بسکتبال | Jagshaanbir آماده برای جهش بعدی

مانند هر ورزشکار در سراسر جهان از آن شده است از وقت با کیفیت با خانواده برای Jagshaanbir سینگ که در حال آماده

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

مانند هر ورزشکار در سراسر جهان از آن شده است از وقت با کیفیت با خانواده برای Jagshaanbir سینگ که در حال آماده شدن برای پیوستن به نقطه پارک دانشگاه در ایالات متحده است.

Jagshaanbir همراه با برادر کوچکترش Akshatbir نیز قادر به دریافت آموزش بسکتبال از پدرش Tejinder پال سینگ در Jalandhar.

یک کاربر هند بازیکن یکی از اعضای دسته اول از NBA بسکتبال آکادمی در کشور Jagshaanbir انجام داده بود به خوبی به سنگ تیز کردن مهارت های خود را در ایالات متحده با گلدن استیت دبستان در نپا کالیفرنیا در یک بورس تحصیلی. او گرفته بعدی بهترین گام به ارتکاب به نقطه پارک پیشگامان در پیتسبورگ.

فرصت عالی

"این یک فرصت بزرگ برای من است به سنگ تیز کردن من بسکتبال مهارت های خود را به سطح بعدی" گفت: Jagshaanbir خواهد شد که تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و مدیریت است.

"من خواهد بود قادر هدایت سرمربی جو Lewandowski و Daryn فریدمن در نقطه پارک. آنها بسیار خوب تاریخچه آموزش بزرگ مردان گفت:" 7-فوت قد Jagshaanbir.

پدرش Tejinder شد سطح ملی بازیکن بود اما Jagshaanbir که گرسنه بود به یک علامت در بسکتبال بدون اینکه تحت فشار قرار دادند به بازی.

شور و شوق برای بازی

"این فقط شور و شوق برای بازی است که ساخته شده است در درون خودم. به من گفت: پدر من به من قطار و ببینید که در آن من می تواند رسیدن به. من رویای بازی بسکتبال حرفه ای," او گفت:.

طبعا Tejinder رفیق خوشحال است با فرزند خود سفر است. او می خواهد او را به صورت پویا و نارضايتى در هر فرصت "را گام بزرگ بعدی".

NBA آکادمی در گریتر نیدا گذاشته و یک پایه محکم برای Jagshaanbir برای تحقق بخشیدن به آرزوهای خود را.

"من خوش شانس بود به دسته اول از NBA آکادمی. مربیان به حال ثروت از تجربه آموزش بازیکنان در ایالات متحده و سراسر جهان است. آنها به من یک چشم انداز جدید به بازی.

"قبلا اگر من قد من فاقد مهارت و چابکی. آنها جلا مهارت ها و تبدیل من به یک ورزشکار بهتر است," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب