داستان گفتن را نگه می دارد Mir Ranjan Negi مشغول

یک زمان وجود دارد که میر Ranjan Negi بسته گوش خود را به طعنه در مورد خیانت به کشور خود پس از دهلی نو در بازی ه

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399

یک زمان وجود دارد که میر Ranjan Negi بسته گوش خود را به طعنه در مورد خیانت به کشور خود پس از دهلی نو در بازی های آسیایی 1982 هاکی نهایی افتضاح در برابر پاکستان است.

هند از دست 1-7 در مسابقه برای طلا و دروازه بان رو چوب. این روزها به عنوان جهان در حال تکان دادن خود را از اینرسی پس از قفل کردن صدای این سابق بین المللی موسیقی بود به گوش شنوندگان در خانه-شهر ایندور.

صوتی روایت

او میزبان پنج دقیقه ای صوتی روایت برای آکروپلیس گروه از موسسات بیش از 45 روز گفتن داستان در موضوعات متنوع — ورزشی از دستاوردهای مهارت های زندگی. المپیک تپانچه-تیرانداز mohinder می لعل هاکی ستاره Dhanraj پیلی هاکی جهان Cupper Yuvraj Walmiki شد نمونه اشاره کرد. مخاطبان برای این 7 صبح نشان می دهد بحث شامل دانش آموزان ، والدین و مدرسه مدیریت.

او گفت: "mohinder می لعل که بازنشسته شد به عنوان حفاری (امنیت مرزی زور) است مشهور تیرانداز تپانچه متمرکز است که یک بار در طول یک قهرمانی ملی که تپانچه نزد شکست او مسدود vibes منفی و شوت راه خود را به مدال طلا. من او را ملاقات نمود اول به دلیل دوستی نزدیک با برادر Kulbhushan من همکلاسی در کالج مسیحی (ایندور)."

Dhanraj را در جهان افزایش هاکی از فروتن, پس زمینه, Yuvraj تعقیب رویاهای زندگی در یک کلبه شد محبوب دیگر روایات. Negi داستان خود, دوره نقاهت بعد از دهلی رسوایی زخم را تبدیل به یک موفقیت هند زنان مربی منعکس شد در صحنه از Chak de India, هاکی تم فیلم. به دنبال آن در می پیوندد jaa Dikhala Ja, یک هنرمند مشهور تلویزیون رقص نشان می دهد.

بازیابی

"من بخشی از من در هدف برای هند بیش از بسیاری از مسابقات یکی از بد بازی من تبدیل جهان به یک کابوس. من بهبود به مربی تیم ملی هدایت دختران به پیروزی در جام ملت های آسیا (دهلی نو) و آفریقایی-بازی های آسیایی (حیدرآباد)," او گفت:. حرکت پایه برای ایندور پس از هاکی حرفه ای با بمبئی و آداب و رسوم او کمک می کند تا از نماینده سازمان فرهنگی ورزشی بال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب