مرکز برای راه اندازی 50,000 تومان کرور روپیه طرح به ارائه شغل برای مهاجرین بازگشته مهاجران

نوشته شده توسط Harikishan Sharma | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 11:12:16 am روستاییان

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
نوشته شده توسط Harikishan Sharma | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 11:12:16 am
india coronavirus news, india lockdown, migrant labourers, MNREGA jobs, jobs for migrants, Garib Kalyan Rojgar Abhiyan, Indian Express روستاییان در Raniyar Sarkari روستای Dahod افراط در یک برکه گسترش کار تحت MNREGA در ژوئن 3 سال 2020 است. (اکسپرس عکس: Bhupendra رعنا)

در مواجهه با چالش اشتغال برای بازگشت مهاجران در پی Covid-19 مرکز راه اندازی کرده است یک Garib Kalyan Rojgar Abhiyan (GKRA) که تحت آن عام المنفعه به ارزش 50,000 تومان کرور روپیه انجام خواهد شد.

این کمپین به "توانمند سازی و ارائه فرصت های امرار معاش" به مهاجرین بازگشته کارگران مهاجر و روستایی شهروندان راه اندازی خواهد شد توسط نخست وزیر نارندرا مودی از طریق یک ویدئو کنفرانس از ایجاد کرد Telihar در منطقه خگریا در بیهار در ژوئن 20.

"این کمپین از 125 روز است که کار خواهد کرد در حالت ماموریت را شامل تشدید و متمرکز بر اجرای 25 انواع مختلف کار می کند به ارائه اشتغال به کارگران مهاجر از یک سو و ایجاد زیرساخت ها در مناطق روستایی کشور از سوی دیگر با یک منبع پاکت تومان. 50,000 کرور" دولت گفت: در یک بیانیه رسمی.

"در مجموع 116 مناطق با بیش از 25000 مهاجرین بازگشته کارگران مهاجر در سراسر شش کشور یعنی Bihar, Uttar Pradesh, Madhya Pradesh, Rajasthan, Jharkhand و Odisha انتخاب شده برای این کمپین که شامل 27 aspirational مناطق. این مناطق برآورد شده برای پوشش حدود 2/3 از جمله کارگران مهاجر" به آن اضافه شده است. "این کمپین را با دوام ایجاد زیرساخت ها همراه با افزایش فرصت های شغلی."

این حرکت آمده است در زمانی که lakhs از مهاجران بازگشته اند به روستاها در پی Covid-19 شیوع و تقاضا برای استخدام رفته است تا در مناطق روستایی است. تعدادی از خانواده های تحت MGNREGA رسیده بود جدید با کیفیت بالا در مارس سال 2020 است.

انتخاب از راه اندازی این برنامه از یک روستای دور افتاده در ایالت بیهار است همچنین مهم است که دولت را در انتخابات بعد از این سال.

در حالی که وزیر و معاون وزیر بیهار خواهد شد در حال حاضر در محل در طول راه اندازی برنامه رئیس وزرای دیگر پنج متحده و اتحادیه و وزرای ذیربط نیز شرکت در مجازی راه اندازی.

یک دوجین مرکزی وزارتخانه ها و ادارات — توسعه روستایی Panchayati راج حمل و نقل جاده & بزرگراه ها و معادن و آب آشامیدنی و بهسازی محیط زیست و راه آهن و نفت و گاز جدید و انرژی های تجدید پذیر, مرز, جاده های مخابرات و کشاورزی — درگیر هستند در مبارزات انتخاباتی.

"روستاهای سراسر 116 مناطق در شش متحده ملحق خواهد شد این برنامه از طریق مشترک مراکز خدمات و Krishi Vigyan Kendras حفظ هنجارهای اجتماعی فاصله در پی Covid-19 گیر" در بیانیه ای گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب