گجرات: معدن سرپرست پرسنل امنیتی کاوش های غیر قانونی معدن شن و ماسه حمله کردند; یکی از بازداشت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Vadodra | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 4:25:09 am "ما تا کنون دستگیر یک نفر

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Vadodra | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 4:25:09 am
"ما تا کنون دستگیر یک نفر دیگران هنوز هم در اجرا. دو تیم تشکیل شده برای ردیابی و دستگیر کردن آنها گفت:" بررسی افسر VA دسای. (بازنمودی)

معدن سرپرست و پرسنل امنیتی زخمی شدند, در اتهام حمله حدود 15 نفر در تلجا منطقه در بعد از ظهر چهارشنبه هنگامی که مقامات در تلاش بودند برای جلوگیری از غیر قانونی معدن شن و ماسه. یک فرد بازداشت شده در ارتباط با این مورد.

با توجه به شکایت اواخر روز چهارشنبه گشت تیم از زمین شناسی و معدن بخش از منطقه مورد حمله قرار گرفتند از 15 نفر. Yogesh Savjani (27), معادن سرپرست در زمین شناسی و معدن, وزارت تلجا منطقه است که شاکی در مورد پایدار شدید آسیب به سر در حالی که یکی از ماموران امنیتی همراه او مجروح شد و همچنین. وضعیت آنها گفته می شود با ثبات است.

صنوبر به نام شش نفر به عنوان متهم در حالی که دیگران در حال ناشناس. متهم رزرو شده اند تحت هندی قانون مجازات اسلامی (IPC) بخش 186 (مانع بنده در تخلیه توابع عمومی), 323 (صورت داوطلبانه باعث صدمه دیده است) 332 (هر کس به طور داوطلبانه باعث صدمه زدن به هر کسی که یک کارمند در تخلیه خود وظیفه), 341 (مجازات غیر قانونی خویشتن), 353 (حمله یا جنایی زور برای جلوگیری از بنده های عمومی از تخلیه خود وظیفه), 379 (سرقت), 143 (عضو غیر قانونی مجمع), 147 (مجازات شورش) و 149 (هر عضو غیر قانونی مجمع گناه از جرم و متعهد در تعقیب مشترک شی), 504 (عمدی توهین به قصد تحریک نقض صلح) 506 (2) (مجازات کیفری برای ارعاب) و در زیر بخش 3 از معادن و مواد معدنی (توسعه و قوانین و مقررات) عمل می کنند. سرکوب عملیات تلجا پلیس آغاز شد در روز پنج شنبه صبح.

با توجه به شکایت روز چهارشنبه گروه دریافت آنلاین شکایت علیه غیر قانونی معدن شن و ماسه در Fatepura منطقه تلجا شهر. یک تیم به رهبری توسط Savjani رسیده محل برای بررسی که در آن آنها ره یک کامیون پر شده با شن و ماسه. به عنوان راننده کامیون موفق به تولید حق عبور یا رسید تحویل این کامیون کشف و ضبط شد و راننده بازداشت شد و برای تحقیقات بیشتر پلیس گفت:.

اما چند کیلومتر از نقطه ای این تیم بود ره با حدود 15 نفر که تخلیه شن و ماسه از کامیون و زمانی که Savjani سعی در دخالت آنها در سطل آشغال او را با چوب. متهم سپس دور سوار با کامیون, هشدار Savjani از عواقب وخیم اگر او ادامه داد: برای حمله به کامیون خود را در این شکایت اعلام کرد.

"ما تا کنون دستگیر یک نفر دیگران هنوز هم در اجرا. دو تیم تشکیل شده برای ردیابی و دستگیر کردن آنها گفت:" بررسی افسر VA دسای.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب