آخر هفته هوا برای Northland: رعد و برق شروع به پاک کردن آسمان می آیند یکشنبه

جمعه: خواهیم دید که مقدار زیادی از نور خورشید با اوج در اواسط 80s. خفیف جنوبی باد مستقیم کولر دریاچه سوپریور

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

جمعه: خواهیم دید که مقدار زیادی از نور خورشید با اوج در اواسط 80s. خفیف جنوبی باد مستقیم کولر دریاچه سوپریور هوا در امتداد ساحل شمالی. تمرکز باقی می ماند بر روی پتانسیل های شدید و رعد و برق شبانه و در این آخر هفته. سیستم را اغاز کار خود را با یک پر از لکه دوش بخش هایی از شمال غرب ویسکانسین جمعه شب پیش از گرم اما فعال طوفان را دم در داکوتای شمالی و رویکرد Beltrami County حدود 9 p. m. طوفان خواهد شد و سپس حرکت شرق در سراسر Northland یک شبه به اوایل صبح روز شنبه. آسیب رساندن و وزش باد و تگرگ های بزرگ و سنگین باران خواهد بود که نگرانی های اصلی.

شنبه: یک بار صبح طوفان خروجی منطقه ما وارد مختصری آرام کشش با گرما و رطوبت گرفتن در مرکز صحنه با 86. این بی ثباتی خواهد سوخت دور بعدی به طور بالقوه طوفان شدید در شب به عنوان جبهه سرد نوسانات با آشنا نگرانی از آسیب بادهای بزرگ تگرگ و باران سنگین است. بهترین شانس و یا این خوبی توسعه از گسترش Crow Wing County به دو بنادر و شرق وجود دارد پوشا غربی ویسکانسین.

یکشنبه: هوای خشک به ارمغان می آورد تسکین پشت جبهه روز شنبه با بارش باران, شانس محدود در امتداد مرز بین المللی. یکشنبه خواهد بود که روز به خارج این آخر هفته را با باران آسمان 10-15 mph غرب باد و درجه حرارت بالا نزدیک 80.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب