کلیولند-صخره راه اندازی مجدد خواهد شد میشیگان بریتیش معدن و ساخت و ساز در تولدو HBI گیاه

این شرکت متوقف شده بود ساخت و ساز در HBI گیاه در ماه مارس بیش از COVID-19 دستورالعمل و idled بریتیش در ماه آور

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

این شرکت متوقف شده بود ساخت و ساز در HBI گیاه در ماه مارس بیش از COVID-19 دستورالعمل و idled بریتیش در ماه آوریل به عنوان تقاضای فولاد کاهش یافته است در طول بیماری همه گیر. در حال حاضر صخره برنامه در شروع مجدد بریتیش سپس پایان این ماه و آغاز شده است "remobilizing نیروی کار به کامل" HBI گیاه. هر دو ری استارت هستند "زودتر از برنامه ریزی این شرکت گفت: در انتشار اخبار صبح روز سه شنبه.

صخره همچنین idled Northshore استخراج معدن در بابیت و خلیج نقره ای در آوریل تخمگذار کردن همه اما 100 از آن 570 کارکنان انتظار می رود راه اندازی مجدد در اواسط ماه اوت است.

پرسید اگر وجود دارد هر گونه تغییرات به Northshore معدن راه اندازی مجدد روز, صخره سخنگوی پاتریشیا Perisco گفت: "در حال حاضر ما نمی هر گونه به روز رسانی بیشتر و یا تغییرات به برآورد زمان بندی برای راه اندازی مجدد از Northshore معدن."

در اخبار انتشار lourenço از Goncalves, صخره, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت گفت صخره و AK فولاد, شرکت فولاد آن خریداری شده در اوایل سال جاری هستند که با کمک "به سرعت در حال افزایش تقاضا در بخش خودرو" یک صنعت تا حد زیادی عرضه شده توسط AK جراحی که دوباره تولید است.

"تقاضا برای فولاد و سنگ آهن metallics محصولات بهبود چشمگیری در طی ماه گذشته و در نور از این ما در حال راه اندازی مجدد تولدو و بریتیش زودتر از ما در اصل انتظار" Goncalves گفت. "ما به حالت تعلیق این عملیات در یک راه است که به ما اجازه راه اندازی مجدد به راحتی و کارآمد به عنوان امکان پذیر است و این چیزی است که ما انجام خواهد داد."

بریتیش بود و انتظار می رود برای راه اندازی مجدد در اواسط ماه جولای و در درجه اول تامین AK Steel امکانات در میدلتاون اوهایو و Dearborn, Michigan.

این HBI گیاه است که انتظار به پایان خواهد رسید و در سه ماهه چهارم این سال است. آن را در اصل قرار است برای باز کردن در این ماه قبل از همه گیر ناشی از تعطیلی ساخت و ساز.

هنگامی که کامل Northshore معدن عرضه خواهد شد HBI گیاه با 3.5 میلیون تن مستقیم-کاهش آهن گلوله در هر سال است. Northshore شروع به تولید که DR-درجه گلوله در تابستان گذشته در انتظار HBI گیاه را باز کردن. HBI تولید شده توسط صخره در تولدو خواهد شد و سپس مخلوط با آهن قراضه در کوره های قوس الکتریکی به جراحی.

به عنوان تقاضا برای فولاد کاهش یافت در طول COVID-19 گیر اخراج آهن در محدوده معادن را بالغ بر حدود 1,760 کارگران — 470 در کلیولند-صخره' Northshore معدن در بابیت و نقره خلیج 375 در آمریکا جراحی را Keetac در Keewatin, 260 در آمریکا جراحی را Minntac در کوه آهن و 650 در آرسلور-Mittal را هیبینگ Taconite در هیبینگ. این بیش از یک سوم از حدود 4000 کل مشاغل در محدوده آهن شش معادن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب