کنگره می گوید: 109 MLAs حمایت از Gehlot مسائل شلاق برای راجستان CLP جلسه امروز

نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 8:22:46 am Sachin خلبان و Ashok

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
نوشته شده توسط عمیق Mukherjee | جیپور | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 8:22:46 am
Sachin خلبان و Ashok Gehlot در دفتر مرکزی حزب در جیپور

در میان داخلی دشمنی بین Ashok Gehlot و Sachin خلبان در راجستان کنگره دبیر Avinash Pande گفت که 109 MLAs نامه را امضا کرده اند در حمایت از وزیر. در اواخر شب جلسه رسانه روز یکشنبه Pande گفت: "تا به حال 109 MLAs را امضا کرده اند حمایت از نامه ابراز حمایت خود و اعتماد به نفس کامل در دولت به رهبری Ashok Gehlot جی و رهبری سونیا و راهول گاندی جی. جدای از این برخی دیگر از MLAs نیز صحبت در گوشی با وزیر و آنها بیش از حد خواهد شد به تصویب خود را به حمایت از نامه است."

Pande همچنین گفت که حزب اتحاد صادر شده یک شلاق به تمام قانونگذاران در دولت آن را اجباری برای آنها برای حضور در کنگره قانونی حزب (CLP) جلسه ای در جیپور امروز. "هر MLA که نمی حضور در این نشست بدون اشاره به هر شخصی و یا دلایل خاص سخت انضباطی اقدام آغاز خواهد شد در برابر آنها" او گفت:.

راجستان کنگره رئیس و معاون وزیر Sachin خلبان — که مدعی حمایت از 30 MLAs — اتحاد حاضر به حضور در این دیدار است.

راجستان دولت بحران| Tharoor به Sibal Cong رهبران شنیدن شوکی امید رهبری گوش

(از سمت چپ) راجستان معاون وزیر Sachin خلبان کنگره رهبر راهول گاندی و وزیر Ashok Gehlot در یک تجمع در جیپور. (اکسپرس عکس توسط Rohit جین Paras)

آخرین flashpoint در کشمکش بین Gehlot و خلبان نگران کنگره,رهبری و برخی از رهبران کنگره را آغاز کرده اند که به خاطر شیوه ای که در آن خروج از Jyotiraditya Scindia تا به حال منجر به سقوط دولت وزیر کمال نات فقط سه ماه پیش.

یک بحران شده است اتفاق می افتند در راجستان همیشه از راجستان معاون وزیر Sachin خلبان رفت الانبیا برای دو روز گذشته و برخی از قانون گذاران حمایت او همچنین ماندن در منطقه سرمایه ملی. بیانیه صادر شده توسط Lokendra سینگ که مدیریت روابط رسانه ای برای خلبان نیز گفت: "راجستان معاون سانتی متر & کنگره رهبر Sachin خلبان به شرکت در کنگره قانونی حزب جلسه برنامه ریزی شده برگزار می شود فردا."

وقتی پرسید که آیا او از پیوستن به BJPخلبان گفت: هند اکسپرس "من از پیوستن به BJP."

این Gehlot اردوگاه اما رد ادعاهای ساخته شده توسط خلبان را به عنوان "جعلی" و "شایعات". "دفتر او می تواند اجرا شود هر چیزی. ما آن را در نظر بگیرند رسمی زمانی که او خود را به جلو می آید و باعث می شود که ادعا می کنند. فردا او می تواند فاصله خود را از ادعاهای ساخته شده توسط دفتر خود گفت:" کنگره رهبر نزدیک به Gehlot. به صفحه نمایش خود دولت بود, مطمئن, فوت فتیش Gehlot به نام کنگره MLAs و دیگران حمایت از او را در محل اقامت خود در روز یکشنبه در حدود 90 MLAs ملاقات او منابع نزدیک به Gehlot گفت.

بخوانید| Jyotiraditya Scindia در Sachin خلبان: 'استعداد و قابلیت پیدا کردن کمی اعتبار در کنگره

gehlot, gehlot-pilot, alwar gangrapped, jaipur news, rajasthan news, indian express news, rajasthan chief minister, congress in rajasthan وقتی پرسید که آیا او از پیوستن به BJP خلبان گفت: هند اکسپرس "من از پیوستن به BJP." (فایل)

با بحران سیاسی افزایش حزب کنگره بود با عجله آجی Maken و Randeep Surjewala به جیپور روز یکشنبه همراه با Pande. Pande تا به حال ارائه گزارش به کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی در این وضعیت در دولت است که هنوز کشف.

در 200 عضو مجمع کنگره 107 MLAs و آن است که توسط دو نفر از اعضای هر یک از Bharatiya قبیله ای و CPM یک MLA از RLD و 12 مستقل. بی جی پی 72 MLAS آن متحد RLP سه و پشتیبانی شده توسط یک مستقل MLA.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن