چگونه انگلیسی را روان صحبت کنیم

زبان نیو همین الان شروع به یادگیری کنید یادگیری نحوه صحبت کردن به انگلیسی روان، مطمئن و طبیعی یک هدف دست یا

توسط مدیر سایت در 28 خرداد 1402

زبان نیو همین الان شروع به یادگیری کنید

یادگیری نحوه صحبت کردن به انگلیسی روان، مطمئن و طبیعی یک هدف دست یافتنی است. هر زبان آموز انگلیسی متفاوت است، اما تعدادی راه آسان برای بهبود در مدت زمان نسبتاً کوتاه وجود دارد.

یادگیری زبان انگلیسی ، اما عجله دارید؟ امروز یک درس در  زبان نیو امتحان کنید - سرگرم کننده، رایگان و موثر است.
7 نکته در مورد صحبت کردن روان و مطمئن انگلیسی
1. از اشتباه کردن نترسید

هدف شما ارائه پیام است، نه صحبت کردن کامل انگلیسی، با دستور زبان و واژگان مناسب. حتی انگلیسی زبانان بومی هم اشتباه می کنند!
2. تمرین، تمرین، تمرین

تمرین کامل می کند. به طور مداوم به دنبال  zabannew فرصت هایی برای آزمایش زبان انگلیسی خود باشید. به عنوان مثال، کلاس های آنلاین انگلیسی  زبان نیو ، دروس گروهی تعاملی و 45 دقیقه ای هستند که توسط یک معلم حرفه ای هدایت می شوند. آنها یک راه عالی برای تمرین مکالمه انگلیسی و یادگیری سریعتر در یک محیط سرگرم کننده و امن هستند.
3. گوش کنید

هر چه بیشتر بشنوید، صحبت کردن بهتر انگلیسی برای شما آسان تر خواهد بود. شما در مکالمات انگلیسی روانتر و با اطمینان بیشتری صحبت خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه نظرات خود را به زبان انگلیسی با عبارات و اصطلاحات جدید بیان کنید .
4. موفقیت را جشن بگیرید

هر بار که با کسی به زبان انگلیسی صحبت می کنید یک موفقیت است. هر تعاملی که دارید، هر چقدر هم که کوچک باشد، به شما در بهبود مهارت‌هایتان در طول زمان کمک می‌کند. به پیشرفت خود افتخار کنید.

این چهار نکته اول به ارائه بهترین راه برای شروع به راحتی انگلیسی صحبت می کنند. سه مرحله زیر به شما کمک می کند تا مهارت های مکالمه انگلیسی شما را به سطح بعدی ارتقا دهید...
با 3 نکته آخر ما، مهارت های مکالمه انگلیسی خود را بیشتر تقویت کنید

به انگلیسی فکر کنید تا انگلیسی را روان صحبت کنید
5. به زبان انگلیسی فکر کنید

با فکر کردن به زبان، از صحبت کردن خوب انگلیسی به انگلیسی عالی بروید. در ابتدا برای شما دشوار خواهد بود، اما پس از مدتی یاد خواهید گرفت که چگونه بین صحبت کردن به زبان انگلیسی و زبان اول خود جابجا شوید.

با خودتان صحبت کنید تا انگلیسی را روان صحبت کنید
6. با خودتان صحبت کنید

خنده‌دار به نظر می‌رسد، اما با صحبت کردن به زبان انگلیسی در مقابل آینه برای هر روز، یاد می‌گیرید که هر حرف الفبای انگلیسی را تلفظ کنید ، بعلاوه زمان و نحوه استفاده از عبارات مختلف. شما همچنین خواهید آموخت که کجا بیشتر اشتباهات را مرتکب می شوید.

چرخاندن زبان برای صحبت روان انگلیسی
7. پیچاندن زبان

چرخاندن زبان به بهبود دیکشنری شما کمک می کند و به شما یاد می دهد که چگونه سریع صحبت کنید. با جملات حیله‌آمیزی مانند این تمرین کنید: "سی و سه دزد فکر می‌کردند که تاج و تخت را در سراسر پنجشنبه به وجد آورده‌اند".
برای بهبود تسلط به زبان انگلیسی خود به صورت رایگان در  زبان نیو ثبت نام کنید
دوره های کامل زبان

دروس کوچک مناسب برای زندگی روزمره، کار و سفر.

+
مکالمه با زبان مادری

با 120 میلیون کاربر در سراسر جهان بیاموزید.

=
کار می کند!

22 ساعت  زبان نیو Premium = 1 ترم کالج مطالعه زبان
موضوعاتی که می توانید در سطوح مختلف در مورد آنها صحبت کنید
سطوح     موضوعات
A1     هدایت مکالمات عمومی به زبان انگلیسی
بحث در مورد افراد و شخصیت های آنها
شغل و سرگرمی های شما
A2     صحبت در مورد سفر و برنامه ریزی سفر
خانه و کار
سلامت و تندرستی
B1     نحوه توصیف سبک زندگی
فرهنگ ها و سرگرمی ها
احساسات و عواطف
B2     بحث در مورد انتخابات و سیاست
انتخاب های زندگی
دنیای مدرن
هنوز سوالی دارید؟

1. چگونه می توانم زبان انگلیسی را خودم یاد بگیرم؟

آره! برای یادگیری زبان انگلیسی نیازی به رفتن به مدرسه یا پیوستن به یک کلاس ساختاریافته نیست. در حال حاضر منابع زیادی به صورت آنلاین وجود دارد که به شما کمک می کند در زمان خود یاد بگیرید. می‌توانید از منابع، برنامه‌ها و پلتفرم‌های آموزش آنلاین زبان - از جمله دوره آموزشی زبان انگلیسی  زبان نیو که خود هدایت می‌شود - استفاده کنید و با برنامه‌ریزی و تعهد خوب، می‌توانید به اهداف زبان انگلیسی خود برسید.

با این حال، تمرین صحبت کردن با صدای بلند می تواند تفاوت زیادی در اعتماد به نفس و تلفظ زبان آموز ایجاد کند و همیشه همراه با دوره های آنلاین نیست. اطمینان حاصل کنید که تمرین صحبت کردن را انجام می دهید - چه با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده انگلیسی زبان، یا با زبان مادری انگلیسی که می تواند در مورد  زبان نیو به شما بازخورد بدهد.

2. آیا یادگیری زبان انگلیسی آسان است؟

راستش را بخواهید، زبان انگلیسی از منظر صرفاً فنی، زبان بسیار دشواری برای یادگیری است.

در حالی که زبان هایی مانند ایتالیایی و اسپانیایی تلفظ و املای نسبتاً ساده ای دارند، انگلیسی دشوار است. انگلیسی دارای کلماتی است که املای آنها یکسان است اما صداهای متفاوتی دارند و کلماتی که یکسان هستند اما املای آنها متفاوت است. و اوضاع فقط با گویش ها و لهجه های مختلف زیر چتر زبان انگلیسی بدتر می شود.

با این حال، یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یکی از پرمخاطب ترین زبان های جهان، مزایایی نیز دارد. منابع زیادی برای کمک به یادگیری شما، تعداد زیادی از انگلیسی زبانان برای کمک به تمرین شما و تعداد زیادی فیلم انگلیسی زبان، برنامه های تلویزیونی، موسیقی و پادکست وجود دارد که همه چیز را کمی آسان تر می کند.

3. چه مدت طول می کشد تا به زبان انگلیسی مسلط شوید؟

بسته به سطح روانی که می‌خواهید به آن برسید و اینکه چقدر زمان برای یادگیری اختصاص می‌دهید، ممکن است یک یا دو ماه طول بکشد تا به سطح مبتدی برسید، یا یک یا دو سال مطالعه معمولی طول بکشد. به سطح پیشرفته ای از مکالمه انگلیسی برسید. طبق چارچوب مشترک اروپایی مرجع برای زبان ها (CEFR)، رسیدن به زبان انگلیسی C1 (پیشرفته) در مجموع 700 تا 800 ساعت مطالعه طول می کشد، اگرچه برخی از زبان آموزان می توانند سریعتر از دیگران حرکت کنند.

اگر می خواهید بدانید چقدر طول می کشد تا به اهداف خاص خود برسید، می توانید از برنامه مطالعه  زبان نیو استفاده کنید. ویژگی Study Plan به شما امکان می دهد هدف خود را وارد کنید و به شما کمک می کند تا بفهمید که چقدر باید مطالعه کنید و برای رسیدن به آن هدف چقدر طول می کشد.

4. چه سطحی از زبان انگلیسی مسلط است؟

تسلط در واقع یک مفهوم نسبتاً ذهنی است. به طور کلی، به این معنی است که کسی می تواند بدون تردید یا تکرار به زبانی صحبت کند - شما برای ترجمه چیزهایی در ذهن خود متوقف نمی شوید. با این حال، سطوح مختلفی از این وجود دارد. کسی می تواند در مکالمه مسلط باشد اما کم و بیش مهارت داشته باشد، یعنی در گفتار و نوشتار خود دقیق باشد.

در  زبان نیو، مهارت و تسلط را با استفاده از سطوح CEFR اندازه‌گیری می‌کنیم و از مبتدی A1 شروع می‌کنیم. دوره انگلیسی  زبان نیو تا سطح C1 بالا می رود، در این مرحله زبان آموز باید بتواند روان و بدون تردید یا تکرار قابل توجه صحبت کند. آن‌ها همچنین باید بتوانند استدلال‌های ساختاریافته‌ای تشکیل دهند و مکالمات درباره موضوعات پیچیده‌تر، مانند مذهب و سیاست را درک کنند.
امروز انگلیسی یاد بگیرید

برای شروع یادگیری انگلیسی (یا هر یک از 13 زبان دیگر ارائه شده توسط  زبان نیو) همین حالا روی زیر کلیک کنید!

منبع : https://zabannew.ir/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن