NDA مجموعه به رزومه علمی جلسه فردا

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 10:27:14 pm روند انتخاب دسته ای تاز

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 10:27:14 pm
nda, national defence academy, nda opem, india lockdown, coronavirus lockdown, Pune news, indian express روند انتخاب دسته ای تازه از NDA از طریق این سرویس انتخاب هیئت مدیره و اتحادیه خدمات عمومی کمیسیون هنوز به پایان خواهد رسید

ملی دفاع آکادمی (NDA) تنظیم شده است به رزومه علمی جلسات که به حالت تعلیق در 21 مارس با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر. به گفته مقامات در حالی که سخت هنجارهای قرار داده شده است در محل برگزاری کلاس های قدرت حضور در هر جلسه شده است تقسیم به دو برای اطمینان بیشتر فاصله.

مقامات گفت: جلسات علمی را در مجموعه ای به سر در روز دوشنبه و روزانه یک جدول زمانی برای دانشجویان صادر شده است. یکی از ویژگی های کلیدی این برنامه زمانی است که مبهوت زمانبندی برای فعالیت های مختلف در درون یک اسکادران که در آن زمان شکاف شده اند اختصاص داده شده به دانشجویان از شرایط تحصیلی.

"از آغاز فعالیت های که در آن مشترک فضاهای مشترک در حال انجام مبهوت زمانبندی. در حال حاضر انجام جلسات علمی نیز انجام می شود در همان شیوه ای. هر کلاس می گویند 30 دانش آموزان است که به دو بخش تقسیم. هنگامی که اولین گروه در مراسم سخنرانی نیم دیگر را به عقب ماندن در کابین و کامل آموزش آنلاین ماژول از این موضوع است. در هر مرحله از آن را تضمین می کند که فاصله هنجارهای صرفا رعایت گفت:" یک افسر.

"NDA دانشگاه یک نهاد. دانشجویان تعداد زیادی از نظامی و غیر نظامی افسران, کارکنان و خانواده خود اقامت در محوطه دانشگاه. اجتماعی فاصله دیگر هنجارهای ایمنی شده اند در محل قرار داده و پس از آغاز شیوع بیماری همه گیر" یکی دیگر از افسر گفت.

مقامات گفت که در طول تمام این دوره دانشجویان بودند که از نزدیک تحت نظارت برای هر گونه علائم Covid-19 توسط خود افسران بخشی سالمندان و غیر نظامی می بینند. بازدید کنندگان اجازه داده نشده است توان آن را به پدر و مادر و یا به طور کلی مردم ، این اقدامات پیشگیرانه ادامه خواهد داد در روزهای آینده. هر سال دو دسته از دانشجویان تصویب از NDA هند برتر tri-خدمات آموزشی آکادمی پس از اتمام سه سال از آموزش است. آنها همچنان با یک سال بیشتر از آموزش در دانشکده های مربوطه خود را نیروهای از جمله هند آکادمی نظامی در Dehradun, آکادمی نیروی هوایی در Dundigal و آکادمی نیروی دریایی در Ezhimala. این عبور از دانشجویان به طور مستقیم در حال ارسال به دانشکده های مربوطه به جای رفتن به خانه برای یک استراحت.

روند انتخاب دسته ای تازه از NDA از طریق این سرویس انتخاب هیئت مدیره و اتحادیه خدمات عمومی کمیسیون هنوز به پایان خواهد رسید. این برنامه برای این مدت این روند انتظار, مقامات گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن