'تولید قهرمانان تلاش یک تیم'

قهرمانان اروپا تولید می شوند نه توسط افراد, اما توسط یک تیم احساس P. V. Sindhu. این تیم به گفته او شامل پدر و

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399

قهرمانان اروپا تولید می شوند نه توسط افراد, اما توسط یک تیم احساس P. V. Sindhu. این تیم به گفته او شامل پدر و مادر و مربیان و حمایت از کارکنان و مدیران با هر یک از آنها با داشتن یک نقش را بازی کند.

در چت آنلاین با تازه منصوب دستیار مدیران ورزشی اقتدار هند (SAI) در دوشنبه قهرمان جهان به اشتراک گذاشته سفر قابل توجه: از یادگیری اصول اولیه با مربی Mehboob علی در IRISET ورزشگاه به آموزش تحت مراقبت و مواظبت چشم از Dronacharya S. M. Arif در Fateh و در نهایت پیوستن به Gopi Chand آکادمی در سال 2005 در پیشنهاد و سپس مربی تام جان و SAAP مربی دلمو ردی.

درک روان

"من نمی گویم این [تلاش] فقط به دلیل پدر و مادر من تا به حال پس زمینه های ورزشی (P. V. Ramana و P. Vijaya تا به حال به نمایندگی هند در والیبال). پدر و مادر مهم ترین بخش از یک ورزشکار موفقیت آنها به عنوان درک روح و روان یک کودک بهتر از دیگران است. من صرف مقدار زیادی از زمان با پدر من تماشای مسابقات از خودم و بازیکنان دیگر به تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی استراتژی من در برابر آنها گفت:" Sindhu.

2016 المپیک ریو مدال نقره نیز برجسته "پشتیبانی عالی" او اخذ شده از سای بدمینتون انجمن هند و Gopi آکادمی.

"در ابتدا بزرگترین چالش برای من بود و رفت و آمد در اطراف 120km روزانه (به آکادمی و بازگشت به خانه اش در سکوندربد). پدر من گرفتن یک ترک از خدمات راه آهن مهم بود که او مرا هدایت در زمینه بهبود," او گفت:.

در رابطه بین یک ورزشکار و مربی Sindhu هرگز مورد سوال مربیان و یا مربیان و همیشه به دنبال دستورالعمل. او این احساس که "مربیان باید مطمئن شوید که بازیکنان خود را در طول آموزش و مسابقات."

"باید وجود داشته باشد و تداوم در مربیان اما متاسفانه بسیاری از سالمندان را ترک کرده اند و حتی قبل از قرارداد خود را به پایان رسید. این باید نگاه به دقت آن را به عنوان اثر بر عملکرد بازیکنان گفت:" 24 ساله.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن