MP شروع به کار در Ekal Nagrik پایگاه داده

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 10:53:52 am وزیر Shivraj سی

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 10:53:52 am
MP to begin work on Ekal Nagrik Database وزیر Shivraj سینگ Chouhan وجود دارد گفت: بیش از 600 طرح در دولت در حال حاضر و بهره مند هستند ثبت نام به طور جداگانه برای هر یک از آنها برای عبور از مزایای. (عکس)

این Madhya Pradesh دولت روز جمعه اعلام کرد که به زودی شروع به کار را آماده 'Ekal Nagrik پایگاه داده' به طوری که وجود دارد بدون نیاز به بارها و بارها به دنبال اطلاعات از ذینفعان بالقوه از برنامه های دولت.

وزیر Shivraj سینگ Chouhan وجود دارد گفت: بیش از 600 طرح در دولت در حال حاضر و بهره مند هستند ثبت نام به طور جداگانه برای هر یک از آنها برای عبور از مزایای.

پایگاه داده خواهد شد که اطلاعات مانند نام و آدرس و آموزشی مدرک تحصیلی BPL گواهی درآمد گواهی بازیگران گواهی و زمین جزئیات. "هنگامی که پایگاه داده آماده است آن را به مقامات دولتی' زمان علاوه بر اینکه راحت به ذینفع" CM گفت: در حالی که پرداختن اولین نشست برگزار شده در دبیرخانه برای طرح بلند پروازانه.

دادن یک مثال سانتی متر و گفت: یک بار در کاست گواهینامه صادر شده است که اطلاعات باقی خواهد ماند و به طور دائم در پایگاه داده و وجود خواهد داشت بدون نیاز به درخواست برای طبقه گواهی دوباره برای عبور از مزایای دیگر طرح.

یک مقام دولتی گفت: این پایگاه داده ها ایجاد شده اند در راجستان Telangana و آندرا پرادش است. در حالی که در راجستان آن را اجرا تحت یک طرح به نام Bhamashah در دو ایالت های جنوبی آن را اجرا تحت نام Praja Sadhikar.

این مقام گفت: انواع مختلف داده ها را همسان و زیستی معیارهای تایید برای توسعه پایگاه داده و تلاش خواهد شد به طور مداوم به روز رسانی آن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب