Nystrom ادعا 8th منطقه DFL نامزدی در غالب مد

روز یکشنبه تصمیم او پاداش داده شد به عنوان Nystrom به دست آورده دموکراتیک-کشاورز-حزب کارگر که نامزدی در قریب ب

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399

روز یکشنبه تصمیم او پاداش داده شد به عنوان Nystrom به دست آورده دموکراتیک-کشاورز-حزب کارگر که نامزدی در قریب به اتفاق مد. Nystrom برنده 78 درصد از نمایندگان رای در دور اول رتبه, انتخاب رای گیری — تعیین کننده برنده است که برگ های او را به صورت Rep. پیت Stauber در Nov. 3 انتخابات عمومی.

""من می خواهم برای تشکر از همه نمایندگان شرکت کننده در این DFL تایید روند" Nystrom گفت: در بیانیه ای در روز یکشنبه ، "این کمپین بر این باور است که هیچ کس در ثروتمندترین کشور روی زمین باید مجبور به انتخاب بین پرداخت وام مسکن خود را و یا رفتن به دکتر, زمانی که آنها بیمار هستند. من در حال اجرا به تقویت طبقه متوسط و روستایی آمریکا است که اغلب نادیده گرفته شده توسط سیاستمداران در واشنگتن است."

Nystrom, 34, انتظار می رفت به آدرس حامیان یکشنبه شب در طول یک Facebook رویداد زندگی می کنند.

انتخابات انجام شد از راه دور از طریق پست و ایمیل پس از منطقه 8 و DFL کنوانسیون به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

Gaylene Spolarich دریافت 18 ٪ از منطقه 8 و DFL نماینده رای و سورن سورنسن 1.5%. هر دو نامزد گفت: آنها را احترام نتیجه.

"مینه سوتا DFL, پارتی, تایید کرده است, استعداد و آرایه متنوع از نامزدها برای ایالات متحده آمریکا مجلس نمایندگان" حزب کن صندلی مارتین در انتشار اخبار گفت: پس از هشت ولسوالی تولید یک برنده روشن از جمله دن Feehan (1) Rep. انجی کریگ (2), Rep. دین فیلیپس (3), Rep. بتی McCollum (4), Rep. Ilhan Omar (5), Tawnja Zahradka (6) و تشکر. کالین پترسون (7).

نوامبر انتخابات و رای گیری است و چله, محلی و ملی نژادها و ویژگی های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیابت تینا اسمیت پیشنهاد برای اولین بار تمام مدت در سنا و در حال حاضر Stauber مقابل Nystrom در 8th, کنگره, مسابقه منطقه.

Nystrom از باکستر مادام العمر است دیابت مدافع بود که مبتلا به دیابت نوع 1 در 13. او به ویژه کمک به سازماندهی انسولین کاروان به کانادا که در آن مواد مخدر را می توان برای هزینه کمتر نسبت به ایالات متحده است.

او گفته است که کاروان نمی یک راه حل پایدار و در حال حاضر فرصتی برای انتقادات و پیشنهادات راه حل مقرون به صرفه در کمپین بلیزرز.

"چند ماه گذشته را در معرض بی عدالتی در سیستم بهداشت و درمان به میلیون ها نفر از آمریکایی ها از دست داده اند و خود را بیمه و درآمد خود را به عنوان کسب و کار بسته و گاهی برای همیشه به دلیل همه گیر" او گفت: در پیروزی او در بیانیه ای. "من تمام عمرم را صرف مبارزه با شرکت های دارویی و در واشنگتن من نمی خواهد ترس را در شرکت های بزرگ را ساخته اند که آن را سخت تر برای طبقه متوسط به جلو."

Nystrom بارها ذکر شده Stauber در او ریشه به عنوان یک منطقه 8 نامزد. او می خواهم اقدام به ترتیب دیابت میزگرد با کنگره در سال 2019. پس از شروع به تشویق تلاش های پژمرده و او گفت: در زمانی که انسولین قیمت بود و اوج به عنوان یک مسئله ملی.

"ما التماس او برای کمک به ما" Nystrom گفت: اخبار تریبون اکتبر گذشته.

Spolarich کودکان و خانواده های کارگر برای Mille Lacs گروه از Ojibwe و برینرد را Sorensen قادر به دست آوردن مالی کشش در یک مسابقه که دیدم تقریبا تمام پولی پشتیبانی از چرخش به Nystrom.

Nystrom وارد آوریل با $102,988 در پول نقد در دست. او هفته گذشته گفت: او تا به حال شده است با بهره گیری از برخی از بهترین هفته حمایت مالی و داوطلب ورود به سیستم یو پی اس به تازگی و با وجود داشتن به کمپین بیشتر آنلاین.

Nystrom در خدمت یک اصطلاح در باکستر شورای شهر و از دست رفته در سال 2016 اجرا مینه سوتا در مجلس نمایندگان در منطقه 10A که شامل باکستر و در نزدیکی برینرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب