفت و گفت که امکانات پزشکی کافی در دسترس هستند در زندان است. (فایل)

پنجاب و هاریانا در انتخابات روز چهارشنبه را رد کرد و با قرار وثیقه درخواست معلق هیماچال پرادش IPS افسر Zahur حیدر زیدی است که یک متهم در Kotkhai وادار سازد مرگ مورد.

زیدی به حال در زمینه نرم افزار به صورت موقت به قید وثیقه به مدت 60 روز در پی این بیماری همه گیر و گله و شکایت در مورد عدم فیزیکی فاصله داخل Burail زندان در Chandigarh, در حالی که همچنین با استناد به تاریخ خود را از فشار خون بالا و بیماری های قلبی است. بانک مرکزی از طریق آن مشاور Sumeet Goel مخالفت با وثیقه پذیرفت و گفت که امکانات پزشکی کافی در دسترس هستند در زندان است. آن اضافه شده است که اسناد و مدارک پزشکی متصل شده توسط زیدی مربوط به سپتامبر 2017.

"این Hon'ble دادگاه ممکن است موضوع لازم جهت به زندان مقامات Burail Chandigarh به پیروی از دستورات دولت مربوط به حفظ اجتماعی فاصله در سناریوی حال حاضر از COVID-19 اگر مقامات زندان نیست پس همان. بیشتر درخواست/متهم مواجه است دادگاه برای جرم و جرائم از جمله وادار سازد مرگ یک فرد بی گناه," خواندن نوبت به پاسخ.

آن اضافه شده وجود دارد "کافی دهانی, مستند و شواهد علمی" موجود در رکورد ثابت کند که زیدی بود "به طور فعال درگیر در این کمیسیون از جرم و جنایت باعث مرگ Surjaj سینگ که در زندان". متهم "خود را به طور فعال درگیر در ایجاد شکنجه" به بازداشت افراد و آن را در خود را "مثال" است که آنها را شکنجه آژانس گفت: بیشتر.

مورد مربوط به حضانت مرگ یک متهم بازداشت شده بودند در مورد اتهام تجاوز به عنف و قتل 16 ساله مدرسه در Kotkhai منطقه Shimla منطقه. آزمایشی در سال 2017 مورد منتقل شد به Chandigarh در دستور دیوان عالی کشور است. زیدی بود که برای اولین بار دستگیر شده در اوت 29, 2017 در عرض 38 روز مرکزی, آژانس, مصرف بیش از این تحقیقات و همچنان در بازداشت به بیش از 19 ماه است. او منتشر شده در تاریخ 6 آوریل 2019 در دستور دیوان عالی کشور است. این IGP رتبه افسر گرفته شده قضایی بازداشت در تاریخ 24 ژانویه سال جاری پس از ویژه CBI دادگاه لغو شده خود به قید وثیقه پس از IPS افسر Soumya Sambasivan یک شاهد عینی پیگرد قانونی و شکایت به دادگاه که او تحت فشار بودن توسط متهم کرده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن