ویسکانسین وزارت منابع طبیعی به برگزاری جلسه در دریاچه سوپریور ماهیگیری

ویسکانسین اداره منابع طبیعی برگزار خواهد شد مجازی ملاقات عمومی 23 ژوئن به بحث مدیریت شیلات در دریاچه سوپریور.

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

ویسکانسین اداره منابع طبیعی برگزار خواهد شد مجازی ملاقات عمومی 23 ژوئن به بحث مدیریت شیلات در دریاچه سوپریور.

مجازی جلسه برنامه ریزی شده است برای 6 بعد از ظهر در این مکان می توانید دسترسی به جلسه از طریق اسکایپ و یا با تماس با 866-715-6499 و وارد کردن رمز عبور 8395854504#.

مجازی جلسه شامل نتایج کریل نظرسنجی ها و نتایج حاصل از نظارت بر ماهیگیری تجاری. شرکت کنندگان همچنین باید این فرصت را به ورودی در هر شیلات مدیریت موضوع آنها علاقه مند است.

"کریل نظرسنجی و تجاری bycatch نتایج موضوعاتی که به طور معمول در مورد خواسته در طول توسعه از دریاچه سوپریور, مدیریت شیلات طرح توجیهی و ما احساس کردند که این زمان خوبی برای صحبت در مورد نتایج اخیر ما نظرسنجی" براد ری, DNR, دریاچه سوپریور, سرپرست شیلات گفت. "این جلسه همچنین به ما اجازه می دهد برای به روز رسانی عمومی در نظر سنجی های ما استفاده کنید برای نظارت بر ماهی قزل آلا و ماهی قزل آلا جمعیت."

با توجه به این مهم جامعه گسترده اثرات دریاچه سوپریور, شیلات, DNR به طور فعال درگیر با متنوع سهامداران به توسعه و پیاده سازی و ارزیابی مدیریت اهداف و فعالیت به عنوان مشخص شده در دریاچه سوپریور, مدیریت شیلات طرح است. این طرح تایید شده توسط منابع طبیعی مدیره on May 27.

جلسه دیگر اطلاعات را می توان در DNR عمومی جلسات تقویم و اطلاعات در دریاچه سوپریور, مدیریت شیلات در دسترس است در DNR را شیلات وب سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن